Dat je boos bent na een wissel kan ik nog wel begrijpen. Maar als Cissé jou team naar Champions League schiet, en er kan zelfs geen glimlach vanaf, dan mag je van mij opkankere naar een andere club. Voor elk bod boven de ¤ 500.000,- weg doen dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Cabral is enkel met zichzelf bezig, dat bleek zondag wel. Die hele houding van hem, flikkert toch op
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
Wat een tjappie die Cissé
[ afbeelding ]
Komt er ook eentje uit z'n grot hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we dat trolletje weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent zelf een tjappie, aardappelhoofd dat jij bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Cabral heeft in tegenstelling wat Caland zegt nog nooit een fatsoenlijke voorzet gegeven. Laat staan over een hele wedstrijd een voldoende te scorenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Cabral is enkel met zichzelf bezig, dat bleek zondag wel. Die hele houding van hem, flikkert toch op
De Teen heeft gesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Jij bent zelf een tjappie, aardappelhoofd dat jij bent.
Welkom Teen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Jij bent zelf een tjappie, aardappelhoofd dat jij bent.
Wat een onzinquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Das Phantom nu pas uitgehuild dat Feyenoord zich toch geplaatst heeft?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ben net als elke Feijenoorder alleen maar trots op de prestatie. Toen Koeman kwam dacht bijna iedereen dat het een fiasco zou worden.
Ik doe mee. Hoop dat ik geen last zal krijgen van mijn grote teen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Is nog een plaats voor een team bij het 6vs6 toernooi.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik doe mee. Hoop dat ik geen last zal krijgen van mijn grote teen.
OSM, kutspel. Speel dan gewoon FMquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:26 schreef De_Teen het volgende:
Trouwens, willen jullie een prestatie leveren in OSM met Feijenoord, dit is je kans. De doelstelling van Feijenoord afgelopen seizoen was de 4de plek, als je kampioen wordt kan je superveel punten verdienen.
Volgend jaar zal de doelstelling vast bijgeschroevd worden naar de eerste plaats.
Sta momenteel eerste met Fey, 5 punten boven Ajax. Bam.
Ik ben arm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is groter dan dat ene woord; Feijenoord.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik ben arm.
Was dit maar de stand irl:Bij de plaatselijke torrentboer zijn ze vrij goedkoop te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van hoelaat tot hoelaat is het? heb je misschien een link van verdere informatie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Ik downloadde laatst PES12 via isohunt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke torrentboer zijn ze vrij goedkoop te krijgen
Vrees van niet. Zal wel vragen en DM'en naar je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat is het? heb je misschien een link van verdere informatie?
Isohunt is ook een kutsite.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef De_Teen het volgende:
[..]
Ik downloadde laatst PES12 via isohunt.
Nu heb ik een verse installatie van W7 Ultimate.
Ik zie in mijn PM anders graag een linkje naar de goede waren.quote:
twitter:AbreschSP twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:00:54Bosvelt en Paauwe aan de slag op Varkenoord. Goede zaak! reageer retweet
Gewoon betalen voor je spullen, flapdrolquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:53 schreef De_Teen het volgende:
Okee een grapjas stuurde mij een PM een linkje naar bol.com
Niet zo als een idioot gedragen, aardappelhoofd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor je spullen, flapdrol
Cool, ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
Geen beltegoed...quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu nog een contract, hij zou inmiddels gebeld moeten hebben met van Geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |