abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:55:24 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111373908
quote:
19s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:52 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Lekker naar de rechter!
Weinig kans om een tweejarig contract af te kopen onder het miljoen
pi_111373948
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hangt ook van zijn salaris af toch?
BFF met GGMM
pi_111373970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

2 jaarsalarissen. Weet niet wat hij verdient bij den Haag?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:57:44 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111373997
quote:
19s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:57 schreef Guidetti het volgende:

[..]

2 jaarsalarissen. Weet niet wat hij verdient bij den Haag?
Zo simpel ligt het niet
pi_111374049
eerlijk is eerlijk, het onderste plaatje uit de OP is wel echt kapot mooi! :D
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 13:01:48 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111374119
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan noem je er ook één. Overigens vond ik het niet zo erg, hij vroeg waarom, hij zei vast niet; ''Ey kaulo Koe wat is deze ik speelde kaka maar laat mij gewoon die aka zetten noh?''
Haha, dat moest er nog bijkomen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_111374229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Haha, dat moest er nog bijkomen.
Ik heb het best lang voor Cabral opgenomen en dacht ook echt dat hij het nog wel ging maken, maar hoe hij daar met een zuur gezicht langs de kant stond als je team zichzelf de CL inschiet.. Triest en hoop dat ie snel weg is.
pi_111374248
Carbal is Biseswar 2
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:07:43 #284
14505 OProg
A Life in Music
pi_111374333
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heb je ook wel gelijk in.
Tuurlijk zit daar ook een punt in. Maar of je hem nou nu of over twee jaar haalt: voor ons kost het gewoon alleen al qua salaris veel geld. Dan moet je dat niet gaan sparen voor een speler die echt over zijn hoogtepunt heen is. En gezien dat er toch wel een soort van dalende lijn in zit: Nu is hij nog dusdanig dat we hem kunnen gebruiken. Over twee jaar verwacht ik dat het een stuk minder is en dan zullen we niet veel minder hoeven te betalen. Dus daarom is het nu of nooit en anders jammer.

Laten we nou niet doen of zoiemand gratis ons ff een jaartje komt helpen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_111374376
quote:
Gudde wil met Europese inkomsten 'wellicht begin maken met transferpotje'
Feyenoord eindigde als tweede in de Eredivisie en mag zich via de voorrondes proberen te plaatsen voor de Champions League. Miljoenen euro's liggen in het vizier, maar zover is het nog lang niet. De voorronde van de Champions League levert in eerste instantie alleen aanzien op.

Feyenoord begint aan de derde voorronde van de Champions League en pas als deze ronde wordt overleefd, wordt het interessant. "In de play-offs krijgen we een startgeld van twee miljoen euro", zegt algemeen directeur Eric Gudde tegen Voetbal International. "Als we dat weten te bereiken, treffen we ongetwijfeld een tegenstander van formaat. Maar als we niet verder komen, plaatsen we ons wel voor de poulefase van de Europa League."

Het tweede Europese toernooi levert niet bijster veel op, weet ook Gudde: "Maar zulke wedstrijden nemen we niet in de begroting op en dan hebben we die twee miljoen al binnen. Een en ander betekent dat we de inkomsten uit Europees voetbal kunnen aanwenden om de schuld verder te saneren en wellicht een begin te maken van wat een transferpotje moet gaan worden."
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:09:31 #286
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_111374396
Cabral is een moment voetballer. Heeft hij het op de heupen speelt hij een 9, lukt het een keer niet speelt hij een 4. Hij moet de ondergrens opschroeven naar een 6, dan is hij een hele goede voor ons. Tegens Heerenveen ging hij Breuer af en toe zo makkelijk voorbij, hij loopt mensen er ook makkelijk uit alleen was de eindpass gewoon bagger.

Cabral moet hard er aan werken om in de top van NL mee te willen draaien want het komt je nou eenmaal niet aanwaaien. Ik hoop dat hij gewoon bij tekent want ondanks dit seizoen waarin hij niet goed heeft gespresteerd, toch verantwoordelijk voor 7 goals en 9 assists ofzo.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_111374446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Cabral is een moment voetballer. Heeft hij het op de heupen speelt hij een 9, lukt het een keer niet speelt hij een 4. Hij moet de ondergrens opschroeven naar een 6, dan is hij een hele goede voor ons. Tegens Heerenveen ging hij Breuer af en toe zo makkelijk voorbij, hij loopt mensen er ook makkelijk uit alleen was de eindpass gewoon bagger.

Cabral moet hard er aan werken om in de top van NL mee te willen draaien want het komt je nou eenmaal niet aanwaaien. Ik hoop dat hij gewoon bij tekent want ondanks dit seizoen waarin hij niet goed heeft gespresteerd, toch verantwoordelijk voor 7 goals en 9 assists ofzo.
Met alle respect, maar iedereen loopt Breuer makkelijk voorbij.
BFF met GGMM
pi_111374484
quote:

Goh, hoe zou dat toch komen?
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:11:47 #289
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_111374496
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Met alle respect, maar iedereen loopt Breuer makkelijk voorbij.
Hij doet het bij elke eredivisie back alleen draaft hij soms te ver door waardoor hij weer verkettert wordt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_111374567
Cabral heeft misschien wel het meeste pure (voetbal) talent van al de zelf opgeleide spelers at the moment. Alleen mist hij de inzicht en inzet die nodig zijn om bij Feyenoord een goede te zijn, weet niet of dat nu er nog in te krijgen is.
pi_111374615
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
Cabral heeft misschien wel het meeste pure (voetbal) talent van al de zelf opgeleide spelers at the moment. Alleen mist hij de inzicht en inzet die nodig zijn om bij Feyenoord een goede te zijn, weet niet of dat nu er nog in te krijgen is.
Streetskill kunstjes is niet gelijk aan puur voetbaltalent. Zodra je deze kunstjes kunt combineren in functionele acties ben je pas een talent. Nu is het juist een dertien in een dozijn straatvoetballertje met een attitudeproblem.
BFF met GGMM
pi_111374753
Op zich moet je ook niet veel voorzetten verwachten van Cabral, dat krijg je als je een linkspoot op rechts gaat zetten. Volgens mij moet hij vooral nog het moment leren kiezen waar hij z'n actie door moet voeren en op goal schieten of juist afbreken en weer achteruit.

Robben doet ook niks anders en zo lang hij scoort hoor je niemand :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:20:42 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_111374797
quote:

Ik denk dat ik Breuer ook nog wel voorbij kan.
2000 light years from home
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 13:27:11 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111375010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:

[..]

Hij doet het bij elke eredivisie back alleen draaft hij soms te ver door waardoor hij weer verkettert wordt.
Hij ziét het gewoon niet. En wanneer het een keer héél duidelijk is wat er moet gebeuren, een volkomen vrijstaande medespeler bijvoorbeeld, zodat zelfs Cabral dat niet kan zijn ontgaan, dan volgt er vaak een onnauwkeurig balletje. Alsof hij eigenlijk niet zo geïnteresseerd is in het bedienen van een medespeler.
Treffend voorbeeld: De Graafschap uit. Cabral had Guidetti een vrije doortocht kunnen geven maar gaf een prutsbal. Guidetti was woédend.

Als Cabral dan nog een beetje leergierig was, en zijn eigen zwakke punten erkende, en ook maar énige progressie vertoonde. Maar nee. Hij speelt een kutpartij en gaat vervolgens publiekelijk bij zijn trainer verhaal halen als hij gewisseld wordt.
En dan die chagrijnige zure bek nadat Cissé de 1-2 scoorde. Bah.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_111375052
Cabral mist gewoon voetbalintelligentie. En niet zo'n beetje ook.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:29:05 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_111375089
VIradionl twitterde op donderdag 10-05-2012 om 13:10:01 #Feyenoord druk bezig met nieuwe spelers. #Immers, speler van #ManCity of blijft #Bakkal toch? update om 13.40u @viradionl van @Mkrabby #VI reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_111375167
Bakkal _O_
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:32:22 #298
348532 DorperTed
een kar die ratelt op de keien
pi_111375206
quote:
19s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:05 schreef Guidetti het volgende:
Carbal is Biseswar 2
Sorry maar dan doe je Biseswar te kort..
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 13:33:11 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_111375242
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:28 schreef Muto het volgende:
Cabral mist gewoon voetbalintelligentie. En niet zo'n beetje ook.
Als je alleen maar een spits moet uitschakelen dan is dat nog te compenseren. Als voorhoedespeler val je dan echter door de mand. Cabral is hard door de mand gevallen en nu duidelijk is dat z'n attitude ook nog eens waardeloos is, denk/hoop ik niet dat hij snel nog opnieuw een contract krijgt aangeboden.
pi_111375408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef DorperTed het volgende:

[..]

Sorry maar dan doe je Biseswar te kort..
want ?
dit heeft ook geen ene kloot laten zien ..
ook een momenten voetballer..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')