32 keer 1-0 winnen en 2 keer 4-2 winnen is ook genoeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scorend vermogen van het middenveld is ook laag, daar staat tegenover dat het defensief wel goed staat
Met Vormer erbij zal het volgend jaar wel wat hoger liggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scorend vermogen van het middenveld is ook laag, daar staat tegenover dat het defensief wel goed staat
Klopt, en het scorend vermogen ligt misschien niet hoog. Ze hebben wel de kwaliteiten om vanuit het niets spitsen vrij voor de keeper te zetten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met Vormer erbij zal het volgend jaar wel wat hoger liggen.
graag of niet vind ik hééél erg ver gaan en neigen tot arrogantie als je dat zegt in combinatie met die jongen 4 miljoen salaris minder te bieden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ze jou dan anders willen zeggen? Hij heeft veel betekend voor de club, kan ook zeker nog belangrijk zijn voor de club. Maar is zeker niet groter dan de club. Dus in dat geval: graag of niet. Toch?
Echt een doelpuntenmachine is Vormer ook niet (al zit er wel progressie in):quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met Vormer erbij zal het volgend jaar wel wat hoger liggen.
Net zoiets als El Ahmadi dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt een doelpuntenmachine is Vormer ook niet (al zit er wel progressie in):
[ afbeelding ]
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
graag of niet vind ik hééél erg ver gaan en neigen tot arrogantie als je dat zegt in combinatie met die jongen 4 miljoen salaris minder te bieden.
Heeft er 5 gemaakt dit seizoen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt een doelpuntenmachine is Vormer ook niet (al zit er wel progressie in):
[ afbeelding ]
Vormer is een 6.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als El Ahmadi blijft vraag ik me af of Vormer wel zal spelen. Is toch ook geen 10?
Absoluut. Het mooiste is natuurlijk dat je niet gelijk noodgrepen moet gaan doen als er 1 middenvelder weg valt. Dit seizoen kwam het nog wel eens voor dat je dan ook in de verdediging moest gaan schuiven. In de breedte zijn we volgend jaar sowieso al zo veel sterker dan nu.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Vormer is een 6.
Denk dat er wel over nagedacht is. Wordt een mooi middenveld.
Ik hoop alleen dat er niet teveel egootjes gaan zeuren om een basisplaats (zoals Cabral)quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Absoluut. Het mooiste is natuurlijk dat je niet gelijk noodgrepen moet gaan doen als er 1 middenvelder weg valt. Dit seizoen kwam het nog wel eens voor dat je dan ook in de verdediging moest gaan schuiven. In de breedte zijn we volgend jaar sowieso al zo veel sterker dan nu.
In een interview werd aangegeven dat niemand tegen Koeman in durft te gaan van de spelers, denk dat het wel mee valt. Alleen El Ahmadi en Vlaar zie ik hun mond opentrekken als ze er niet in staan, maar neem aan dat zij samen met Mulder altijd als eerste op het papier worden gezet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat er niet teveel egootjes gaan zeuren om een basisplaats (zoals Cabral)
Lijkt me verstandig, ik denk niet dat ADO bij een ander team ineens wel de vraagprijs gaat krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef Grifte het volgende:
#Feyenoord wil eerst verder kijken voor alternatieven voor het een hoger bod doet bij ADO Den Haag voor Lex Immers.
Van Twitter
Ze willen hem toch ook niet kwijt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, ik denk niet dat ADO bij een ander team ineens wel de vraagprijs gaat krijgen.
Cabral roept Koeman voor de camera's ter verantwoording aan de zijlijn. Vind ik achterlijk, maar je kunt moeilijk zeggen dat-ie dan niet tegen Koeman durft in te gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een interview werd aangegeven dat niemand tegen Koeman in durft te gaan van de spelers, denk dat het wel mee valt. Alleen El Ahmadi en Vlaar zie ik hun mond opentrekken als ze er niet in staan, maar neem aan dat zij samen met Mulder altijd als eerste op het papier worden gezet.
Of Bakkal blijft of Immers komt las ik op de Feyenoord app.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef Grifte het volgende:
#Feyenoord wil eerst verder kijken voor alternatieven voor het een hoger bod doet bij ADO Den Haag voor Lex Immers.
Van Twitter
Dan noem je er ook één. Overigens vond ik het niet zo erg, hij vroeg waarom, hij zei vast niet; ''Ey kaulo Koe wat is deze ik speelde kaka maar laat mij gewoon die aka zetten noh?''quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Cabral roept Koeman voor de camera's ter verantwoording aan de zijlijn. Vind ik achterlijk, maar je kunt moeilijk zeggen dat-ie dan niet tegen Koeman durft in te gaan.
2 jaar, dus nu kunnen ze nog een redelijk bedrag vragen, over een jaar is het of het bod accepteren of accepteren dat hij voor 0 euro weggaat.quote:
Lekker naar de rechter!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
Wel mooi als Geel gewoon die Immers laat stikken nu. Die wordt helemaal gek natuurlijk, wil dolgraag naar Rotterdam komen. Zit dat pauperclubje opgescheept met een speler zonder motivatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |