Enige rapper die ik persoonlijk ken is Jawat! dat is ook maar via me nicht maar toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mij
Jaloers welquote:
Welke gozer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Die gozer heb toch een hersentumor ofzo?
Ik moet nog vrij krijgen van mijn werk, drukste avond/nacht precies die dag van heel belangrijke klant.quote:
Die shit mag je ook niet missen manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog vrij krijgen van mijn werk, drukste avond/nacht precies die dag van heel belangrijke klant.Maar als ik geen vrij krijg meld ik me gewoon ziek, heb ik al gezegd.
Nino is ineens totaal anders gaan rappen. In die tijd dat hij fittie had met Kempiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm geen flauw idee man
Maar andere vriend van mij Nino vond ik paar jaar terug ook altijd wel dope met nummers, maar weet wat er met hem gebeurd is man, jack london filosofie shit
That shit cray.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die shit mag je ook niet missen man
Ja die fittie die nooit echt wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nino is ineens totaal anders gaan rappen. In die tijd dat hij fittie had met Kempi
Nee fittie was nooit echt, ging nergens over maar publiciteit voor beide. Ging ooit over een nummer van Nino dat verkeerd begrepen was, maar was snel over. Alleen die diss kwam toch nog uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die fittie die nooit echt was
Ik sta nog op de achtergrond van 1 van zijn clips
Het is aan aan
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die gozer die iedereen martelt, jigsaw heet hij volgens mij
Redelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee fittie was nooit echt, ging nergens over maar publiciteit voor beide. Ging ooit over een nummer van Nino dat verkeerd begrepen was, maar was snel over. Alleen die diss kwam toch nog uit
Dat van aan aan was toch vlakbij de wijk waar ik woonde?
Wordt daar eigenlijk nog wat in verteld? De nummers die ik af heb kunnen luisteren (vind het echt herrie) gingen over dood en verderf.quote:
Ik kan al die nummers man, al mijn neven enzo luisterden daar naar haha. Zie allemaal negerts op de achtergrond trouwensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Redelijk
Het is om de hoek genomen waar ik gewoond heb in Koog aan de Zaan
Is dat Vlaar?quote:
onder welke steen kom jij vandaan jongequote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
Pirate Bay moet nu geblokkeerd worden door elke provider?
Ben vandaag niet veel thuis geweest, kijk nu het nieuws pas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan jonge
Er staan 3 blanken tussen en ik ben 1 van die 3quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan al die nummers man, al mijn neven enzo luisterden daar naar haha. Zie allemaal negerts op de achtergrond trouwens![]()
De enige die ik ook via via ken (kennissen die nog in zaandam wonen) was Don G. Maar die zit nu in de bak ofzo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hardstyle/Hardcore en dubstep! En af en toe klein beetje rap!
Gaat misschien naar Willem IIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |