Enige rapper die ik persoonlijk ken is Jawat! dat is ook maar via me nicht maar toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mij
Jaloers welquote:
Welke gozer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Die gozer heb toch een hersentumor ofzo?
Ik moet nog vrij krijgen van mijn werk, drukste avond/nacht precies die dag van heel belangrijke klant.quote:
Die shit mag je ook niet missen manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog vrij krijgen van mijn werk, drukste avond/nacht precies die dag van heel belangrijke klant.Maar als ik geen vrij krijg meld ik me gewoon ziek, heb ik al gezegd.
Nino is ineens totaal anders gaan rappen. In die tijd dat hij fittie had met Kempiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm geen flauw idee man
Maar andere vriend van mij Nino vond ik paar jaar terug ook altijd wel dope met nummers, maar weet wat er met hem gebeurd is man, jack london filosofie shit
That shit cray.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die shit mag je ook niet missen man
Ja die fittie die nooit echt wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nino is ineens totaal anders gaan rappen. In die tijd dat hij fittie had met Kempi
Nee fittie was nooit echt, ging nergens over maar publiciteit voor beide. Ging ooit over een nummer van Nino dat verkeerd begrepen was, maar was snel over. Alleen die diss kwam toch nog uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die fittie die nooit echt was
Ik sta nog op de achtergrond van 1 van zijn clips
Het is aan aan
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die gozer die iedereen martelt, jigsaw heet hij volgens mij
Redelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee fittie was nooit echt, ging nergens over maar publiciteit voor beide. Ging ooit over een nummer van Nino dat verkeerd begrepen was, maar was snel over. Alleen die diss kwam toch nog uit
Dat van aan aan was toch vlakbij de wijk waar ik woonde?
Wordt daar eigenlijk nog wat in verteld? De nummers die ik af heb kunnen luisteren (vind het echt herrie) gingen over dood en verderf.quote:
Ik kan al die nummers man, al mijn neven enzo luisterden daar naar haha. Zie allemaal negerts op de achtergrond trouwensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Redelijk
Het is om de hoek genomen waar ik gewoond heb in Koog aan de Zaan
Is dat Vlaar?quote:
onder welke steen kom jij vandaan jongequote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
Pirate Bay moet nu geblokkeerd worden door elke provider?
Ben vandaag niet veel thuis geweest, kijk nu het nieuws pas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan jonge
Er staan 3 blanken tussen en ik ben 1 van die 3quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan al die nummers man, al mijn neven enzo luisterden daar naar haha. Zie allemaal negerts op de achtergrond trouwens![]()
De enige die ik ook via via ken (kennissen die nog in zaandam wonen) was Don G. Maar die zit nu in de bak ofzo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hardstyle/Hardcore en dubstep! En af en toe klein beetje rap!
Gaat misschien naar Willem IIquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is toch wel serieus de aids van de laatste tijd.
Mensen die pas sinds 2 jaar naar Dubstep luisterenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is toch wel serieus de aids van de laatste tijd.
Ik zat in de klas met de oprichter van dubstep,nl 5 jaar geleden al ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die pas sinds 2 jaar naar Dubstep luisteren
Mensen die überhaupt naar dubstep luisteren neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oja? Weetje wat jongeman? Jouw moeder is een hoer.quote:
Ik dus. Maar ik heb er daarvoor ook wel naar geluisterd, alleen wist ik niet echt dat het dubstep was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is jou smaak. Hetzelfde als ik zeg dat vis niks met eten te maken heeft omdat ik het niet lekker vind. Eigenlijk ben je van een laag niveau als je zo denkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft totaal niets met muziek te maken.
Als je serieus denkt dat dubstep ook maar iets met muziek te maken heeft ben je toch wel een mongool eerste klas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is jou smaak. Hetzelfde als ik zeg dat vis niks met eten te maken heeft omdat ik het niet lekker vind. Eigenlijk ben je van een laag niveau als je zo denkt.
Boeiend.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft totaal niets met muziek te maken.
Bazen 101barzquote:
Die andere met dat JayJay terug is ga ik altijd stuk om dit stukje: "Kijk dat is FI junior" dan zo'n mini negergangster van 6 jaarquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat dubstep ook maar iets met muziek te maken heeft ben je toch wel een mongool eerste klas.
Als je enig idee hebt hoe dubstep gemaakt wordt en dat zal wel niet in jouw geval, dan valt het bij deze gequote definitie wel degelijk onder muziek.quote:Muziek is een kunstvorm die gebruikmaakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruikgemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte.
Dubstep kan iedereen maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Als je enig idee hebt hoe dubstep gemaakt wordt en dat zal wel niet in jouw geval, dan valt het bij deze gequote definitie wel degelijk onder muziek.
Troll je me nou of meen je dit serieus?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Als je enig idee hebt hoe dubstep gemaakt wordt en dat zal wel niet in jouw geval, dan valt het bij deze gequote definitie wel degelijk onder muziek.
Rock enzo moet je nog noten kunnen begrijpen.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die andere met dat JayJay terug is ga ik altijd stuk om dit stukje: "Kijk dat is FI junior" dan zo'n mini negergangster van 6 jaar
Troll?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Troll je me nou of meen je dit serieus?
Nee hoor, genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rock enzo moet je nog noten kunnen begrijpen.
quote:
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Nieuwe track van Fresku![]()
Blijf toch Twijfel en Nos Baranka zijn beste nummers vinden.
Daarom zei ik begrijpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen.
Twijfel is het beste nummer ooit op Nederlandse aardbodem. Daarna komt Nos Baranka.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.
hate op dezen boysquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Mannen zoals deze verpesten de hele hiphop, mensen denken dat elke rap alleen maar over bitches en gouden ringen gaat.
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
Mijn muziek is veel cooler dan jullie muziek, jullie muziek is niet echt muziek, dat kan iedereen maken. Mijn muziek daarentegen is wel echte muziek, en kan door bijna niemand gemaakt worden.
Dan moet je Keuzes luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.
Daarom. Snap dat soort discussies nooit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.
Verschil met de rest is dat deze ook echt gangster zijn en niet kneusjes als Kempi etc. die alleen maar stoer doen. Ik ben meer van diepgaande teksten van Fresku. Toch is dit best hardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
Mannen zoals deze verpesten de hele hiphop, mensen denken dat elke rap alleen maar over bitches en gouden ringen gaat.
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
Gevoelige jongen ben jij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.
Tijdens het sporten ofzo heb ik dat liever dan een rap over het leven.
ninja edit nvmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ ]
Denken dat greengang alleen over bitches rapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |