Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik zou mogen stemmen dan zou ik PVDA of D66 stemmen denk ik.
Dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmen
Al die marrokkanen stemmen daar toch op?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmen
Boeiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem al gezien manen dan zit ik hier weer tot half 3
RTL7, Saw4quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke film? Want ben nodig opzoek naar iets leuks op tv.
Saw zoveel op rtl 7quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niets leuks op Comedy Central?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is normaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
the fuck.. bij mijn aansteker zweefde het vuur net een paar centimeter boven het ding,.
wat betekend dat ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
the fuck.. bij mijn aansteker zweefde het vuur net een paar centimeter boven het ding,.
wat betekend dat ?
Stop smoking pot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat betekend dat ?
what the fack is dit manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Lol wat een film is het ook hé![]()
Ondertussen ff lekker 2 zakjes cup a soup in 1 mok gestopt (bij maar 1 proef je nooit wat).
Dat zal ongetwijfeld betekenen dat het einde der tijden er aankomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat betekend dat ?
Shit, en ik heb jojo nog niet gemeetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld betekenen dat het einde der tijden er aankomt.
Hier manquote:
Ik ben meer van Winne, met kort daarachter Fresku. Maar dat komt denk ik omdat dat ook een Rotterdammer is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fresku!
Beste rapper van Nederlandse bodem. Groot artiest en geweldige kunstenaar.
Je vind Eindhovenaren wel goed he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fresku!
Beste rapper van Nederlandse bodem. Groot artiest en geweldige kunstenaar.
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben meer van Winne, met kort daarachter Fresku. Maar dat komt denk ik omdat dat ook een Rotterdammer is.
Winne en Fresku allebei helden, ook al komen ze uit Rotterdam en Eindhoven maakt mij niks uit. In Amsterdam heb je van die pauper rappers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben meer van Winne, met kort daarachter Fresku. Maar dat komt denk ik omdat dat ook een Rotterdammer is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mij
Adonis pauper noemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Winne en Fresku allebei helden, ook al komen ze uit Rotterdam en Eindhoven maakt mij niks uit. In Amsterdam heb je van die pauper rappers.
Behalve een paar, maar dat haalt niet het niveau van Fresku.
Almere City jeweetzellufquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mij
Hij is weg daar nuquote:
Def Pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Winne en Fresku allebei helden, ook al komen ze uit Rotterdam en Eindhoven maakt mij niks uit. In Amsterdam heb je van die pauper rappers.
Behalve een paar, maar dat haalt niet het niveau van Fresku.
Ga je daar heenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
15 juni bij de weg in Arnhem jonguh. WATCH THE THRONE, HAM alles.
Achja dat groepje was best grappig, maar andere vriend van mij Nino die is ook beetje de weg kwijtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]Leuke punchlines, meer niet. Totáál geen verhalende raps, iets waar ik sinds ik ouder ben dan 15 meer van houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |