Ik heb zo'n discussie regelmatig met mijn beste maat, hij is naast mijn huis geboren en zien elkaar nog elke week. Alles vinden we het zelfde dope, qua voetbal, uitgaansplekken enzo. Maar in films en muziek verschillen wij zoveel. Hij luistert veel house en dingen als Vato en weet ik 't wat nog meer, hij vind dat helemaal geweldig. Terwijl dat imo echt inhoudloos is, 3 of 4 zinnetjes die herhaald worden en voor de rest is het muziek om op los te gaan, niet om gewoon thuis te luisteren. Die discussie heb ik met hem nog regelmatig, zeker als we onder invloed zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.
Dit is dus weer troep van GreenGang. met 101 barz zijn ze hard, maar dit is....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Denken dat greengang alleen over bitches rapt
ze gingen allemaal dood, maar 1 iemand die dood leek te gaan bleef leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
Film al afgelopen, lol door discussie heel het einde gemist.
Dan luister ik nog niet deze crap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.
Tijdens het sporten ofzo heb ik dat liever dan een rap over het leven.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Denken dat greengang alleen over bitches rapt
Mwah vindt hem wel oke. Maar met een mooie melodietje ben ik ook al gauw tevreden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is dus weer troep van GreenGang. met 101 barz zijn ze hard, maar dit is....
Maar als je niet snapt wat leuk is aan trance/house/techno dan kan je het ook niet begrijpen. Vaak komt bij mij een gevoel los dat even veel doet als een goede rap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n discussie regelmatig met mijn beste maat, hij is naast mijn huis geboren en zien elkaar nog elke week. Alles vinden we het zelfde dope, qua voetbal, uitgaansplekken enzo. Maar in films en muziek verschillen wij zoveel. Hij luistert veel house en dingen als Vato en weet ik 't wat nog meer, hij vind dat helemaal geweldig. Terwijl dat imo echt inhoudloos is, 3 of 4 zinnetjes die herhaald worden en voor de rest is het muziek om op los te gaan, niet om gewoon thuis te luisteren. Die discussie heb ik met hem nog regelmatig, zeker als we onder invloed zijn.
Ik doe dan ook rap met lekkere beat.quote:
Gewoon als je thuis zit te FOK!'en ja? dafuqquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als je niet snapt wat leuk is aan trance/house/techno dan kan je het ook niet begrijpen. Vaak komt bij mij een gevoel los dat even veel doet als een goede rap.
Insluiten uitgeschakeld deze video? Dan geen view.quote:
Doorklikken kan ook...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Insluiten uitgeschakeld deze video? Dan geen view.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Insluiten uitgeschakeld deze video? Dan geen view.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n gozert hier in de buurt luistert echt dag en nacht "Frenchcore" en "terrorcore"
Da's echt het ergste wat er maar bestaat qua "muziek"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |