Ik doe mee. Hoop dat ik geen last zal krijgen van mijn grote teen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Is nog een plaats voor een team bij het 6vs6 toernooi.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik doe mee. Hoop dat ik geen last zal krijgen van mijn grote teen.
OSM, kutspel. Speel dan gewoon FMquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:26 schreef De_Teen het volgende:
Trouwens, willen jullie een prestatie leveren in OSM met Feijenoord, dit is je kans. De doelstelling van Feijenoord afgelopen seizoen was de 4de plek, als je kampioen wordt kan je superveel punten verdienen.
Volgend jaar zal de doelstelling vast bijgeschroevd worden naar de eerste plaats.
Sta momenteel eerste met Fey, 5 punten boven Ajax. Bam.
Ik ben arm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is groter dan dat ene woord; Feijenoord.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik ben arm.
Was dit maar de stand irl:Bij de plaatselijke torrentboer zijn ze vrij goedkoop te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van hoelaat tot hoelaat is het? heb je misschien een link van verdere informatie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Ik downloadde laatst PES12 via isohunt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke torrentboer zijn ze vrij goedkoop te krijgen
Vrees van niet. Zal wel vragen en DM'en naar je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat is het? heb je misschien een link van verdere informatie?
Isohunt is ook een kutsite.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik downloadde laatst PES12 via isohunt.
Nu heb ik een verse installatie van W7 Ultimate.
Ik zie in mijn PM anders graag een linkje naar de goede waren.quote:
twitter:AbreschSP twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:00:54Bosvelt en Paauwe aan de slag op Varkenoord. Goede zaak! reageer retweet
Gewoon betalen voor je spullen, flapdrolquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:53 schreef De_Teen het volgende:
Okee een grapjas stuurde mij een PM een linkje naar bol.com
Niet zo als een idioot gedragen, aardappelhoofd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor je spullen, flapdrol
Cool, ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Geen beltegoed...quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu nog een contract, hij zou inmiddels gebeld moeten hebben met van Geel.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik woon dus in een klein gehucht in België, op 500 meter van mijn huis vonden de kids deze Feyenoordbrug![]()
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik woon dus in een klein gehucht in België, op 500 meter van mijn huis vonden de kids deze Feyenoordbrug![]()
[ afbeelding ]
Lauw!quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef Godtje het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een groot topic?Kunnen er meer posts in?
Die heb ik niet. En als ik die al had hoefde ze niet in het Feijenoord topic te komen.quote:
Al bekend wat ze gaan doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Caland het volgende:
twitter:AbreschSP twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:00:54Bosvelt en Paauwe aan de slag op Varkenoord. Goede zaak! reageer retweet
Omdat het groter is dan het aantal blacka's die je moeder heeft gebanged non?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef Godtje het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een groot topic?Kunnen er meer posts in?
Somaliaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Deze werd net geplaatst op de fr1908nieuws twitter. Somalia.De goal die uiteindelijk toch niet nodig was, maar dat maakt het er niet minder mooi op.
En volgens mij kopte hij met een Bakhuisje een paar dagen later Feyenoord naar een 3-3 in Enschede.
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Deze werd net geplaatst op de fr1908nieuws twitter. Somalia.De goal die uiteindelijk toch niet nodig was, maar dat maakt het er niet minder mooi op.
En volgens mij kopte hij met een Bakhuisje een paar dagen later Feyenoord naar een 3-3 in Enschede.
Dat was een memorabele avond, inderdaad. Een wedstrijd waarbij de invloed van het publiek écht voelbaar moet zijn geweest op het veldquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwam![]()
![]()
En in de tweede groepsfase de beste wedstrijd van Feijenoord die ik live gezien heb ,tegen Olympique Marseille![]()
.
Die avond zal ik nooit vergeten ,de Kuip op z´n best![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |