Ja bij mijn favorieten ook. Echt onzin soms.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
Helft van de video's die ik erin heb staan zijn inmiddels door YouTube verwijderd wegens auteursrechten
Ben nu aparte afspeellijst aan het maken voor jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja bij mijn favorieten ook. Echt onzin soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hehe deze hoor ik nog 1 keer per maand. Dan werk ik bij zo'n disco avond voor kinderen van 12 tot 15.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben nu aparte afspeellijst aan het maken voor je![]()
Bedankt man, ik waardeer het echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Haha met ons schoolfeest werd het gedraaid, vandaar dat ik het kenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe deze hoor ik nog 1 keer per maand. Dan werk ik bij zo'n disco avond voor kinderen van 12 tot 15.Wat je daar allemaal ziet, gaat nergens over.
Mixtape is echt goed, dus je krijgt er iets voor terug.quote:
Meisjes van 12 hebben tegenwoordig sowieso meer tieten en reet dan toen ik die leeftijd had. En ze zijn ook makkelijker en meer sletjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha met ons schoolfeest werd het gedraaid, vandaar dat ik het ken
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meisjes van 12 hebben tegenwoordig sowieso meer tieten en reet dan toen ik die leeftijd had. En ze zijn ook makkelijker en meer sletjes.
Er bood er eentje aan mij te pijpen voor gratis cola die avond.
moest morgen eigenlijk naar schoolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mixtape is echt goed, dus je krijgt er iets voor terug.
Wtf ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meisjes van 12 hebben tegenwoordig sowieso meer tieten en reet dan toen ik die leeftijd had. En ze zijn ook makkelijker en meer sletjes.
Er bood er eentje aan mij te pijpen voor gratis cola die avond.
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet toch iets te doen hebben in de nacht.
Ja, je lacht er om. Maar wat daar allemaal gebeurt, dat zag ik niet eens op Mallorca vorig jaar... Behalve dan naakt dansen op de bar, maar dat waren dan ook Duitsers daar.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
moest morgen eigenlijk naar school
van 9 tot 11 uur, word m niet
spijbelen
Zulke sletjes heb je bij ons nog niet eens. Alhoewel hoorde wel laatst dat er een meisje van 13 ontmaagd werd in de bosjes na een schoolfeest voor bruggers bij onze schoolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, je lacht er om. Maar wat daar allemaal gebeurt, dat zag ik niet eens op Mallorca vorig jaar... Behalve dan naakt dansen op de bar, maar dat waren dan ook Duitsers daar.
achja mijn motivatie is op dit moment ver te zoeken opeensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha.
Vandaag ook paar lessen overgeslagen.
Half negen lessen moeten verboden worden.
Daar komen ze samen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zulke sletjes heb je bij ons nog niet eens. Alhoewel hoorde wel laatst dat er een meisje van 13 ontmaagd werd in de bosjes na een schoolfeest voor bruggers bij onze school
Serieus heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
achja mijn motivatie is op dit moment ver te zoeken opeens
eerste 3 blokken was dat gelukkig anders
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
Liedje van toen ik net naar Nederland kwam.
Hahaha snap die connectie niet.quote:
Laat je me onbeantwoord achter.quote:
Wat is de connectie van Koerden met PVV stemmers?quote:
Echt leuke herinneringen komen naar boven als ik al die namen zie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
Tot nu toe wat ik heb![]()
Bijna allemaal kut muziek maar van mijn afspeellijsten passen deze wel in die tijd![]()
http://www.youtube.com/pl(...)673&feature=view_all
edit: je naam ook nog verkeerd gespeld. Maar je hebt wel stylo hoor.
Vrij weinig, ik hoopte dat je uit je stekker zou gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is de connectie van Koerden met PVV stemmers?
Op een vrijdag ochtend al dit soort dingen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrij weinig, ik hoopte dat je uit je stekker zou gaan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op een vrijdag ochtend al dit soort dingen?
En is je best gelukt, want ging bij schamen voor mijn volk.![]()
Echt allemaal liedjes die ik ken ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
Hou het even voor gezien, ga volgende keer wel verder met me afspeellijsten. Tot nu toe van de tijd 1995-2005 heb ik dit:
http://www.youtube.com/pl(...)673&feature=view_all
Met als laatst toegevoegd dit nummer met die heerlijke clip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |