Ikheb het ook even geprobeerd met vrienden rond m'n 12equote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Al heb ik het wel geprobeerd, sigaar van mijn opa toen ik 3 was en sigaret toen ik 12 was. Smerig spul.![]()
ik rook ook een pakje per dag.,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Saind het volgende:
Even rekendingetje opgeduikeld, scheelt nogal dit
[..]
Is nog een voorzichtige schatting, rookte meestal een pakje per dag en dan 2/3 pakken shag er naast per week. Maar omdat shag wat goedkoper is zit dit qua geld aardig in de buurt denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is altijd confronterend die cijfers, net als die mensen bij zo'n afval programma.. dat ze dan op tafel gooien wat ze zuipen en vreten
4561 sigarettenscheelt een hoop geld.
succesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van af morgen proberen te stoppen met roken. hopeloze opgave
De teringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan te bedenken dat ze naar 7 euro per pakje gaan volgend jaar.
Wow, dat is echt waus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan te bedenken dat ze naar 7 euro per pakje gaan volgend jaar.
Kun je meteen wat mooi vuurwerk meenemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Wow, dat is echt waus.
Als ik nog had gerookt was dat een maandelijks tripje België geworden
Prijzen zijn daar gelijk., moet je nog verder naar Luxemburg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Wow, dat is echt waus.
Als ik nog had gerookt was dat een maandelijks tripje België geworden
Meh,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je meteen wat mooi vuurwerk meenemen
Maar als ze hier stijgen als een gek, dan zijn ze daar toch goedkoper? Anders Duitsland, ga ik toch regelmatig heen om bier te halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prijzen zijn daar gelijk., moet je nog verder naar Luxemburg.
Dit. Dacht je nou echt dat ze het duurder maken omdat ze willen dat mensen stoppen? Onzin... Ze verdienen goud geld aan die rokers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De tering![]()
Als iedereen dadelijk besluit dat het te duur wordt gaat Nederland nog harder naar de tering
Waar woon je dan dat dat zin heeft om in Duitsland en België sigaretten en bier te kopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh,
[..]
Maar als ze hier stijgen als een gek, dan zijn ze daar toch goedkoper? Anders Duitsland, ga ik toch regelmatig heen om bier te halen.
Maar kiek me speculeren dan, ben gestopt(af en toe zeggen blijft leuk)
Deil, heb alleen familie in Limburg waar we regelmatig heen moeten. Demente oma vandaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar woon je dan dat dat zin heeft om in Duitsland en België sigaretten en bier te kopen?
Als je nou tegen je oma zegt dat je gister jarig was.. elke keer dat je er bent, kun je ook goedkoop zuipen en rokenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Deil, heb alleen familie in Limburg waar we regelmatig heen moeten. Demente oma vandaar
Haha alsof die enig idee heeft wie the fuck ik ben. Vorige keer was ik de huisarts, keer daarvoor ministerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou tegen je oma zegt dat je gister jarig was.. elke keer dat je er bent, kun je ook goedkoop zuipen en roken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |