Ik denk niet dat hij moet rekenen op een succesvol EK eerlijk gezegd. Mocht hij daarop wachten om eventueel zijn onderhandelingspositie te verbeteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al dit soort aanbiedingen legt hij nog zeker anderhalve maand naast zich neer.
Dit wordt de volgende TT.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Jood opent sowieso geen Feijenoord-topic.
Bert stelt hem toch wel weer opquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij moet rekenen op een succesvol EK eerlijk gezegd. Mocht hij daarop wachten om eventueel zijn onderhandelingspositie te verbeteren.
Hij vroeg het ook niet, ik weet gewoon wat mijn matties willen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso, zou ik nooit voor iemand een Ajax shirt kopen. Iemand die dat aan mij vraagt, zou geen vriend van mij zijn.
Daarom zette ik het ook zo neer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
en et mooiste is, het vorige topic zei iemand al "ik las subsidie sports"
Ja dat wel, maar ik vrees dat Dirk op basis van zjin spel op het EK niet veel mensen zal overtuigen. Maar ja, daar heeft ie een makelaar voor.quote:
Hebben we tenminste één international in ons team.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik vrees dat Dirk op basis van zjin spel op het EK niet veel mensen zal overtuigen. Maar ja, daar heeft ie een makelaar voor.
Ik zou Kuyt nu al niet meer opstellen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben we tenminste één international in ons team.
O wacht, die zal ook wel niet opgesteld meer worden door Bertje als hij Feijenoorder is. Dat is hoe Bert rollt..
Mwah vind het nog steeds een baas.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou Kuyt nu al niet meer opstellen.
Ik zal straks wel weer de hoon over me heen krijgen, maar ik zou niet rouwig zijn als Kuyt niet komt.quote:
WAT HEB IK JOU DIT DAT ZUS ZO.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal straks wel weer de hoon over me heen krijgen, maar ik zou niet rouwig zijn als Kuyt niet komt.
Ik zou het leuk vinden als hij kwam, kan genoeg toevoegen maar ik zou er ook niet rouwig om zijn mits we een aardige andere spits krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal straks wel weer de hoon over me heen krijgen, maar ik zou niet rouwig zijn als Kuyt niet komt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is niet de jongste meer, maar ook nog geen opa. Hij moet deze zomer nog 32 wórden hè. En dan transfervrij, voor geen al te gek salaris. Goeie gast qua mentaliteit: doorgaan tot je dood neervalt..quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook, ik hoef Kuyt niet ten koste van alles binnen te hebben. Maar ik zal ook geen petitie starten om hem buiten te houdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als hij kwam, kan genoeg toevoegen maar ik zou er ook niet rouwig om zijn mits we een aardige andere spits krijgen
Liever Drenthe dan Kuytquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook, ik hoef Kuyt niet ten koste van alles binnen te hebben. Maar ik zal ook geen petitie starten om hem buiten te houden
Guidetti kan het allebei.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een speler die een passeeractie in huis heeft en ook nog een balletje voor kan geven is veel moeilijker te vinden dan een afmaker.
Als het afgelopen jaar iets heeft duidelijk gemaakt is het dat wel
Meneer Geel en Meneer Koeman roepen hem 1 keer naar hun kamertje en het is overquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ben toch wel een beetje bang voor de invloed van Drenthe op de groep.
En anders pakt Meneer Van Gastel hem een beetje aan tijdens de training...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meneer Geel en Meneer Koeman roepen hem 1 keer naar hun kamertje en het is over
Voetballen kan hij wel, maar heeft teveel vedette neigingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ben toch wel een beetje bang voor de invloed van Drenthe op de groep.
Ach, daar hebben jullie er ook genoeg van lopen.. Misschien maakt dat in de eredivisie niet zoveel uit als je maar genoeg talent hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel, maar heeft teveel vedette neigingen
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 13:39:16Dit seizoen bezochten gemiddeld 44957 mensen de thuiswedstrijden van #Feyenoord in De Kuip. Het jaar ervoor 42558. #Eredivisie reageer retweet
Gyon KO Fernandez.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Cara het volgende:
niet Kuyt, jezus jongens, wie gaat ze er dan in schieten?
Te Vrede!!!!! Wereldspitttaa!! en anders LUCLUCLUCLUCquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:43 schreef Cara het volgende:
niet Kuyt, jezus jongens, wie gaat ze er dan in schieten?
Heb je een link waar je je kan inschrijven? Of moet je lid zijn van de Feijenoorder? (wat ik misschien wel ga doen)quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:56 schreef Happel het volgende:
Mensen hier die met het 6x6 toernooi van De Feijenoord gaan meedoen?
Kan het niet meer terugvinden. Het is wel via De Feijenoorder. Zal even navragen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb je een link waar je je kan inschrijven? Of moet je lid zijn van de Feijenoorder? (wat ik misschien wel ga doen)
Varkenoord. De 26ste.quote:
Is iig. een stukje waarschijnlijker dan ik en De_Kromme in een elftal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan komt waarschijnlijk heel VBL langs want niemand wil dat missen
Dan zou het helemaal dolle pret zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is iig. een stukje waarschijnlijker dan ik en De_Kromme in een elftal..
Als je houdt van De_Kromme met open vleeswonden en botbreuken door mijn scherpgeslepen noppenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan zou het helemaal dolle pret zijn
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan het niet meer terugvinden. Het is wel via De Feijenoorder. Zal even navragen.
[..]
Varkenoord. De 26ste.
Tot wanneer is de inschrijving? En is er Baco?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan het niet meer terugvinden. Het is wel via De Feijenoorder. Zal even navragen.
[..]
Varkenoord. De 26ste.
quote:Koeman meest trots op winst tegen Ajax
Ronald Koeman kijkt dit seizoen met het meeste plezier terug op de thuiszege van Feyenoord op Ajax. Op 29 januari klopten de Rotterdammers hun aartsrivaal met 4-2. ‘Een bijzondere overwinning omdat Feyenoord de laatste jaren kansloos was tegen Ajax’, weet Koeman, ‘Die zege heeft veel vertrouwen gebracht, maar eigenlijk hebben we veel bijzondere wedstrijden gespeeld.’ De winst bij FC Twente (0-2) bezorgde de coach voetbaltechnisch de meeste voldoening.
'Toen waren we heel compleet in ons spel', kijkt hij terug. 'Maar de zege bij Vitesse (0-4) was misschien wel de belangrijkste. Toen stonden we op een kruispunt. Wat gingen we doen? Bleven we rond de achtste plaatst hangen of zat er meer in? Dat duel was de opmaat tot een geode serie, zoals we die ook na de winterstop hebben gehad., Ik vind dat echt iets om trots op te zijn, dus dat heb ik de spelers zondag ook bij terugkomst uit Heerenveen verteld: dat ik trots op ze ben en op het feit dat ik trainer van deze ploeg mag zijn.'
Dooie musquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef Teis91 het volgende:
Inschrijving voor dat toernooi is al gesloten volgens mij
Barcelonavoetbalquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Zoonlief het volgende:
De 0-3 van Guidetti tegen Vitesse was een van de mooiste goals van het seizoen. Die aanval duurde zo ontzettend lang en elke Feyenoorder (zelfs Mulder) had balbezit, jammer dat Bakkal in eerste instantie faalde, had hij gescoord dan was het voor mij de mooiste goal van het jaar geweest.
Klotegroenehazen ook altijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef Teis91 het volgende:
Inschrijving voor dat toernooi is al gesloten volgens mij
Ik vond het serieus onbegrijpelijk dat er zo weinig aandacht was voor die goal. Volgens mij is die bal wel veertig keer van voet tot voet gegaan.quote:
stevenmac en consorten ook? Werd het toch nog gezellig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan komt waarschijnlijk heel VBL langs want niemand wil dat missen
Baco is er standaard op Varkenoord, dus dan ook wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tot wanneer is de inschrijving? En is er Baco?
Dan wordt het helemaal leuk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
stevenmac en consorten ook? Werd het toch nog gezellig.
[..]
Baco is er standaard op Varkenoord, dus dan ook wel.
Video to prove it?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Zoonlief het volgende:
De 0-3 van Guidetti tegen Vitesse was een van de mooiste goals van het seizoen. Die aanval duurde zo ontzettend lang en elke Feyenoorder (zelfs Mulder) had balbezit, jammer dat Bakkal in eerste instantie faalde, had hij gescoord dan was het voor mij de mooiste goal van het jaar geweest.
De samenvatting van EL laat alleen het laatste stukje zien helaas. De commentator spreekt wel over een prachtige aanval. De wedstrijd in z'n geheel is zeker nergens terug te vinden?quote:
Dat van Cabral komt allemaal uit 2 wedstrijden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een aantal samenvattingen van dit seizoen terug gekeken, een aantal dingen vallen me op.
- Bakkal is echt bij heel veel goals betrokken
- El Ahmadi heeft echte een perfecte inspeelpass, precies in de loop.
- Schaken heeft eigenlijk best veel overzicht
- Cabral heeft vrij vaak keihard net naast geschoten. Als hij zijn schot iets verbetert maakt hij zo 10+ goals per jaar.
?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat van Cabral komt allemaal uit 2 wedstrijden?
Ik kan me niet meer dan 2 wedstrijden van hem herinneren waarin hij goed speelde of een fatsoenlijk schot had.quote:
quote:Den Bosch haalt jeugdige spelers weg bij Feyenoord en PSV
Geschreven op 2012-05-09 om 13:55:56 | Bekeken: 3781 | Reacties: 17 | Foto: VI-Images | Bron: FCdenbosch.nl
FC Den Bosch heeft twee jeugdige spelers aangetrokken voor het nieuwe seizoen. Moreno Rutten en Anthony van den Hurk komen over van respectievelijk Feyenoord en PSV. Vanaf 1 juli zijn beide spelers te bewonderen in de Brabantse hoofdstad.
Rutten komt over van de jeugdopleiding van Feyenoord, waar hij als verdediger speelde. Van den Hurk is afkomstig van het beloftenelftal van PSV, waar hij als aanvallende middenvelder of spits in actie kwam.
Technisch directeur Fred van der Hoorn van FC Den Bosch is tevreden met de nieuwe spelers. "We zijn blij dat we deze twee talentvolle jongens aan onze selectie kunnen toevoegen deze zomer. Het zijn jongens uit de regio die uitstekend passen binnen ons technische profiel."
"Moreno is een speler met intrinsieke verdedigende kwaliteiten, die zowel in het centrum als op de rechtsbackpositie kan spelen", vervolgde Van der Hoorn zijn relaas. "Anthony is een snelle, technisch vaardige spits met een neusje voor de goal. Beide heren maken een gretige indruk op ons. Als technische staf zijn we er van overtuigd dat zij zich bij ons op uitstekende wijze verder zullen gaan ontwikkelen."
Bakkalquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een aantal samenvattingen van dit seizoen terug gekeken, een aantal dingen vallen me op.
- Bakkal is echt bij heel veel goals betrokken
- El Ahmadi heeft echte een perfecte inspeelpass, precies in de loop.
- Schaken heeft eigenlijk best veel overzicht
- Cabral heeft vrij vaak keihard net naast geschoten. Als hij zijn schot iets verbetert maakt hij zo 10+ goals per jaar.
quote:'Feyenoord ligt het diepst verankerd in de harten van de mensen'
Martin van Geel plakt graag het predicaat groots op de prestatie van Feyenoord, zeker als zondag na het laatste fluitsignaal een huilende investeerder in zijn armen valt. Pim Blokland houdt het niet droog en ook algemeen directeur Eric Gudde vecht tegen zijn tranen. De ploeg is dan wel geen kampioen, maar de tweede plaats en het bereiken van de voorronden van de Champions Leaque voelt als de definitieve afsluiting van een inktzwarte tijd.
Van Geel geldt samen met Koeman als de redder van Feyenoord. Die status brengt hem in rare situaties. Laatst ging hij een boek kopen voor zijn dochter. Van Geel wandelde over de Erasmusbrug en genoot van de skyline van Rotterdam, toen zijn gedachtes werden ontbroken door luid getoeter: automobilisten hadden hem gespot. Raampjes werden opgedraaid, duimen omhoog gestoken. Voor het stoplicht stapte iemand uit, omhelsde de td en reed weer weg.
‘Toen wist ik zeker dat van alle clubs in Nederland, Feyenoord het diepst verankerd ligt in de harten van de mensen. Natuurlijk streelt het mijn ego, maar ik beschouw het als een compliment voor de totale directie van Feyenoord. Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat we met z’n allen een teamprestatie hebben geleverd.’
Denk dat in sommige wedstrijden hij ook gewoon erg weinig betrokken werd. Zeker met Guidetti in de spits en 2 snelle gasten op de vleugels dan wordt er snel de diepte gezocht. Guidetti schiet dan op doel en die vleugels kunnen geen voorzet geven, dan heb je maar weinig te doen met ook nog eens die 2 opruimers achter je..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef Merkie het volgende:
Bakkal wordt schromelijk onderschat. Ja, hij is niet altijd even actief, nee, zijn aanname is soms ronduit bagger. Maar hij weet wel wanneer hij er moet staan en hij is de enige middenvelder met een goed schot. Veel belangrijke goals gemaakt (0-1 tegen AZ, 1-0 tegen AZ, 3-1 tegen Ajax, 1-1 tegen SCH, etc.).
Kreeg toch geen contract.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, gaat nu fokking Den Bosch spelers bij ons weghalen?
Ja. Zit in die lichting met Mats van Huijgevoort die wel die stap weet te maken. Op ten duur is dit voor zo'n jongen gewoon beter.quote:
van Huijgevoort komt er ook niet. In de jeugd vind ik hem ook zeer matig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Zit in die lichting met Mats van Huijgevoort die wel die stap weet te maken. Op ten duur is dit voor zo'n jongen gewoon beter.
Betwijfel of Mats die stap gaat maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Zit in die lichting met Mats van Huijgevoort die wel die stap weet te maken. Op ten duur is dit voor zo'n jongen gewoon beter.
Die laatste stap om helemaal bij het eerste te komen (naja, er tegen aan te schuren) heeft hij al wel gezet. Natuurlijk nog de vraag of hij door komt (twijfel inderdaad) maar zo'n Rutten zit zelfs daar nog achter. Dan is om een beetje te kunnen ballen naar Den Bosch gaan beter.quote:
Cabral is enkel met zichzelf bezig, dat bleek zondag wel. Die hele houding van hem, flikkert toch opquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef Happel het volgende:
Cabral was afgelopen zondag waardeloos i.i.g.
Zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt van de zomer.
Dat je boos bent na een wissel kan ik nog wel begrijpen. Maar als Cissé jou team naar Champions League schiet, en er kan zelfs geen glimlach vanaf, dan mag je van mij opkankere naar een andere club. Voor elk bod boven de ¤ 500.000,- weg doen dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Cabral is enkel met zichzelf bezig, dat bleek zondag wel. Die hele houding van hem, flikkert toch op
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
Wat een tjappie die Cissé
[ afbeelding ]
Komt er ook eentje uit z'n grot hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we dat trolletje weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent zelf een tjappie, aardappelhoofd dat jij bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Cabral heeft in tegenstelling wat Caland zegt nog nooit een fatsoenlijke voorzet gegeven. Laat staan over een hele wedstrijd een voldoende te scorenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Cabral is enkel met zichzelf bezig, dat bleek zondag wel. Die hele houding van hem, flikkert toch op
De Teen heeft gesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Jij bent zelf een tjappie, aardappelhoofd dat jij bent.
Welkom Teen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Jij bent zelf een tjappie, aardappelhoofd dat jij bent.
Wat een onzinquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Das Phantom nu pas uitgehuild dat Feyenoord zich toch geplaatst heeft?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ben net als elke Feijenoorder alleen maar trots op de prestatie. Toen Koeman kwam dacht bijna iedereen dat het een fiasco zou worden.
Ik doe mee. Hoop dat ik geen last zal krijgen van mijn grote teen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Is nog een plaats voor een team bij het 6vs6 toernooi.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik doe mee. Hoop dat ik geen last zal krijgen van mijn grote teen.
OSM, kutspel. Speel dan gewoon FMquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:26 schreef De_Teen het volgende:
Trouwens, willen jullie een prestatie leveren in OSM met Feijenoord, dit is je kans. De doelstelling van Feijenoord afgelopen seizoen was de 4de plek, als je kampioen wordt kan je superveel punten verdienen.
Volgend jaar zal de doelstelling vast bijgeschroevd worden naar de eerste plaats.
Sta momenteel eerste met Fey, 5 punten boven Ajax. Bam.
Ik ben arm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is groter dan dat ene woord; Feijenoord.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik ben arm.
Was dit maar de stand irl:Bij de plaatselijke torrentboer zijn ze vrij goedkoop te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van hoelaat tot hoelaat is het? heb je misschien een link van verdere informatie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Ik downloadde laatst PES12 via isohunt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke torrentboer zijn ze vrij goedkoop te krijgen
Vrees van niet. Zal wel vragen en DM'en naar je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat is het? heb je misschien een link van verdere informatie?
Isohunt is ook een kutsite.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik downloadde laatst PES12 via isohunt.
Nu heb ik een verse installatie van W7 Ultimate.
Ik zie in mijn PM anders graag een linkje naar de goede waren.quote:
twitter:AbreschSP twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:00:54Bosvelt en Paauwe aan de slag op Varkenoord. Goede zaak! reageer retweet
Gewoon betalen voor je spullen, flapdrolquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:53 schreef De_Teen het volgende:
Okee een grapjas stuurde mij een PM een linkje naar bol.com
Niet zo als een idioot gedragen, aardappelhoofd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor je spullen, flapdrol
Cool, ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Geen beltegoed...quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu nog een contract, hij zou inmiddels gebeld moeten hebben met van Geel.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik woon dus in een klein gehucht in België, op 500 meter van mijn huis vonden de kids deze Feyenoordbrug![]()
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik woon dus in een klein gehucht in België, op 500 meter van mijn huis vonden de kids deze Feyenoordbrug![]()
[ afbeelding ]
Lauw!quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef Godtje het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een groot topic?Kunnen er meer posts in?
Die heb ik niet. En als ik die al had hoefde ze niet in het Feijenoord topic te komen.quote:
Al bekend wat ze gaan doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Caland het volgende:
twitter:AbreschSP twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:00:54Bosvelt en Paauwe aan de slag op Varkenoord. Goede zaak! reageer retweet
Omdat het groter is dan het aantal blacka's die je moeder heeft gebanged non?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef Godtje het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een groot topic?Kunnen er meer posts in?
Somaliaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Deze werd net geplaatst op de fr1908nieuws twitter. Somalia.De goal die uiteindelijk toch niet nodig was, maar dat maakt het er niet minder mooi op.
En volgens mij kopte hij met een Bakhuisje een paar dagen later Feyenoord naar een 3-3 in Enschede.
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Deze werd net geplaatst op de fr1908nieuws twitter. Somalia.De goal die uiteindelijk toch niet nodig was, maar dat maakt het er niet minder mooi op.
En volgens mij kopte hij met een Bakhuisje een paar dagen later Feyenoord naar een 3-3 in Enschede.
Dat was een memorabele avond, inderdaad. Een wedstrijd waarbij de invloed van het publiek écht voelbaar moet zijn geweest op het veldquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwam![]()
![]()
En in de tweede groepsfase de beste wedstrijd van Feijenoord die ik live gezien heb ,tegen Olympique Marseille![]()
.
Die avond zal ik nooit vergeten ,de Kuip op z´n best![]()
Dat was zo'n mooi moment... m'n ma was toen al naar bed, die kwam gewoon door het geschreeuw terug naar beneden om te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Met een pegel heeft hij zijn investering dubbel en dwars terug weten te verdienen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was zo'n mooi moment... m'n ma was toen al naar bed, die kwam gewoon door het geschreeuw terug naar beneden om te kijken![]()
Ook daarbij het enige moment dat die Somalia nuttig voor ons is geweest
Die wedstrijd staat op YT:quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwam![]()
![]()
En in de tweede groepsfase de beste wedstrijd van Feijenoord die ik live gezien heb ,tegen Olympique Marseille![]()
.
Die avond zal ik nooit vergeten ,de Kuip op z´n best![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Die wedstrijd staat op YT:
Deel 5 is alleen nergens te vinden
Ik kon hem toen ik hem bekeek toch echt niet vindenquote:
Prachtige beelden, helaas is de UEFA cup het eerste wat ik bewust heb meegemaakt.quote:
quote:Van Geel ziet opening om Immers voor acceptabel bedrag te halen
Feyenoord en ADO Den Haag praten deze week over een eventuele transfer van Lex Immers. De club uit Rotterdam wil de middenvelder graag overnemen, maar dient daartoe wel een afkoopsom neer te tellen. Feyenoord bood vorig jaar al 750.000 euro. ADO kapte de gesprekken onmiddellijk af.
"Korter dan toen kan niet" zegt Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, tegen Voetbal International. "Maar wij hebben goede hoop dat de gesprekken nu wat langer kunnen duren. We zien een opening om Lex naar De Kuip te halen, tegen een bedrag dat voor Feyenoord-begrippen acceptabel is."
ADO houdt vast aan een vraagprijs die hoger ligt dan driekwart miljoen.
"Lex heeft nog een contract voor twee jaar", reageert commissaris Paul Beyersbergen. 'Ik weet een beetje wat clubs vragen voor andere spelers. Rydell Poepon heeft een korter contract en een lager salaris dan Lex. Feyenoord zal dus met een serieus bod moeten komen. Ik noem geen bedragen, maar zevenenhalve ton is geen optie. Dáárvoor gaan we ook niet aan tafel, om te voorkomen dat er weer weer allerlei mensen teleurgesteld raken."
Beter gaan we voor een goede spits.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie Immers best graag komen. Maar het moet niet te duur worden.
godverdomme dan heb je een beetje geld, kan je transfervrij drenthe en misschien kuyt ophalen en dan ga je zo 1,5 miljoen + salaris betalen voor een speler die zich niet heeft bewezen. doe het nou niet van Geel, wat je ook van plan bent!quote:
Kuyt heeft een aanbieding gekregen hoor, dus het is gewoon aan Kuyt nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef Cara het volgende:
[..]
godverdomme dan heb je een beetje geld, kan je transfervrij drenthe en misschien kuyt ophalen en dan ga je zo 1,5 miljoen + salaris betalen voor een speler die zich niet heeft bewezen. doe het nou niet van Geel, wat je ook van plan bent!
Zoals al gezegd; dat doelpunt was niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Met een pegel heeft hij zijn investering dubbel en dwars terug weten te verdienen.
Waarom blijft Feyenoord nou met Immers praten als ze maar 750.000 bieden en ADO 3 miljoen wilt ofzo? Wat is dat nouquote:
Je kent de voetbalwereld nog niet ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom blijft Feyenoord nou met Immers praten als ze maar 750.000 bieden en ADO 3 miljoen wilt ofzo? Wat is dat nou.
Wat is die opening dan?
Nee in de media stellen ze zich heel groot op en uiteindelijk kiezen ze toch eieren voor hun geld, behalve Van Geel.quote:
Meer dan 3x zo laag bieden is nogal wat, maar we zien het welquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee in de media stellen ze zich heel groot op en uiteindelijk kiezen ze toch eieren voor hun geld, behalve Van Geel.
Vorige zomer dacht die gast van ADO er nog 5 miljoen voor te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meer dan 3x zo laag bieden is nogal wat, maar we zien het wel.
Juist.quote:
Immers is dan ook een andere middenvelder dan Vormer, Clasie, Leerdam enz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist.
Er zal vast een doordacht plan achter zitten, maar ik snap niet waarom er nog steeds op middenvelders gefocust wordt.
Hopelijk is het een kwestie van 'alle opties openhouden', voor het geval zowel Karim als Bakkal vertrekken.
Maar Vormer en Goossens zijn al gehaald. Leerdam kan weer doorschuiven omdat Janmaat is gekocht.
Iedereen heeft kunnen zien dat het middenveld en de verdediging alsmaar beter werden dit seizoen, maar dat de aanval een kwaliteitsimpuls nodig heeft.
quote:"Er is maar één club waar je zeker niet naartoe zult gaan, zei je vorige keer al.
'Feyenoord, ja, dat kan ik mijn familie en vrienden niet aandoen. Dan vliegen de molotovcocktails bij me naar binnen, haha. Maar ik moet bekennen dat ik dit seizoen in De Kuip dacht: Wow, wát een sfeer! Eigenlijk vind ik Feyenoord best een mooie club, maar ik kan het niet maken. Hopelijk gaan zij zich niet melden voor mij, dat bespaart me een hoop gedoe.'
Maar niet dan Bakkal. Dat bedoelde ik met de opties openhouden. En we hebben Tony ook nog, en Vormer kan volgens mij ook wel tussen de linies spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Immers is dan ook een andere middenvelder dan Vormer, Clasie, Leerdam enz.
Ik denk niet dat Bakkal blijft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet dan Bakkal. Dat bedoelde ik met de opties openhouden. En we hebben Tony ook nog, en Vormer kan volgens mij ook wel tussen de linies spelen.
Ik hoop gewoon niet dat er veel geld aan Immers wordt uitgegeven en dat dit ten koste gaat van (de kwaliteit van) versterkingen in de voorhoede.
Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vraag me echt af wie nu spits wordt.
Fernandez,Schaken,Cisse of een nieuwe speler
Ja maar wie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.
Ja dat weet ik ook niet jongen.quote:
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet jongen.
En flikker nou eens op met die Guidetti, die zie je nooit meer terug in de Kuip. Ja, als supporter misschien.
Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.
Feyenoord is dus benadeeld.quote:Volgens een onderzoek van NRC Next zijn de scheidsrechterlijke dwalingen nauwelijks van invloed geweest op de stand van de competitie. De arbiters zouden in 35 procent van de wedstrijden een cruciale fout hebben gemaakt. NRC Next bekeek alle duels en beoordeelde zelf op basis van videobeelden foutieve beslissingen van scheidsrechters die tot doelpunten en rode kaarten leidden.
Uit het onderzoek is gebleken dat Ajax, dat haar landstitel prolongeerde, volgens de gehanteerde berekening een punt te weinig zou hebben gekregen. Feyenoord, dat als tweede eindigde, is liefst zeven strafschoppen misgelopen. Daardoor kreeg het team van Ronald Koeman vier punten minder, maar dat zou niet funest zijn geweest voor de ranglijst. PSV kreeg volgens de berekeningen drie punten teveel.
SC Heerenveen kreeg volgens het onderzoek vier punten te weinig en zou PSV dus zijn gepasseerd. Ook AZ en FC Twente kregen teveel punten: respectievelijk twee en vijf. Heerenveen zou bij gebruik van videobeelden in plaats van vijfde derde zijn geworden. PSV en AZ zouden daarentegen een plaats zijn gezakt.
Ik vond het gemis van Guidetti eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.
En eigenlijk moet er ook een vleugelspits komen, eentje die kan bedienen. Maar het budget is beperkt dus een 'zekerheidje' binnenhengelen zal lastig worden. Fijn dus dat we een capabele TD hebben.
Ze spelen prima zonder Guidetti, dat hebben wij de afgelopen weken waar de druk zo enorm hoog lag tegen moeilijke ploegen als AZ en Heerenveen wel kunnen zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.
En eigenlijk moet er ook een vleugelspits komen, eentje die kan bedienen. Maar het budget is beperkt dus een 'zekerheidje' binnenhengelen zal lastig worden. Fijn dus dat we een capabele TD hebben.
Vond je? Tegen Heracles en Heerenveen was er niemand in staat een bal langer dan twee seconden bij zich te houden en vervolgens de juiste man te vinden. Dat is iets wat Guidetti heel goed beheerst. We hadden veel meer moeten scoren die twee wedstrijden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond het gemis van Guidetti eigenlijk wel meevallen.
Ik had het wel erger verwacht, 10 goals in 4 wedstrijden vind ik niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond je? Tegen Heracles en Heerenveen was er niemand in staat een bal langer dan twee seconden bij zich te houden en vervolgens de juiste man te vinden. Dat is iets wat Guidetti heel goed beheerst. We hadden veel meer moeten scoren die twee wedstrijden.
Het spel is prima, ook zonder Guidetti, maar je moet voorin wel de rust bewaren.
Dat is het ook niet, maar we kregen tegen Heracles en Heerenveen ruimtes zoals we ze nog nooit gehad hadden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had het wel erger verwacht, 10 goals in 4 wedstrijden vind ik niet verkeerd.
Qua resultaat wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond het gemis van Guidetti eigenlijk wel meevallen.
Jawel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Die laatste 2 goals tegen Heerenveen moet je helemaal niet mee tellen joh.
Die gaat voor EK echt geen duidelijkheid geven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kuyt moet maar snel duidelijkheid geven.,
Al vaker geopperd hier, maar:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua resultaat wel ja.
Voor de rest vond ik het de laatste wedstrijden verontrustend hoe weinig rendement de voorhoede heeft zonder Guidetti.
Loopt er ook maar één goede afmaker in de voorhoede? Fernandez lijkt zich best aardig herpakt te hebben. Da's leuk hoor, maar als je volgend jaar na een heel seizoen wéér minstens zo hoog wilt staan als nu dan zal er op z'n minst een makkelijk scorende spits moeten worden binnengehaald.
Niet helemaal transfervrijquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al vaker geopperd hier, maar:
Nemeth?
Transfervrij, speelde best aardig, nog jong, kan je dus nog aardig wat aan verdienen.
Zeker niet mijn eerste keus, maar het is een optie
quote:Krisztián Németh speelt pas drie maanden bij RKC Waalwijk, maar hij neemt de Brabanders meteen op sleeptouw. Mede door zijn goede spel heeft RKC een reële kans op de play-offs voor Europees voetbal. Mocht de promovendus daadwerkelijk Europa in gaan, dan is de Hongaar er vermoedelijk niet meer bij. Olympiakos is van plan hem terug te halen.
Németh is eigendom van RKC -zijn contract loopt komende zomer af-, maar de transferrechten liggen bij Olympiakos. En bij de Griekse kampioen loopt zijn verbintenis nog een jaar door. “Er is een herenakkoord met Olympiakos dat hij teruggaat, zijn oude contract weer actief wordt en hij het laatste jaar uitdient”, legt zijn zaakwaarnemer uit aan het Algemeen Dagblad. “Afgelopen week werd Olympiakos kampioen van Griekenland en dus kunnen ze daar nu aan volgend seizoen gaan denken. We praten binnenkort over wat ze met Krisztián willen.”
Als het aan Németh ligt, blijft hij in Waalwijk. “Ik zou na de zomer graag nog minimaal een jaar in de Nederlandse competitie actief blijven”, laat hij weten.http://www.fcupdate.nl/vo(...)rug-naar-olympiakos/
Hmm.. vrij kleine spits, 23 jaar. Wel oké op zich. Maar ik hoop eigenlijk dat meneer Van Geel met wat (potentieel) beters op de proppen gaat komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al vaker geopperd hier, maar:
Nemeth?
Transfervrij, speelde best aardig, nog jong, kan je dus nog aardig wat aan verdienen.
Zeker niet mijn eerste keus, maar het is een optie
O ik ook hoor, was meer een optie'tje, maar als ie ook al niet transfervrij is...quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. vrij kleine spits, 23 jaar. Wel oké op zich. Maar ik hoop eigenlijk dat meneer Van Geel met wat (potentieel) beters op de proppen gaat komen.
Denk dat Immers een hardere werker dan Bakkal is, Bakkal is ook best veel wedstrijden onzichtbaar geweest, al moet ik zeggen dat hij eind van het seizoen goed bezig was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
Keuze tussen Drenthe en Immers: altijd Drenthe doen.
Met een El Ahmadi die bijtekent en een Bakkal die dat misschien ook doet heb je zo'n Immers eigenlijk niet nodig.
Klopt, maar die transfersom voor Immers kun je beter ergens anders in steken. Dan maar een klein beetje mindere speler.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:26 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denk dat Immers een hardere werker dan Bakkal is, Bakkal is ook best veel wedstrijden onzichtbaar geweest, al moet ik zeggen dat hij eind van het seizoen goed bezig was.
Die gaat het EK gebruiken als excuus om bij 1 of andere kutclub te tekenen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gaat voor EK echt geen duidelijkheid geven.
quote:Feyenoord wil supertalent Suárez huren van City
In Rotterdam geniet men ontspannen na van het successeizoen van Feyenoord, maar Martin van Geel heeft in de sportief rustige periode een volle agenda. De technisch directeur wil trainer Ronald Koeman op 27 juli, wanneer de Rotterdammers beginnen met de voorbereiding, hebben voorzien van een brede en uitgebalanceerde selectie.
Van Geel zou bij het bevriende Manchester City inmiddels hebben aangeklopt voor het Spaanse supertalent Denis Suárez, iets dat hij zelf overigens gisteren niet wilde bevestigen. De 18-jarige aanvallende middenvelder wordt door kenners bestempeld als een van de grootste talenten in Europa.
'Inderdaad een heel aantrekkelijke speler', erkent Van Geel in het AD. De technisch directeur zag de bij Celta de Vigo opgeleide jeugdinternational onlangs aan het werk met het tweede elftal van Manchester City tegen KV Mechelen. 'Ik heb na dat duel gezegd dat er bij dat elftal van Manchester City minimaal drie heel interessante spelers rondliepen. Maar we kunnen ons geld maar één keer uitgeven.'
Bakkal. Staat ook in het artikel. Staat ook in de papieren versie. Van Geel gaat eerst voor Bakkal en/of Immers, daarna voor Denis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef chrisr het volgende:
Als aanvallende middenvelder...toch ter vervanging van Bakkal of El Ahmadi?
Voor Kuijt is het nu of nooit. Wat Van Geel onlangs nog zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kuyt moet maar snel duidelijkheid geven.,
Zijn niet de meest creatieve mensen bij het AD ...quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:53 schreef OProg het volgende:
Van een situatie met een middenvelder die toevallig te huur zou zijn bij dezelfde club als de vorige keer meteen een kop maken 'Die nieuwe Guidetti'.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ieuwe-Guidetti.dhtml
Inderdaad.. mocht hij nog een aanbod krijgen van een echt grote club , wat ik niet verwacht, dan zou ik er begrip voor hebben dat ie niet terugkomt , maar fucking HSV ??quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor Kuijt is het nu of nooit. Wat Van Geel onlangs nog zijn.
Kiest hij voor nog een buitenlands avontuur, dan kan hij wat mij betreft wegblijven ook. Is toch niets mooiers dan nu terugkomen en nog drie jaar de kans hebben Feijenoord naar een hoger niveau tillen?
Kan hij vervolgens het trainersschap in bij de club. Mocht hij daar trek in hebben natuurlijk.
Inderdaad. Zoals Gijp maandag zei. Als je bij de ik meen 'grote dertien' van Europa kan spelen kan ik het me ook nog wel voorstellen. Als dit soort clubs de voorkeur hebben moet je gewoon opbokken en nooit meer naar de Kuip komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:44 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Inderdaad.. mocht hij nog een aanbod krijgen van een echt grote club , wat ik niet verwacht, dan zou ik er begrip voor hebben dat ie niet terugkomt , maar fucking HSV ??
Grote 12quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals Gijp maandag zei. Als je bij de ik meen 'grote dertien' van Europa kan spelen kan ik het me ook nog wel voorstellen. Als dit soort clubs de voorkeur hebben moet je gewoon opbokken en nooit meer naar de Kuip komen.
Het blijft gewoon moeilijk om nee te zeggen tegen geld, om dezelfde reden zie ik Drenthe ook niet komen, ik denk dat beiden het liefst voor Feyenoord zouden spelen qua gevoel, maar ze beslissen dat niet alleen, zaakwaarnemers hebben ook een aardige invloed en familie niet te vergeten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals Gijp maandag zei. Als je bij de ik meen 'grote dertien' van Europa kan spelen kan ik het me ook nog wel voorstellen. Als dit soort clubs de voorkeur hebben moet je gewoon opbokken en nooit meer naar de Kuip komen.
Mja, Bommel komt nu ook terug naar PSV terwijl die bij Milan mocht blijven.. Zo'n trainerscursus, dichter bij je familie, kinderen naar de Nederlandse school. Zeker van een basisplaats. Dat speelt ook allemaal wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft gewoon moeilijk om nee te zeggen tegen geld, om dezelfde reden zie ik Drenthe ook niet komen, ik denk dat beiden het liefst voor Feyenoord zouden spelen qua gevoel, maar ze beslissen dat niet alleen, zaakwaarnemers hebben ook een aardige invloed en familie niet te vergeten.
hoop dat hij een heldenrol in de kuip nog ziet zitten...quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grote 12![]()
Ik kan me nog wel voorstellen dat je naar zo'n EL/CL spelende club in Duitsland, Spanje of Italië gaat hoor, ook al horen die niet bij de grote 12. Maar naar de 16e plaats in Duitsland zonder Europees Voetbal voor wat ¤ meer zou wel kansloos zijn
Dat zou eventueel voor Kuyt ook op kunnen gaan ja maar Van Bommel is wel 3 jaar ouder dacht ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, Bommel komt nu ook terug naar PSV terwijl die bij Milan mocht blijven.. Zo'n trainerscursus, dichter bij je familie, kinderen naar de Nederlandse school. Zeker van een basisplaats. Dat speelt ook allemaal wel mee.
Wat moet Twente met middenvelders? Ik zou eerder hun complete verdediging vernieuwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij Twente moeten er 4 nieuwe spelers komen waaronder 2 nieuwe middenvelders. Fer zal wel veel speelminuten maken volgend seizoen
Laat ze maar lekker aanmodderen zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat moet Twente met middenvelders? Ik zou eerder hun complete verdediging vernieuwen.
Volgens McClaren hebben ze alleen lopers en geen creativiteit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat moet Twente met middenvelders? Ik zou eerder hun complete verdediging vernieuwen.
Klopt. En dan moeten we ook gewoon zeggen dat als geld prefereert boven de rest dat dat prima is, maar dat ja dan wat mij betreft niet meer terug hoeft te komen. Geen zin in een duurbetaalde spelers tegen het einde van de loopbaan te hebben met een instelling dat we blij mogen zijn dat we nog nog een paar jaar moeten betalen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, Bommel komt nu ook terug naar PSV terwijl die bij Milan mocht blijven.. Zo'n trainerscursus, dichter bij je familie, kinderen naar de Nederlandse school. Zeker van een basisplaats. Dat speelt ook allemaal wel mee.
quote:8. Royston Drenthe, Everton: Our real problem with Ricky Royston is the terrible rapping that he’s very nearly a superb little player; one of those rare bunch who are capable of winning a game with a scintilla of inspiration, instinct, luck or combination of the three.
He could’ve been a real boon for Everton, whose diligent midfielders often tend to lack that veneer of spontaneity. Shame, really, that he apparently doesn’t want to know most of the time.
Ze krijgen Tadic er toch bij?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens McClaren hebben ze alleen lopers en geen creativiteit.
Maar ja, McClaren
Drenthe moet echt terug naar de Kuip. Lekker dicht bij zijn oma.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:41 schreef Happel het volgende:
Arme Drenthe. Wordt als een van de minst waardevolle spelers gezien, aldus Who Ate all the Pies.
[..]
Ach, met Balotelli op 1 en bijvoorbeeld Ramsey op 6 is dat geen schande lijkt me. Dissapointing staat ook niet voor minst waardevol, maar tegenvallend. Ze hadden meer verwacht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:41 schreef Happel het volgende:
Arme Drenthe. Wordt als een van de minst waardevolle spelers gezien, aldus Who Ate all the Pies.
[..]
Ik denk dat ze Tadic voor de 10 positie is gehaald en dat Chadli of John (als hij niet vertrekt) op de linker vleugel komt te staan.quote:
Blijkbaar niet omdat ze dus ook een 10 (maarten martens) willen aantrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Tadic voor de 10 positie is gehaald en dat Chadli of John (als hij niet vertrekt) op de linker vleugel komt te staan.
Klopt toch ook, staat weinig voetbalverstand daar op het middenveld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens McClaren hebben ze alleen lopers en geen creativiteit.
Maar ja, McClaren
"But if you score more goals than the opponent, you get three points, so in the end the defense doesn't matter".quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
das leuk als je een aanval zoals Manchester City hebtquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef OProg het volgende:
[..]
"But if you score more goals than the opponent, you get three points, so in the end the defense doesn't matter".
"But at this level, the playing is different. I Think we are capable of scoring more goals than the opponent if we become more mature".quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
das leuk als je een aanval zoals Manchester City hebt
dat is wel zo , daarnaast is de huidige selectie gewoon van goede kwaliteit dus is er ook geen noodzaak om meer spelers te halen..quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Ik ben wel blij om te lezen dat ze echt niet meer uitgeven dan er binnenkomt. Er is ruimte voor 2 spelers, dus er komen maximaal twee spelers. Geen drie of vier. Het lijkt zo simpel, maar het is jarenlang niet gedaan.
Met een wat slagvaardiger voorhoede doe je volgend jaar mee om het kampioenschap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:05 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat is wel zo , daarnaast is de huidige selectie gewoon van goede kwaliteit dus is er ook geen noodzaak om meer spelers te halen..
alleen de vertrekkende posities moeten worden opgevuld.
blijf de jeugd maar gewoon de voorkeur geven boven aankopen in de breedte.
'Graag of niet' klinkt te respectloos. Maar 'nu of nooit' is wel een reëele constatering toch?quote:
Denis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft ff wennen in zo'n geval hoor... Suarez op een Feyenoordshirt zien staan
Onze voorhoede is gewoon ruk zonder Guidetti. Maximaal subtop niveau. Als je volgend jaar weer mee wil spelen om de 2e plaats en niet volledig voor lul staan in de CL/EL moet daar echt wat aan gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een wat slagvaardiger voorhoede doe je volgend jaar mee om het kampioenschap.
Bij Heerenveen dachten ze op een gegeven moment: laten we ze nóg maar een metertje extra geven, misschien lukt het ze dan wèl om nog een bal in het netje te krijgen.
Wat ze jou dan anders willen zeggen? Hij heeft veel betekend voor de club, kan ook zeker nog belangrijk zijn voor de club. Maar is zeker niet groter dan de club. Dus in dat geval: graag of niet. Toch?quote:
Het scorend vermogen van het middenveld is ook laag, daar staat tegenover dat het defensief wel goed staatquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onze voorhoede is gewoon ruk zonder Guidetti. Maximaal subtop niveau. Als je volgend jaar weer mee wil spelen om de 2e plaats en niet volledig voor lul staan in de CL/EL moet daar echt wat aan gebeuren.
32 keer 1-0 winnen en 2 keer 4-2 winnen is ook genoeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scorend vermogen van het middenveld is ook laag, daar staat tegenover dat het defensief wel goed staat
Met Vormer erbij zal het volgend jaar wel wat hoger liggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scorend vermogen van het middenveld is ook laag, daar staat tegenover dat het defensief wel goed staat
Klopt, en het scorend vermogen ligt misschien niet hoog. Ze hebben wel de kwaliteiten om vanuit het niets spitsen vrij voor de keeper te zetten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met Vormer erbij zal het volgend jaar wel wat hoger liggen.
graag of niet vind ik hééél erg ver gaan en neigen tot arrogantie als je dat zegt in combinatie met die jongen 4 miljoen salaris minder te bieden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ze jou dan anders willen zeggen? Hij heeft veel betekend voor de club, kan ook zeker nog belangrijk zijn voor de club. Maar is zeker niet groter dan de club. Dus in dat geval: graag of niet. Toch?
Echt een doelpuntenmachine is Vormer ook niet (al zit er wel progressie in):quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met Vormer erbij zal het volgend jaar wel wat hoger liggen.
Net zoiets als El Ahmadi dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt een doelpuntenmachine is Vormer ook niet (al zit er wel progressie in):
[ afbeelding ]
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
graag of niet vind ik hééél erg ver gaan en neigen tot arrogantie als je dat zegt in combinatie met die jongen 4 miljoen salaris minder te bieden.
Heeft er 5 gemaakt dit seizoen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt een doelpuntenmachine is Vormer ook niet (al zit er wel progressie in):
[ afbeelding ]
Vormer is een 6.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als El Ahmadi blijft vraag ik me af of Vormer wel zal spelen. Is toch ook geen 10?
Absoluut. Het mooiste is natuurlijk dat je niet gelijk noodgrepen moet gaan doen als er 1 middenvelder weg valt. Dit seizoen kwam het nog wel eens voor dat je dan ook in de verdediging moest gaan schuiven. In de breedte zijn we volgend jaar sowieso al zo veel sterker dan nu.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Vormer is een 6.
Denk dat er wel over nagedacht is. Wordt een mooi middenveld.
Ik hoop alleen dat er niet teveel egootjes gaan zeuren om een basisplaats (zoals Cabral)quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Absoluut. Het mooiste is natuurlijk dat je niet gelijk noodgrepen moet gaan doen als er 1 middenvelder weg valt. Dit seizoen kwam het nog wel eens voor dat je dan ook in de verdediging moest gaan schuiven. In de breedte zijn we volgend jaar sowieso al zo veel sterker dan nu.
In een interview werd aangegeven dat niemand tegen Koeman in durft te gaan van de spelers, denk dat het wel mee valt. Alleen El Ahmadi en Vlaar zie ik hun mond opentrekken als ze er niet in staan, maar neem aan dat zij samen met Mulder altijd als eerste op het papier worden gezet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat er niet teveel egootjes gaan zeuren om een basisplaats (zoals Cabral)
Lijkt me verstandig, ik denk niet dat ADO bij een ander team ineens wel de vraagprijs gaat krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef Grifte het volgende:
#Feyenoord wil eerst verder kijken voor alternatieven voor het een hoger bod doet bij ADO Den Haag voor Lex Immers.
Van Twitter
Ze willen hem toch ook niet kwijt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, ik denk niet dat ADO bij een ander team ineens wel de vraagprijs gaat krijgen.
Cabral roept Koeman voor de camera's ter verantwoording aan de zijlijn. Vind ik achterlijk, maar je kunt moeilijk zeggen dat-ie dan niet tegen Koeman durft in te gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een interview werd aangegeven dat niemand tegen Koeman in durft te gaan van de spelers, denk dat het wel mee valt. Alleen El Ahmadi en Vlaar zie ik hun mond opentrekken als ze er niet in staan, maar neem aan dat zij samen met Mulder altijd als eerste op het papier worden gezet.
Of Bakkal blijft of Immers komt las ik op de Feyenoord app.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef Grifte het volgende:
#Feyenoord wil eerst verder kijken voor alternatieven voor het een hoger bod doet bij ADO Den Haag voor Lex Immers.
Van Twitter
Dan noem je er ook één. Overigens vond ik het niet zo erg, hij vroeg waarom, hij zei vast niet; ''Ey kaulo Koe wat is deze ik speelde kaka maar laat mij gewoon die aka zetten noh?''quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Cabral roept Koeman voor de camera's ter verantwoording aan de zijlijn. Vind ik achterlijk, maar je kunt moeilijk zeggen dat-ie dan niet tegen Koeman durft in te gaan.
2 jaar, dus nu kunnen ze nog een redelijk bedrag vragen, over een jaar is het of het bod accepteren of accepteren dat hij voor 0 euro weggaat.quote:
Lekker naar de rechter!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
Wel mooi als Geel gewoon die Immers laat stikken nu. Die wordt helemaal gek natuurlijk, wil dolgraag naar Rotterdam komen. Zit dat pauperclubje opgescheept met een speler zonder motivatie.
Hangt ook van zijn salaris af toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weinig kans om een tweejarig contract af te kopen onder het miljoen
2 jaarsalarissen. Weet niet wat hij verdient bij den Haag?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weinig kans om een tweejarig contract af te kopen onder het miljoen
Zo simpel ligt het nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
2 jaarsalarissen. Weet niet wat hij verdient bij den Haag?
Haha, dat moest er nog bijkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan noem je er ook één. Overigens vond ik het niet zo erg, hij vroeg waarom, hij zei vast niet; ''Ey kaulo Koe wat is deze ik speelde kaka maar laat mij gewoon die aka zetten noh?''
Ik heb het best lang voor Cabral opgenomen en dacht ook echt dat hij het nog wel ging maken, maar hoe hij daar met een zuur gezicht langs de kant stond als je team zichzelf de CL inschiet.. Triest en hoop dat ie snel weg is.quote:
Tuurlijk zit daar ook een punt in. Maar of je hem nou nu of over twee jaar haalt: voor ons kost het gewoon alleen al qua salaris veel geld. Dan moet je dat niet gaan sparen voor een speler die echt over zijn hoogtepunt heen is. En gezien dat er toch wel een soort van dalende lijn in zit: Nu is hij nog dusdanig dat we hem kunnen gebruiken. Over twee jaar verwacht ik dat het een stuk minder is en dan zullen we niet veel minder hoeven te betalen. Dus daarom is het nu of nooit en anders jammer.quote:
quote:Gudde wil met Europese inkomsten 'wellicht begin maken met transferpotje'
Feyenoord eindigde als tweede in de Eredivisie en mag zich via de voorrondes proberen te plaatsen voor de Champions League. Miljoenen euro's liggen in het vizier, maar zover is het nog lang niet. De voorronde van de Champions League levert in eerste instantie alleen aanzien op.
Feyenoord begint aan de derde voorronde van de Champions League en pas als deze ronde wordt overleefd, wordt het interessant. "In de play-offs krijgen we een startgeld van twee miljoen euro", zegt algemeen directeur Eric Gudde tegen Voetbal International. "Als we dat weten te bereiken, treffen we ongetwijfeld een tegenstander van formaat. Maar als we niet verder komen, plaatsen we ons wel voor de poulefase van de Europa League."
Het tweede Europese toernooi levert niet bijster veel op, weet ook Gudde: "Maar zulke wedstrijden nemen we niet in de begroting op en dan hebben we die twee miljoen al binnen. Een en ander betekent dat we de inkomsten uit Europees voetbal kunnen aanwenden om de schuld verder te saneren en wellicht een begin te maken van wat een transferpotje moet gaan worden."
Met alle respect, maar iedereen loopt Breuer makkelijk voorbij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Cabral is een moment voetballer. Heeft hij het op de heupen speelt hij een 9, lukt het een keer niet speelt hij een 4. Hij moet de ondergrens opschroeven naar een 6, dan is hij een hele goede voor ons. Tegens Heerenveen ging hij Breuer af en toe zo makkelijk voorbij, hij loopt mensen er ook makkelijk uit alleen was de eindpass gewoon bagger.
Cabral moet hard er aan werken om in de top van NL mee te willen draaien want het komt je nou eenmaal niet aanwaaien. Ik hoop dat hij gewoon bij tekent want ondanks dit seizoen waarin hij niet goed heeft gespresteerd, toch verantwoordelijk voor 7 goals en 9 assists ofzo.
Goh, hoe zou dat toch komen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Cabral is een moment voetballer. Heeft hij het op de heupen speelt hij een 9, lukt het een keer niet speelt hij een 4. Hij moet de ondergrens opschroeven naar een 6, dan is hij een hele goede voor ons. Tegens Heerenveen ging hij Breuer af en toe zo makkelijk voorbij, hij loopt mensen er ook makkelijk uit alleen was de eindpass gewoon bagger.
Cabral moet hard er aan werken om in de top van NL mee te willen draaien want het komt je nou eenmaal niet aanwaaien. Ik hoop dat hij gewoon bij tekent want ondanks dit seizoen waarin hij niet goed heeft gespresteerd, toch verantwoordelijk voor 7 goals en 9 assists ofzo.
Hij doet het bij elke eredivisie back alleen draaft hij soms te ver door waardoor hij weer verkettert wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met alle respect, maar iedereen loopt Breuer makkelijk voorbij.
Streetskill kunstjes is niet gelijk aan puur voetbaltalent. Zodra je deze kunstjes kunt combineren in functionele acties ben je pas een talent. Nu is het juist een dertien in een dozijn straatvoetballertje met een attitudeproblem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
Cabral heeft misschien wel het meeste pure (voetbal) talent van al de zelf opgeleide spelers at the moment. Alleen mist hij de inzicht en inzet die nodig zijn om bij Feyenoord een goede te zijn, weet niet of dat nu er nog in te krijgen is.
Ik denk dat ik Breuer ook nog wel voorbij kan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Hij ziét het gewoon niet. En wanneer het een keer héél duidelijk is wat er moet gebeuren, een volkomen vrijstaande medespeler bijvoorbeeld, zodat zelfs Cabral dat niet kan zijn ontgaan, dan volgt er vaak een onnauwkeurig balletje. Alsof hij eigenlijk niet zo geïnteresseerd is in het bedienen van een medespeler.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij doet het bij elke eredivisie back alleen draaft hij soms te ver door waardoor hij weer verkettert wordt.
Als je alleen maar een spits moet uitschakelen dan is dat nog te compenseren. Als voorhoedespeler val je dan echter door de mand. Cabral is hard door de mand gevallen en nu duidelijk is dat z'n attitude ook nog eens waardeloos is, denk/hoop ik niet dat hij snel nog opnieuw een contract krijgt aangeboden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:28 schreef Muto het volgende:
Cabral mist gewoon voetbalintelligentie. En niet zo'n beetje ook.
want ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Sorry maar dan doe je Biseswar te kort..
Zeker niet. Beide blinken niet uit in kwaliteit. Het zijn beide voetballers die het van momenten moeten hebben en niet wekelijks uitblinken op hun positie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Sorry maar dan doe je Biseswar te kort..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |