Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik zou mogen stemmen dan zou ik PVDA of D66 stemmen denk ik.
Dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmen
Al die marrokkanen stemmen daar toch op?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmen
Boeiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem al gezien manen dan zit ik hier weer tot half 3
RTL7, Saw4quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke film? Want ben nodig opzoek naar iets leuks op tv.
Saw zoveel op rtl 7quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niets leuks op Comedy Central?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is normaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
the fuck.. bij mijn aansteker zweefde het vuur net een paar centimeter boven het ding,.
wat betekend dat ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
the fuck.. bij mijn aansteker zweefde het vuur net een paar centimeter boven het ding,.
wat betekend dat ?
Stop smoking pot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat betekend dat ?
what the fack is dit manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Lol wat een film is het ook hé![]()
Ondertussen ff lekker 2 zakjes cup a soup in 1 mok gestopt (bij maar 1 proef je nooit wat).
Dat zal ongetwijfeld betekenen dat het einde der tijden er aankomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat betekend dat ?
Shit, en ik heb jojo nog niet gemeetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld betekenen dat het einde der tijden er aankomt.
Hier manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |