quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die andere met dat JayJay terug is ga ik altijd stuk om dit stukje: "Kijk dat is FI junior" dan zo'n mini negergangster van 6 jaar
Troll?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Troll je me nou of meen je dit serieus?
Nee hoor, genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rock enzo moet je nog noten kunnen begrijpen.
quote:
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Nieuwe track van Fresku![]()
Blijf toch Twijfel en Nos Baranka zijn beste nummers vinden.
Daarom zei ik begrijpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen.
Twijfel is het beste nummer ooit op Nederlandse aardbodem. Daarna komt Nos Baranka.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.
hate op dezen boysquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Mannen zoals deze verpesten de hele hiphop, mensen denken dat elke rap alleen maar over bitches en gouden ringen gaat.
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
Mijn muziek is veel cooler dan jullie muziek, jullie muziek is niet echt muziek, dat kan iedereen maken. Mijn muziek daarentegen is wel echte muziek, en kan door bijna niemand gemaakt worden.
Dan moet je Keuzes luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.
Daarom. Snap dat soort discussies nooit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.
Verschil met de rest is dat deze ook echt gangster zijn en niet kneusjes als Kempi etc. die alleen maar stoer doen. Ik ben meer van diepgaande teksten van Fresku. Toch is dit best hardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
Mannen zoals deze verpesten de hele hiphop, mensen denken dat elke rap alleen maar over bitches en gouden ringen gaat.
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
Gevoelige jongen ben jij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.
Tijdens het sporten ofzo heb ik dat liever dan een rap over het leven.
ninja edit nvmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ ]
Denken dat greengang alleen over bitches rapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |