Nee in de media stellen ze zich heel groot op en uiteindelijk kiezen ze toch eieren voor hun geld, behalve Van Geel.quote:
Meer dan 3x zo laag bieden is nogal wat, maar we zien het welquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee in de media stellen ze zich heel groot op en uiteindelijk kiezen ze toch eieren voor hun geld, behalve Van Geel.
Vorige zomer dacht die gast van ADO er nog 5 miljoen voor te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meer dan 3x zo laag bieden is nogal wat, maar we zien het wel.
Juist.quote:
Immers is dan ook een andere middenvelder dan Vormer, Clasie, Leerdam enz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist.
Er zal vast een doordacht plan achter zitten, maar ik snap niet waarom er nog steeds op middenvelders gefocust wordt.
Hopelijk is het een kwestie van 'alle opties openhouden', voor het geval zowel Karim als Bakkal vertrekken.
Maar Vormer en Goossens zijn al gehaald. Leerdam kan weer doorschuiven omdat Janmaat is gekocht.
Iedereen heeft kunnen zien dat het middenveld en de verdediging alsmaar beter werden dit seizoen, maar dat de aanval een kwaliteitsimpuls nodig heeft.
quote:"Er is maar één club waar je zeker niet naartoe zult gaan, zei je vorige keer al.
'Feyenoord, ja, dat kan ik mijn familie en vrienden niet aandoen. Dan vliegen de molotovcocktails bij me naar binnen, haha. Maar ik moet bekennen dat ik dit seizoen in De Kuip dacht: Wow, wát een sfeer! Eigenlijk vind ik Feyenoord best een mooie club, maar ik kan het niet maken. Hopelijk gaan zij zich niet melden voor mij, dat bespaart me een hoop gedoe.'
Maar niet dan Bakkal. Dat bedoelde ik met de opties openhouden. En we hebben Tony ook nog, en Vormer kan volgens mij ook wel tussen de linies spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Immers is dan ook een andere middenvelder dan Vormer, Clasie, Leerdam enz.
Ik denk niet dat Bakkal blijft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet dan Bakkal. Dat bedoelde ik met de opties openhouden. En we hebben Tony ook nog, en Vormer kan volgens mij ook wel tussen de linies spelen.
Ik hoop gewoon niet dat er veel geld aan Immers wordt uitgegeven en dat dit ten koste gaat van (de kwaliteit van) versterkingen in de voorhoede.
Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vraag me echt af wie nu spits wordt.
Fernandez,Schaken,Cisse of een nieuwe speler
Ja maar wie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.
Ja dat weet ik ook niet jongen.quote:
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet jongen.
En flikker nou eens op met die Guidetti, die zie je nooit meer terug in de Kuip. Ja, als supporter misschien.
Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat nu er iets meer financiële mogelijkheden zijn en we ook nog eens Europees gaan spelen er geen vervanger voor Guidetti komt.
Feyenoord is dus benadeeld.quote:Volgens een onderzoek van NRC Next zijn de scheidsrechterlijke dwalingen nauwelijks van invloed geweest op de stand van de competitie. De arbiters zouden in 35 procent van de wedstrijden een cruciale fout hebben gemaakt. NRC Next bekeek alle duels en beoordeelde zelf op basis van videobeelden foutieve beslissingen van scheidsrechters die tot doelpunten en rode kaarten leidden.
Uit het onderzoek is gebleken dat Ajax, dat haar landstitel prolongeerde, volgens de gehanteerde berekening een punt te weinig zou hebben gekregen. Feyenoord, dat als tweede eindigde, is liefst zeven strafschoppen misgelopen. Daardoor kreeg het team van Ronald Koeman vier punten minder, maar dat zou niet funest zijn geweest voor de ranglijst. PSV kreeg volgens de berekeningen drie punten teveel.
SC Heerenveen kreeg volgens het onderzoek vier punten te weinig en zou PSV dus zijn gepasseerd. Ook AZ en FC Twente kregen teveel punten: respectievelijk twee en vijf. Heerenveen zou bij gebruik van videobeelden in plaats van vijfde derde zijn geworden. PSV en AZ zouden daarentegen een plaats zijn gezakt.
Ik vond het gemis van Guidetti eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.
En eigenlijk moet er ook een vleugelspits komen, eentje die kan bedienen. Maar het budget is beperkt dus een 'zekerheidje' binnenhengelen zal lastig worden. Fijn dus dat we een capabele TD hebben.
Ze spelen prima zonder Guidetti, dat hebben wij de afgelopen weken waar de druk zo enorm hoog lag tegen moeilijke ploegen als AZ en Heerenveen wel kunnen zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de laatste wedstrijden ziet, dan is het volkomen duidelijk dat het vertrek van Guidetti moet worden opgevangen.
En eigenlijk moet er ook een vleugelspits komen, eentje die kan bedienen. Maar het budget is beperkt dus een 'zekerheidje' binnenhengelen zal lastig worden. Fijn dus dat we een capabele TD hebben.
Vond je? Tegen Heracles en Heerenveen was er niemand in staat een bal langer dan twee seconden bij zich te houden en vervolgens de juiste man te vinden. Dat is iets wat Guidetti heel goed beheerst. We hadden veel meer moeten scoren die twee wedstrijden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond het gemis van Guidetti eigenlijk wel meevallen.
Ik had het wel erger verwacht, 10 goals in 4 wedstrijden vind ik niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond je? Tegen Heracles en Heerenveen was er niemand in staat een bal langer dan twee seconden bij zich te houden en vervolgens de juiste man te vinden. Dat is iets wat Guidetti heel goed beheerst. We hadden veel meer moeten scoren die twee wedstrijden.
Het spel is prima, ook zonder Guidetti, maar je moet voorin wel de rust bewaren.
Dat is het ook niet, maar we kregen tegen Heracles en Heerenveen ruimtes zoals we ze nog nooit gehad hadden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had het wel erger verwacht, 10 goals in 4 wedstrijden vind ik niet verkeerd.
Qua resultaat wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond het gemis van Guidetti eigenlijk wel meevallen.
Jawel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Die laatste 2 goals tegen Heerenveen moet je helemaal niet mee tellen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |