Nee dat niet, maar ze maken bijna geen rap meer wat je rustig achterover kan luisteren.quote:
Drukt ze dan niet goed op play?quote:
Gewoon wat beter zoeken, tegenwoordig kan elke nitwit een mixtape maken he. Watch the throne was bijvoorbeeld weer een pareltje. Op that's my bitch na, wat een pure schijt is dat. Echt van die schijt waarvan je hoopte dat je het nooit gegeten had, met hete pepers dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze maken bijna geen rap meer wat je rustig achterover kan luisteren.
Achja, ik las dat in het Hardstyle forum van FOK!, maarja dat zijn dan ook de eckte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nee was laatst bij mij in de buurt, gewoon een goed feest
Welke rappers luister je nu?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon wat beter zoeken, tegenwoordig kan elke nitwit een mixtape maken he. Watch the throne was bijvoorbeeld weer een pareltje. Op that's my bitch na, wat een pure schijt is dat. Echt van die schijt waarvan je hoopte dat je het nooit gegeten had, met hete pepers dus.
dat zijn de doorgewinterde jah, ik bezoek die feesten niet zo heel veel. Wel al D-Block & S-te-fan, noisecontrollers, Korsakoff en natuurlijk paul elstak gezienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Achja, ik las dat in het Hardstyle forum van FOK!, maarja dat zijn dan ook de eckte.
Paul Elstak was 5 mei in Wageningen, heb hem gemist.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dat zijn de doorgewinterde jah, ik bezoek die feesten niet zo heel veel. Wel al D-Block & S-te-fan, noisecontrollers, Korsakoff en natuurlijk paul elstak gezien
Schaam je, altijd 1 groot feestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Paul Elstak was 5 mei in Wageningen, heb hem gemist.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |