abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111358717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Juist.
Er zal vast een doordacht plan achter zitten, maar ik snap niet waarom er nog steeds op middenvelders gefocust wordt.
Hopelijk is het een kwestie van 'alle opties openhouden', voor het geval zowel Karim als Bakkal vertrekken.
Maar Vormer en Goossens zijn al gehaald. Leerdam kan weer doorschuiven omdat Janmaat is gekocht.
Iedereen heeft kunnen zien dat het middenveld en de verdediging alsmaar beter werden dit seizoen, maar dat de aanval een kwaliteitsimpuls nodig heeft.
Immers is dan ook een andere middenvelder dan Vormer, Clasie, Leerdam enz.
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:03:20 #182
357045 Grifte
Feijenoord
pi_111358734
Nog een quote uit de vi van vandaag, interview met Wildschut:

quote:
"Er is maar één club waar je zeker niet naartoe zult gaan, zei je vorige keer al.
'Feyenoord, ja, dat kan ik mijn familie en vrienden niet aandoen. Dan vliegen de molotovcocktails bij me naar binnen, haha. Maar ik moet bekennen dat ik dit seizoen in De Kuip dacht: Wow, wát een sfeer! Eigenlijk vind ik Feyenoord best een mooie club, maar ik kan het niet maken. Hopelijk gaan zij zich niet melden voor mij, dat bespaart me een hoop gedoe.'
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 23:06:10 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111358833
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Immers is dan ook een andere middenvelder dan Vormer, Clasie, Leerdam enz.
Maar niet dan Bakkal. Dat bedoelde ik met de opties openhouden. En we hebben Tony ook nog, en Vormer kan volgens mij ook wel tussen de linies spelen.
Ik hoop gewoon niet dat er veel geld aan Immers wordt uitgegeven en dat dit ten koste gaat van (de kwaliteit van) versterkingen in de voorhoede.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_111359006
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar niet dan Bakkal. Dat bedoelde ik met de opties openhouden. En we hebben Tony ook nog, en Vormer kan volgens mij ook wel tussen de linies spelen.
Ik hoop gewoon niet dat er veel geld aan Immers wordt uitgegeven en dat dit ten koste gaat van (de kwaliteit van) versterkingen in de voorhoede.
Ik denk niet dat Bakkal blijft.
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:22:26 #185
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_111359514
Ik vraag me echt af wie nu spits wordt.

Fernandez,Schaken,Cisse of een nieuwe speler
pi_111359690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vraag me echt af wie nu spits wordt.

Fernandez,Schaken,Cisse of een nieuwe speler
Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:33:21 #187
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_111359974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.
Ja maar wie?

Drenthe - Guidetti - Miyaichi zou zo'n mooie voorhoede zijn. Miyaichi komt totaal niet tot zijn recht bij bolton
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:34:04 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111360005
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ja maar wie?

Ja dat weet ik ook niet jongen.

En flikker nou eens op met die Guidetti, die zie je nooit meer terug in de Kuip. Ja, als supporter misschien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:37:26 #189
374770 De_Teen
Meelachse PSV-shirtjestrapper
pi_111360128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook niet jongen.

En flikker nou eens op met die Guidetti, die zie je nooit meer terug in de Kuip. Ja, als supporter misschien.
Eindelijk iemand die het zegt.
Niets is groter dan dat ene woord; Feijenoord.
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:37:40 #190
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111360139
Jawel over tien jaar stopt Guidetti bij ons.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 23:42:54 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111360376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.
En eigenlijk moet er ook een vleugelspits komen, eentje die kan bedienen. Maar het budget is beperkt dus een 'zekerheidje' binnenhengelen zal lastig worden. Fijn dus dat we een capabele TD hebben.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_111360504
quote:
Volgens een onderzoek van NRC Next zijn de scheidsrechterlijke dwalingen nauwelijks van invloed geweest op de stand van de competitie. De arbiters zouden in 35 procent van de wedstrijden een cruciale fout hebben gemaakt. NRC Next bekeek alle duels en beoordeelde zelf op basis van videobeelden foutieve beslissingen van scheidsrechters die tot doelpunten en rode kaarten leidden.

Uit het onderzoek is gebleken dat Ajax, dat haar landstitel prolongeerde, volgens de gehanteerde berekening een punt te weinig zou hebben gekregen. Feyenoord, dat als tweede eindigde, is liefst zeven strafschoppen misgelopen. Daardoor kreeg het team van Ronald Koeman vier punten minder, maar dat zou niet funest zijn geweest voor de ranglijst. PSV kreeg volgens de berekeningen drie punten teveel.

SC Heerenveen kreeg volgens het onderzoek vier punten te weinig en zou PSV dus zijn gepasseerd. Ook AZ en FC Twente kregen teveel punten: respectievelijk twee en vijf. Heerenveen zou bij gebruik van videobeelden in plaats van vijfde derde zijn geworden. PSV en AZ zouden daarentegen een plaats zijn gezakt.
Feyenoord is dus benadeeld.
pi_111360690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.
En eigenlijk moet er ook een vleugelspits komen, eentje die kan bedienen. Maar het budget is beperkt dus een 'zekerheidje' binnenhengelen zal lastig worden. Fijn dus dat we een capabele TD hebben.
Ik vond het gemis van Guidetti eigenlijk wel meevallen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:51:20 #194
374770 De_Teen
Meelachse PSV-shirtjestrapper
pi_111360736
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze spelen prima zonder Guidetti, dat hebben wij de afgelopen weken waar de druk zo enorm hoog lag tegen moeilijke ploegen als AZ en Heerenveen wel kunnen zien.
Niets is groter dan dat ene woord; Feijenoord.
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:57:03 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_111360974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vond je? Tegen Heracles en Heerenveen was er niemand in staat een bal langer dan twee seconden bij zich te houden en vervolgens de juiste man te vinden. Dat is iets wat Guidetti heel goed beheerst. We hadden veel meer moeten scoren die twee wedstrijden.

Het spel is prima, ook zonder Guidetti, maar je moet voorin wel de rust bewaren.
2000 light years from home
pi_111361274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vond je? Tegen Heracles en Heerenveen was er niemand in staat een bal langer dan twee seconden bij zich te houden en vervolgens de juiste man te vinden. Dat is iets wat Guidetti heel goed beheerst. We hadden veel meer moeten scoren die twee wedstrijden.

Het spel is prima, ook zonder Guidetti, maar je moet voorin wel de rust bewaren.
Ik had het wel erger verwacht, 10 goals in 4 wedstrijden vind ik niet verkeerd.
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:05:24 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_111361298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik had het wel erger verwacht, 10 goals in 4 wedstrijden vind ik niet verkeerd.
Dat is het ook niet, maar we kregen tegen Heracles en Heerenveen ruimtes zoals we ze nog nooit gehad hadden.
2000 light years from home
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 00:06:09 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111361331
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Qua resultaat wel ja.
Voor de rest vond ik het de laatste wedstrijden verontrustend hoe weinig rendement de voorhoede heeft zonder Guidetti.
Loopt er ook maar één goede afmaker in de voorhoede? Fernandez lijkt zich best aardig herpakt te hebben. Da's leuk hoor, maar als je volgend jaar na een heel seizoen wéér minstens zo hoog wilt staan als nu dan zal er op z'n minst een makkelijk scorende spits moeten worden binnengehaald.
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:06:22 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111361336
Die laatste 2 goals tegen Heerenveen moet je helemaal niet mee tellen joh. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111361359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Die laatste 2 goals tegen Heerenveen moet je helemaal niet mee tellen joh. _O-
Jawel.
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:07:05 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111361369
Kuyt moet maar snel duidelijkheid geven.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_111361406
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gaat voor EK echt geen duidelijkheid geven.
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:08:36 #203
357045 Grifte
Feijenoord
pi_111361443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Qua resultaat wel ja.
Voor de rest vond ik het de laatste wedstrijden verontrustend hoe weinig rendement de voorhoede heeft zonder Guidetti.
Loopt er ook maar één goede afmaker in de voorhoede? Fernandez lijkt zich best aardig herpakt te hebben. Da's leuk hoor, maar als je volgend jaar na een heel seizoen wéér minstens zo hoog wilt staan als nu dan zal er op z'n minst een makkelijk scorende spits moeten worden binnengehaald.
Al vaker geopperd hier, maar:

Nemeth?
Transfervrij, speelde best aardig, nog jong, kan je dus nog aardig wat aan verdienen.

Zeker niet mijn eerste keus, maar het is een optie
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:16:38 #204
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_111361779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nemeth?
Transfervrij, speelde best aardig, nog jong, kan je dus nog aardig wat aan verdienen.

Niet helemaal transfervrij

quote:
Krisztián Németh speelt pas drie maanden bij RKC Waalwijk, maar hij neemt de Brabanders meteen op sleeptouw. Mede door zijn goede spel heeft RKC een reële kans op de play-offs voor Europees voetbal. Mocht de promovendus daadwerkelijk Europa in gaan, dan is de Hongaar er vermoedelijk niet meer bij. Olympiakos is van plan hem terug te halen.

Németh is eigendom van RKC -zijn contract loopt komende zomer af-, maar de transferrechten liggen bij Olympiakos. En bij de Griekse kampioen loopt zijn verbintenis nog een jaar door. “Er is een herenakkoord met Olympiakos dat hij teruggaat, zijn oude contract weer actief wordt en hij het laatste jaar uitdient”, legt zijn zaakwaarnemer uit aan het Algemeen Dagblad. “Afgelopen week werd Olympiakos kampioen van Griekenland en dus kunnen ze daar nu aan volgend seizoen gaan denken. We praten binnenkort over wat ze met Krisztián willen.”

Als het aan Németh ligt, blijft hij in Waalwijk. “Ik zou na de zomer graag nog minimaal een jaar in de Nederlandse competitie actief blijven”, laat hij weten.http://www.fcupdate.nl/vo(...)rug-naar-olympiakos/
So confused when you're lost in the groove
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 00:20:10 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111361939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nemeth?

Hmm.. vrij kleine spits, 23 jaar. Wel oké op zich. Maar ik hoop eigenlijk dat meneer Van Geel met wat (potentieel) beters op de proppen gaat komen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:27:19 #206
357045 Grifte
Feijenoord
pi_111362183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Hmm.. vrij kleine spits, 23 jaar. Wel oké op zich. Maar ik hoop eigenlijk dat meneer Van Geel met wat (potentieel) beters op de proppen gaat komen.
O ik ook hoor, was meer een optie'tje, maar als ie ook al niet transfervrij is...

Verdediging/Middenveld staat er wel voor de volgende jaren, nu nog de aanval, ben benieuwd met wat Van Geel op de proppen komt.

Trouwens op de linksback positie, BMI/Ramsteijn/Van Huigevoort zijn geen echte LB's, Nelom vind ik nog niet echt overtuigend, loopt er in de jeugd nog wat rond? Die Lucas Woudenberg oid?
pi_111363237
Keuze tussen Drenthe en Immers: altijd Drenthe doen.

Met een El Ahmadi die bijtekent en een Bakkal die dat misschien ook doet heb je zo'n Immers eigenlijk niet nodig.
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:26:10 #208
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_111363829
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
Keuze tussen Drenthe en Immers: altijd Drenthe doen.

Met een El Ahmadi die bijtekent en een Bakkal die dat misschien ook doet heb je zo'n Immers eigenlijk niet nodig.
Denk dat Immers een hardere werker dan Bakkal is, Bakkal is ook best veel wedstrijden onzichtbaar geweest, al moet ik zeggen dat hij eind van het seizoen goed bezig was.
So confused when you're lost in the groove
pi_111363981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:26 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Denk dat Immers een hardere werker dan Bakkal is, Bakkal is ook best veel wedstrijden onzichtbaar geweest, al moet ik zeggen dat hij eind van het seizoen goed bezig was.
Klopt, maar die transfersom voor Immers kun je beter ergens anders in steken. Dan maar een klein beetje mindere speler.
  donderdag 10 mei 2012 @ 06:19:48 #210
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_111365293
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die gaat voor EK echt geen duidelijkheid geven.
Die gaat het EK gebruiken als excuus om bij 1 of andere kutclub te tekenen.
pi_111366295
quote:
Feyenoord wil supertalent Suárez huren van City

In Rotterdam geniet men ontspannen na van het successeizoen van Feyenoord, maar Martin van Geel heeft in de sportief rustige periode een volle agenda. De technisch directeur wil trainer Ronald Koeman op 27 juli, wanneer de Rotterdammers beginnen met de voorbereiding, hebben voorzien van een brede en uitgebalanceerde selectie.

Van Geel zou bij het bevriende Manchester City inmiddels hebben aangeklopt voor het Spaanse supertalent Denis Suárez, iets dat hij zelf overigens gisteren niet wilde bevestigen. De 18-jarige aanvallende middenvelder wordt door kenners bestempeld als een van de grootste talenten in Europa.

'Inderdaad een heel aantrekkelijke speler', erkent Van Geel in het AD. De technisch directeur zag de bij Celta de Vigo opgeleide jeugdinternational onlangs aan het werk met het tweede elftal van Manchester City tegen KV Mechelen. 'Ik heb na dat duel gezegd dat er bij dat elftal van Manchester City minimaal drie heel interessante spelers rondliepen. Maar we kunnen ons geld maar één keer uitgeven.'
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 10 mei 2012 @ 08:43:32 #212
172848 chrisr
nom nom nom
pi_111366373
Als aanvallende middenvelder...toch ter vervanging van Bakkal of El Ahmadi?
pi_111366380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef chrisr het volgende:
Als aanvallende middenvelder...toch ter vervanging van Bakkal of El Ahmadi?
Bakkal. Staat ook in het artikel. Staat ook in de papieren versie. Van Geel gaat eerst voor Bakkal en/of Immers, daarna voor Denis.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 10 mei 2012 @ 08:53:51 #214
14505 OProg
A Life in Music
pi_111366524
Van een situatie met een middenvelder die toevallig te huur zou zijn bij dezelfde club als de vorige keer meteen een kop maken 'Die nieuwe Guidetti'. :')

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ieuwe-Guidetti.dhtml
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:42:32 #215
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_111367451
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor Kuijt is het nu of nooit. Wat Van Geel onlangs nog zijn.

Kiest hij voor nog een buitenlands avontuur, dan kan hij wat mij betreft wegblijven ook. Is toch niets mooiers dan nu terugkomen en nog drie jaar de kans hebben Feijenoord naar een hoger niveau tillen?

Kan hij vervolgens het trainersschap in bij de club. Mocht hij daar trek in hebben natuurlijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_111367474
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:53 schreef OProg het volgende:
Van een situatie met een middenvelder die toevallig te huur zou zijn bij dezelfde club als de vorige keer meteen een kop maken 'Die nieuwe Guidetti'. :')

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ieuwe-Guidetti.dhtml
Zijn niet de meest creatieve mensen bij het AD ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_111367505
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor Kuijt is het nu of nooit. Wat Van Geel onlangs nog zijn.

Kiest hij voor nog een buitenlands avontuur, dan kan hij wat mij betreft wegblijven ook. Is toch niets mooiers dan nu terugkomen en nog drie jaar de kans hebben Feijenoord naar een hoger niveau tillen?

Kan hij vervolgens het trainersschap in bij de club. Mocht hij daar trek in hebben natuurlijk.
Inderdaad.. mocht hij nog een aanbod krijgen van een echt grote club , wat ik niet verwacht, dan zou ik er begrip voor hebben dat ie niet terugkomt , maar fucking HSV ??
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:47:37 #218
14505 OProg
A Life in Music
pi_111367565
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:44 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Inderdaad.. mocht hij nog een aanbod krijgen van een echt grote club , wat ik niet verwacht, dan zou ik er begrip voor hebben dat ie niet terugkomt , maar fucking HSV ??
Inderdaad. Zoals Gijp maandag zei. Als je bij de ik meen 'grote dertien' van Europa kan spelen kan ik het me ook nog wel voorstellen. Als dit soort clubs de voorkeur hebben moet je gewoon opbokken en nooit meer naar de Kuip komen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_111367705
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:47 schreef OProg het volgende:

[..]

Inderdaad. Zoals Gijp maandag zei. Als je bij de ik meen 'grote dertien' van Europa kan spelen kan ik het me ook nog wel voorstellen. Als dit soort clubs de voorkeur hebben moet je gewoon opbokken en nooit meer naar de Kuip komen.
Grote 12 :P

Ik kan me nog wel voorstellen dat je naar zo'n EL/CL spelende club in Duitsland, Spanje of Italië gaat hoor, ook al horen die niet bij de grote 12. Maar naar de 16e plaats in Duitsland zonder Europees Voetbal voor wat ¤ meer zou wel kansloos zijn :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:53:25 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111367720
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:47 schreef OProg het volgende:

[..]

Het blijft gewoon moeilijk om nee te zeggen tegen geld, om dezelfde reden zie ik Drenthe ook niet komen, ik denk dat beiden het liefst voor Feyenoord zouden spelen qua gevoel, maar ze beslissen dat niet alleen, zaakwaarnemers hebben ook een aardige invloed en familie niet te vergeten.
pi_111367787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het blijft gewoon moeilijk om nee te zeggen tegen geld, om dezelfde reden zie ik Drenthe ook niet komen, ik denk dat beiden het liefst voor Feyenoord zouden spelen qua gevoel, maar ze beslissen dat niet alleen, zaakwaarnemers hebben ook een aardige invloed en familie niet te vergeten.
Mja, Bommel komt nu ook terug naar PSV terwijl die bij Milan mocht blijven.. Zo'n trainerscursus, dichter bij je familie, kinderen naar de Nederlandse school. Zeker van een basisplaats. Dat speelt ook allemaal wel mee.
pi_111367799
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Grote 12 :P

Ik kan me nog wel voorstellen dat je naar zo'n EL/CL spelende club in Duitsland, Spanje of Italië gaat hoor, ook al horen die niet bij de grote 12. Maar naar de 16e plaats in Duitsland zonder Europees Voetbal voor wat ¤ meer zou wel kansloos zijn :')
hoop dat hij een heldenrol in de kuip nog ziet zitten...
die krijgt ie als ie terug komt, 100% !
zelfde geldt voor Drenthe...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:58:19 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111367871
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mja, Bommel komt nu ook terug naar PSV terwijl die bij Milan mocht blijven.. Zo'n trainerscursus, dichter bij je familie, kinderen naar de Nederlandse school. Zeker van een basisplaats. Dat speelt ook allemaal wel mee.
Dat zou eventueel voor Kuyt ook op kunnen gaan ja maar Van Bommel is wel 3 jaar ouder dacht ik
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:58:36 #224
348532 DorperTed
een kar die ratelt op de keien
pi_111367880
Wat vinden jullie van Alberg?

Lijkt mij een welkome versterking, zeker voor in de breedte.
pi_111368789
Bij Twente moeten er 4 nieuwe spelers komen waaronder 2 nieuwe middenvelders. Fer zal wel veel speelminuten maken volgend seizoen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')