Al bekend wat ze gaan doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Caland het volgende:
twitter:AbreschSP twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:00:54Bosvelt en Paauwe aan de slag op Varkenoord. Goede zaak! reageer retweet
Omdat het groter is dan het aantal blacka's die je moeder heeft gebanged non?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef Godtje het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een groot topic?Kunnen er meer posts in?
Somaliaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Deze werd net geplaatst op de fr1908nieuws twitter. Somalia.De goal die uiteindelijk toch niet nodig was, maar dat maakt het er niet minder mooi op.
En volgens mij kopte hij met een Bakhuisje een paar dagen later Feyenoord naar een 3-3 in Enschede.
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Deze werd net geplaatst op de fr1908nieuws twitter. Somalia.De goal die uiteindelijk toch niet nodig was, maar dat maakt het er niet minder mooi op.
En volgens mij kopte hij met een Bakhuisje een paar dagen later Feyenoord naar een 3-3 in Enschede.
Dat was een memorabele avond, inderdaad. Een wedstrijd waarbij de invloed van het publiek écht voelbaar moet zijn geweest op het veldquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwam![]()
![]()
En in de tweede groepsfase de beste wedstrijd van Feijenoord die ik live gezien heb ,tegen Olympique Marseille![]()
.
Die avond zal ik nooit vergeten ,de Kuip op z´n best![]()
Dat was zo'n mooi moment... m'n ma was toen al naar bed, die kwam gewoon door het geschreeuw terug naar beneden om te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Zoonlief het volgende:
Met een pegel heeft hij zijn investering dubbel en dwars terug weten te verdienen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was zo'n mooi moment... m'n ma was toen al naar bed, die kwam gewoon door het geschreeuw terug naar beneden om te kijken![]()
Ook daarbij het enige moment dat die Somalia nuttig voor ons is geweest
Die wedstrijd staat op YT:quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ik nog elke week in de kuip kwam![]()
![]()
En in de tweede groepsfase de beste wedstrijd van Feijenoord die ik live gezien heb ,tegen Olympique Marseille![]()
.
Die avond zal ik nooit vergeten ,de Kuip op z´n best![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Die wedstrijd staat op YT:
Deel 5 is alleen nergens te vinden
Ik kon hem toen ik hem bekeek toch echt niet vindenquote:
Prachtige beelden, helaas is de UEFA cup het eerste wat ik bewust heb meegemaakt.quote:
quote:Van Geel ziet opening om Immers voor acceptabel bedrag te halen
Feyenoord en ADO Den Haag praten deze week over een eventuele transfer van Lex Immers. De club uit Rotterdam wil de middenvelder graag overnemen, maar dient daartoe wel een afkoopsom neer te tellen. Feyenoord bood vorig jaar al 750.000 euro. ADO kapte de gesprekken onmiddellijk af.
"Korter dan toen kan niet" zegt Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, tegen Voetbal International. "Maar wij hebben goede hoop dat de gesprekken nu wat langer kunnen duren. We zien een opening om Lex naar De Kuip te halen, tegen een bedrag dat voor Feyenoord-begrippen acceptabel is."
ADO houdt vast aan een vraagprijs die hoger ligt dan driekwart miljoen.
"Lex heeft nog een contract voor twee jaar", reageert commissaris Paul Beyersbergen. 'Ik weet een beetje wat clubs vragen voor andere spelers. Rydell Poepon heeft een korter contract en een lager salaris dan Lex. Feyenoord zal dus met een serieus bod moeten komen. Ik noem geen bedragen, maar zevenenhalve ton is geen optie. Dáárvoor gaan we ook niet aan tafel, om te voorkomen dat er weer weer allerlei mensen teleurgesteld raken."
Beter gaan we voor een goede spits.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie Immers best graag komen. Maar het moet niet te duur worden.
godverdomme dan heb je een beetje geld, kan je transfervrij drenthe en misschien kuyt ophalen en dan ga je zo 1,5 miljoen + salaris betalen voor een speler die zich niet heeft bewezen. doe het nou niet van Geel, wat je ook van plan bent!quote:
Kuyt heeft een aanbieding gekregen hoor, dus het is gewoon aan Kuyt nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef Cara het volgende:
[..]
godverdomme dan heb je een beetje geld, kan je transfervrij drenthe en misschien kuyt ophalen en dan ga je zo 1,5 miljoen + salaris betalen voor een speler die zich niet heeft bewezen. doe het nou niet van Geel, wat je ook van plan bent!
Zoals al gezegd; dat doelpunt was niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Met een pegel heeft hij zijn investering dubbel en dwars terug weten te verdienen.
Waarom blijft Feyenoord nou met Immers praten als ze maar 750.000 bieden en ADO 3 miljoen wilt ofzo? Wat is dat nouquote:
Je kent de voetbalwereld nog niet ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom blijft Feyenoord nou met Immers praten als ze maar 750.000 bieden en ADO 3 miljoen wilt ofzo? Wat is dat nou.
Wat is die opening dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |