In 1 seizoen 1/3 van het aantal topics van alle voorgaande 12 seizoen, beswel ja.quote:
Waarvan de helft op conto komt van HMFquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
In 1 seizoen 1/3 van het aantal topics van alle voorgaande 12 seizoen, beswel ja.
En dat ook iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarvan de helft op conto komt van HMF
Ja, als de zeespiegel dermate stijgt dat we alleen de Veluwe overhouden, dan worden het NEC en Vitesse. Maar anders, nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zag trouwens dit nieuwsbericht:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164906
Is toch heel normaal. Volgens mij zijn Feyenoord en Ajax nog altijd de grootste clubs. Gaat ook nooit veranderen
NEeeejoh doe ff normaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef Clasie_Championsleague het volgende:
Twente , Feye bijna even groot. Ajax is aanzienlijk groter.
In Gelderland zitten gelukkig genoeg Feijenoordfansquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, als de zeespiegel dermate stijgt dat we alleen de Veluwe overhouden, dan worden het NEC en Vitesse. Maar anders, nee.
Het had niet veel gescheeld of Twente was groter. Om te zeggen dat dat nooit zal veranderen is nogal raar. En het is maar de vraag hoe je grootte meet, PSV is Feyenoord ook al jaren in heel wat opzichten voorbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zag trouwens dit nieuwsbericht:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164906
Is toch heel normaal. Volgens mij zijn Feyenoord en Ajax nog altijd de grootste clubs. Gaat ook nooit veranderen
Ik heb het vermoeden dat Stokstaart en Ritmo nog steeds meelezen + postenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Die nieuwe usernames die hier steeds langskomen
Dat jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Stokstaart en Ritmo nog steeds meelezen + posten
Klopt inderdaad, kom er zelf ook vandaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Gelderland zitten gelukkig genoeg Feijenoordfans
Volgens mij allen stokstaart.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Die nieuwe usernames die hier steeds langskomen
Ritmo sowieso. Dat hoofd van die gozer krijg ik nooit meer uit mijn kop, elke keer als ik die naam zie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Stokstaart en Ritmo nog steeds meelezen + posten
Nee man, da fuq is dit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of Twente was groter. Om te zeggen dat dat nooit zal veranderen is nogal raar. En het is maar de vraag hoe je grootte meet, PSV is Feyenoord ook al jaren in heel wat opzichten voorbij.
RKC pakt ze gewoonquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Twente groter noemen dan Feyenoordkijken hoe het met ze gaat als ze het in de playoffs straks ook nog verkutten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zoveel respect voor jullie feyenoord users gekregen, ik hou van jullie.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zoveel respect voor jullie feyenoord users gekregen, ik hou van jullie.
Alleen het genot van zure PSV-ersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
Levert zo'n voorronde CL wedstrijd nog wat op, of zijn jullie voor niks 2e geworden?
Veel leuke tweets van ambtenaren uit Eindhoven. En daarnaast 2.1 miljoen als de eerste voorronde wordt overleefd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
Levert zo'n voorronde CL wedstrijd nog wat op, of zijn jullie voor niks 2e geworden?
Behalve de zoete tranen van wat lampies niet veel neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
We kunnen Genk treffen in de vCLbring it on, Wario
We speelden toen tegen Gent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
Las het net op Twittah inderdaad. Zou wel heel tof zijn. Revanche tegen Genk en Mario wat laten zien.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
Las het net op Twittah inderdaad. Zou wel heel tof zijn. Revanche tegen Genk en Mario wat laten zien.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
ik zou het niet echt tof vinden als we die dan verliezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Kan Mario weer de jeugdigheid van Feyenoord de schuld geven van z'n verliesmaar nogmaals, dat zou wel een interessant duel zijn.
Ach joh, Schaken was nog maar een apiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Kan Mario weer de jeugdigheid van Feyenoord de schuld geven van z'n verliesmaar nogmaals, dat zou wel een interessant duel zijn.
[ afbeelding ]
"Ja, klopt."
Wel als Mario verliestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zou het niet echt tof vinden als we die dan verliezen.
als mario wint dan zal je hem er tot over 30 seizoenen nog over horenquote:
Ohja, allemaal 1 pot nat. Met een zachte g.quote:
Succes-supporter. Wij zagen dit allemaal aankomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef TheFastOne het volgende:
Trouwens, afgelopen seizoen was m'n eerste met een seizoenkaart. Ben ik dan een ramptoerist-supporter in plaats van een succes-supporter?
Gloryhunterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef TheFastOne het volgende:
Trouwens, afgelopen seizoen was m'n eerste met een seizoenkaart. Ben ik dan een ramptoerist-supporter in plaats van een succes-supporter?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Succes-supporter. Wij zagen dit allemaal aankomen.
Die moet je dus niet halen.quote:De linkerflankspeler hoeft niet op een langer verblijf bij de Toffees te rekenen, nu hij door trainer David Moyes om disciplinaire reden uit de selectie is gezet.
Mwah, het is nogal een verschil of hij bij een club als Everton zit of bij Feyenoord.quote:
Wat een baas is die man toch gvdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Waggie van Boskamp![]()
True story.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Waggie van Boskamp![]()
True story.
[ afbeelding ]
Jammer van die trekhaakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Waggie van Boskamp![]()
True story.
[ afbeelding ]
Jij hebt hem leiver bij dat clubje van jou. Helaas is hij transfervrij en dus geen optiequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja, klopt."
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja, klopt."
Kijk deze hatende PSV tsjappie dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 06:02 schreef Oldie57 het volgende:
Gangsta Drenthe moet niet zo dom lullen. Hij is echt niet van plan om ¤ 3 miljoen jaarsalaris in te leveren om naar Rotterdam-Zuid te gaan. Bovendien is zijn mentaliteit waardeloos.
Nee, Feyenoord is geen plek voor een would be gangster.
Voice_over, ik hou van je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 06:02 schreef Oldie57 het volgende:
Gangsta Drenthe moet niet zo dom lullen. Hij is echt niet van plan om ¤ 3 miljoen jaarsalaris in te leveren om naar Rotterdam-Zuid te gaan. Bovendien is zijn mentaliteit waardeloos.
Nee, Feyenoord is geen plek voor een would be gangster.
O kut ik zit in de war met Tja57. Al die gare namen ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Voice_over, ik hou van je.
Zonder jou en HMF was het maar kleurloos hier.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:05 schreef Helpmefok het volgende:
Is dit Voice'je joh?
En HAPPELTJE. Doe eens modje worden. Eindbaas die je der bent.
Die gast moet echt AL-TIJD negatief zijn hé.quote:
Speelt dat zoontje van Larsson nou eigenlijk bij ons in de jeugd? Kan die het een beetje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:09 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het trouwens echt bijzonder, die Guidetti met die Zweedse vlag door De Kuip. Die Zweden, wat een eindbazen zijn dat altijd geweest voor onze club. Een waardige opvolger van zijn voorganger.
Johan Elmanderquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:09 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het trouwens echt bijzonder, die Guidetti met die Zweedse vlag door De Kuip. Die Zweden, wat een eindbazen zijn dat altijd geweest voor onze club. Een waardige opvolger van zijn voorganger.
Was in de jaren vlák voor hij naar Feijenoord kwam geloof ik. Meen me nog te herinneren dat er gesproken werd over 'wat moet die klerehomofiel bij ons' o.i.d.quote:
quote:Hekkenhangen in Heerenveense cel
9 MEI, 2012 | BY JORIS VAN DUIN
Daar hang je dan met je goede gedrag. In de hekken van een Heerenveense cel welteverstaan. Een groep Feyenoord-fans dacht zondag ook zonder wedstrijdkaartje een paar pintjes achterover te kunnen tikken in Heerenveen voorafgaand aan de wedstrijd van hun club tegen de plaatselijke SC. Dachten ze, want binnen de kortste keren begeleidden agenten ze naar een arrestantenbusje. De reden? Burgemeester Tjeerd van der Zwan wilde koste wat kost de wedstrijddag ordelijk laten verlopen en liet daarom geen Feyenoord-supporters zonder wedstrijdkaartje toe in zijn stad. Dat daar meer politie-inzet dan tijdens de bekerfinale en een leger aan leden van de Koninklijke Marechaussee voor nodig was; ach, de belastingbetaler betaalt, nietwaar? En laten we het dan ook maar niet hebben over de kilometers lange files op de A6 en A7 die door controles van de politie ontstonden. Voetbal wordt dus zelfs in het normaal gesproken zo gemoedelijke Heerenveen verpest.
Enfin. Terug naar de in de cel hangende Feyenoorders. Een voor een druppelden ze de testcel van de politie binnen. De dienstdoende waakagent had blijkbaar een goede dag en vroeg een aantal ‘mee te werken voor de interne nieuwsbrief’. Op de vraag of-ie het kiekje dan wel even door wilde mailen, gaf hij gewoon gehoor. Waarvoor hulde. Uiteraard deed hij dat met bijbehorende felicitaties voor het behalen van de voorronde Champions League.
die gasten weten dondersgoed dat het belachelijk is..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:28 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Treurig trouwens dat je in de cel wordt gegooid, omdat je een alcoholische versnapering aan het nuttigen bent in een kroeg.
Het AD is toevallig ook die foto tegen gekomen en heeft er een stukje van gemaakt.quote:PSV'ers waarschuwen Cissé na 'vertrappen' Eindhovens shirt
In Eindhoven beloven ze Sekou Cissé een warm welkom voor komend seizoen. De aanvaller van Feyenoord, zondag de maker van de beslissende 1-2 tegen Heerenveen, zou zondag tijdens de huldiging in De Kuip het shirt van concurrent PSV opzichtig hebben vertrapt.
© anp. 'Er is vanuit het publiek een shirt naar mij gegooid', legt uit Cissé in het AD. 'Dat heb ik op de grond gelegd en daar heb ik mijn voet boven gehouden. De fotografen legden dat moment vast. Nu lees ik overal dat ik het helemaal heb staan vertrappen. Omdat ik zogenaamd een afkeer zou hebben van PSV.'
'Maar dat verhaal is complete onzin. Het was een dolletje en ik heb niets vertrapt. En ik heb ook niets tegen PSV. Waarom zou ik? Ik was slechts blij met het bereiken van de Champions League, dat is alles. Ik baal van deze commotie. Ik lees ook al dat PSV'er Marcelo het een idiote actie vond.'
Marcelo noemt de actie van Cissé respectloos, PSV-aanwinst Mathias 'Zanka' Jörgensen waarschuwt de Ivoriaan al voor volgend seizoen en doelman Khalid Sinouh vindt het een schande wat de Feyenoorder heeft gedaan.
'Ik weet niet wat spelers bezielt om zulke dingen te doen. Waarom hoor ik niemand over het gedrag van Cissé?', aldus de derde keeper.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef OProg het volgende:
In het kader van komkommertijd.
[..]
Het AD is toevallig ook die foto tegen gekomen en heeft er een stukje van gemaakt.
Zou Zanka zich niet beter eerst kunnen concentreren om te beginnen met fatsoelelijke wedstrijden te spelen? Ipv voor je komst al zo'n muil open te trekken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Echt briljant, die Zanka heeft gezegd dat hij Cissé's poten breekt en twitterde dat Cissé zijn grote teen geblesseerd zou hebben.
quote:FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Ruben Schaken: "Als Koeman de kleedkamer bij #Feyenoord binnen stapt, is het muisstil. Er is niemand die tegen hem in zal gaan. Nooit."
Expand
Reply Retweet Favorite
8m FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
PSV'er Marcelo vindt de actie respectloos, nieuwe speler Jorgensen waarschuwt Cisse vast voor komend seizoen. #Feyenoord
Expand
Reply Retweet Favorite
9m FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Sekou Cisse zegt dat zijn actie met het PSV shirt een dolletje was en hij niets heeft vertrapt. #Feyenoord
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:28 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Treurig trouwens dat je in de cel wordt gegooid, omdat je een alcoholische versnapering aan het nuttigen bent in een kroeg.
de helft is unseeded en dus niet mogelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie hebben jullie liever?
Mogelijke tegenstanders 3e voorronde:
Sc Braga
Cska
Dinamo kiev
Panathinaikos
Motherwell
Club brugge(genk ook mogelijk)
Nordsjaelland(kopenhagen ook mogelijk)
Fenerbahce(galatasaray ook mogelijk)
Vaslui (ook andere mogelijkheden als cluj, rapid boekarest, dinamo boekarest en steaua boekarest)
De helft is niet mogelijk ivm seeded/unseeded.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sc Braga
Cska
Dinamo kiev
Panathinaikos
Motherwell
Vaslui (ook andere mogelijkheden als cluj, rapid boekarest, dinamo boekarest en steaua boekarest)
Geen CSKA, geen Dinamo Kiev en liever ook geen Turkse clubquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sc Braga
Cska
Dinamo kiev
Panathinaikos
Motherwell
quote:Van Geel kijkt wat er mogelijk is voor Bosvelt en Paauwe
Technisch directeur Martin van Geel kijkt serieus of Patrick Paauwe en Paul Bosvelt een functie kunnen vervullen bij Feyenoord. De beide oud-spelers van de club zijn geïnteresseerd in een positie binnen de succesvolle jeugdopleiding van de Rotterdammers. Omdat Van Geel nog niet weet wat voor mogelijkheden er zijn voor de UEFA Cup-winnaars van 2002, wil hij binnenkort een gesprek aangaan met hoofd opleidingen Stanley Brard.
"Deze jongens hebben veel betekend voor Feyenoord", legt Van Geel uit aan De Telegraaf. "We kijken er serieus naar. Maar als je met zulke namen gaat praten, moet je als club wel met een concrete functie of een plan komen."
Deze maand spraken de beide spelers met de clubleiding van de Stadionclub. Het is echter de vraag of er een plaats beschikbaar is voor het tweetal. "Bij Feyenoord is voor 98 procent alles ingevuld voor komend seizoen. In de komende twee weken houden we ons bezig met de budgettering en kijken we intern wat er mogelijk is."
Waar Bosvelt al ervaring heeft als assistent-trainer bij Go Ahead Eagles, is Paauwe nog niet aan zijn trainerscarrière begonnen. "Paul is al iets verder dan ik. Ik denk voor mijzelf ook nog na welke rol in het plaatje past", vertet hij. "Ik ben benieuwd wat Feyenoord heeft." De voormalig middenvelder denkt niet dat hij aan de slag wil als fulltimer.
Eindbaas BMI bodycheckt die gast een coma in gekquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar tegen PSV, als we met 3-0 voor staan gewoon even van Gastel als gelegenheidsspits. Kijken hoe groot de mond van de heren Marcelo en Zanka dan is
Dat heb ik in Rotterdam ook wel eens meegemaakt. Werd je zo'n stoffige garage in het gerechtsgebouw aan de kop van Zuid ingegooid. Alleen toen geen vriendelijke korpschef die foto's maakte aan de andere kant, maar een linie MEquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:31 schreef Helpmefok het volgende:
Volgens mij is die "cel" gewoon - serieus - een motorstalling. Precies zo een hebben we bij ons op werk. Zie ook de gele lijnen op de grond.
Zouden ze in Heerenveen op deze manier een 'cel' hebben moeten improviseren?
helemaal vergeten ja,dan moeten we de clubs even afwachten idd. Feyenoord zal wel unseeded zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Muto het volgende:
[..]
De helft is niet mogelijk ivm seeded/unseeded.
Jepquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
helemaal vergeten ja,dan moeten we de clubs even afwachten idd. Feyenoord zal wel unseeded zijn neem ik aan?
Die was nu assistent trainer. Lijkt me dat hij iets soortgelijks wil gaan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat Paultje maar lekker gaan scouten ofzo?. En Paauwe.. Tja
.
Vormer.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Laat Paauwe maar lekker vrije trappen trainer worden. Niemand in onze selectie kan een fatsoenlijk vrije trap op goal rammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Niet? Ik vond hem altijd wel een heldquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:00 schreef satecl het volgende:
Paauwe hoeft van mij niet te komen. Ik heb die gast nooit gemogen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Vormer.....Goossens, als hij tenminste speeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Vormer.....Goossens eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:00:53#Feyenoord heeft dit seizoen een keer een alternatief programma gehad in een zwembad. Manu, Achahbar en Kongolo zouden ook meegaan. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:01:36Maar omdat de benzine van Manu zijn auto op was, arriveerde het jeugdige #Feyenoord trio nooit in het zwembad. Ze baalden en waren bang. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:02:24Bang voor de reactie van Koeman. Sancties bleven uit omdat Koeman zag dat de Manu, Achahbar en Kongolo hun fouten inzagen. #Feyenoord reageer retweet
Zie je ineens 15 negers - waaronder BMI - het zwembad in duiken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Caland het volgende:
Komkommertijd ja?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:00:53#Feyenoord heeft dit seizoen een keer een alternatief programma gehad in een zwembad. Manu, Achahbar en Kongolo zouden ook meegaan. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:01:36Maar omdat de benzine van Manu zijn auto op was, arriveerde het jeugdige #Feyenoord trio nooit in het zwembad. Ze baalden en waren bang. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:02:24Bang voor de reactie van Koeman. Sancties bleven uit omdat Koeman zag dat de Manu, Achahbar en Kongolo hun fouten inzagen. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
. Mooi verhaal, ja. Een ander verhaal:
Toen ze naar de haven gingen, werden er broodjes door de catering uitgedeeld. Er waren broodjes kroket en broodjes gezond. Iedereen nam een broodje gezond, behalve... Guidetti. Die nam gewoon een broodje kroket terwijl de hele selectie met verbijstering toekeek, omdat Koeman aan hetzelfde tafeltje stond.
Alsof een broodje gezond zo gezond isquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
Toen ze naar de haven gingen, werden er broodjes door de catering uitgedeeld. Er waren broodjes kroket en broodjes gezond. Iedereen nam een broodje gezond, behalve... Guidetti. Die nam gewoon een broodje kroket terwijl de hele selectie met verbijstering toekeek, omdat Koeman aan hetzelfde tafeltje stond.
Ik heb een slechte ervaring met hem gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet? Ik vond hem altijd wel een held
De kans was groot dat hij 's avonds Zweedse Balletjes bij IKEA zat te eten. Of een lap vlees bij De Beren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb een slechte ervaring met hem gehad.
Bij de opendag van 2004/2005 (Gullit-tidperk) kwam ik hem tegen en sprak ik hem aan. Ik zei toen: Hé Patrick, dit seizoen wel even kampioen worden he!? Toen zei hij heel arrogant en minderwaardig/sarcastisch: Ja dat doen wij wel ffies. En toen liep hij mans verder. Toen dacht ik echt: Wat is dat nou voor instelling!!??? Sindsdien vind ik het een miskraam en mocht hij van mij oprotten
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb een slechte ervaring met hem gehad.
Bij de opendag van 2004/2005 (Gullit-tidperk) kwam ik hem tegen en sprak ik hem aan. Ik zei toen: Hé Patrick, dit seizoen wel even kampioen worden he!? Toen zei hij heel arrogant en minderwaardig/sarcastisch: Ja dat doen wij wel ffies. En toen liep hij mans verder. Toen dacht ik echt: Wat is dat nou voor instelling!!??? Sindsdien vind ik het een miskraam en mocht hij van mij oprotten
Heeft ook gewoon Ronaldo en Del Piero uit de wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Paauwe die gold toch echt als toptalent toen hij een jaar of 18/19 was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik was toen 14 jaar. Ik verwachtte gewoon een zeer optimistische Paauwe. Maar dat was hij totaal niet. Hij keek echt zo van: 'Wat weet jij er nou van, kut joch!?'quote:
Ebi is ook een toffe kerel. Echte Feyenoorder, die door hard werken is gekomen waar hij is gekomen (jaja). Puur op wilskracht, want talent had hij niet *heel* veel (wel wat). Topgozert!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik was toen 14 jaar. Ik verwachtte gewoon een zeer optimistische Paauwe. Maar dat was hij totaal niet. Hij keek echt zo van: 'Wat weet jij er nou van, kut joch!?'
Smolarek daarintegen was echt een BAAS! super positief, mocht met hem op de foto en begon zelf met mij een praatje te maken!!!!Toen gelijk een shirt met hem achterop gekocht
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:19 schreef Muto het volgende:
Nog een verhaal:
Een aantal spelers vinden het heerlijk om de persconferentie van Koeman te bezoeken. Bijvoorbeeld Bruno Martins Indi vindt het geweldig om Koeman te horen zeggen dat Ajax helemaal niet zoveel voorstelt en dat PSV in de Europa League tegen Trabzonspor helemaal niet zo goed was. Daarom bezoekt onder andere BMI de persco, want hij krijgt er extra vertrouwen door.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Gyan met een shirt van de Groene Haas
Wanneer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Caland het volgende:
Maar wie was nou die negert die steeds bij Cissé liep?
Nee, man. Stel je niet aan. Zijn echt alleen maar goede dingen uit voortgekomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef Scrummie het volgende:
Dat groene haas gebeuren is zó kansloos he..
Zoals?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, man. Stel je niet aan. Zijn echt alleen maar goede dingen uit voortgekomen.
Je ziet steeds zo'n onbekende gast bij Cissé lopen.quote:
Inclusief die bizar opgepaste dagen-aftel onzin toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Herdenking van Coentje voor genodigde bijvoorbeeld.
Dat vraag ik me ook af, ik gok de persoonlijk begeleider ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Caland het volgende:
En toen een herdenking van een overleden speler met als logo een doorgesnoven Haasquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inclusief die bizar opgepaste dagen-aftel onzin toch?
Geen ideequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet steeds zo'n onbekende gast bij Cissé lopen.
Hier ook weer vanaf 20 seconden. Ook in dat DWDD filmpje zie je hem.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En toen een herdenking van een overleden speler met als logo een doorgesnoven HaasUltiem kansloos was dat inderdaad
Dat vroeg ik me inderdaad ook al afquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Caland het volgende:
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen. Zitten supporters achter die verantwoordelijk zijn voor zo een beetje alle sfeeracties van de laatste maanden. Niets dan lof voor de manier waarop ze bezig zijn. De Groene haas is verder gewoon een onderling gebbetje waar op een gegeven moment teveel heisa omheen kwam. En daar maaktenn ze dankbaar gebruik van.quote:
Neenee. Vereeniging De Feijenoorder is er uit voortgekomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen.
Maar hé, het is natuurlijk makkelijk om te kankeren op dingen waar je niets van weet.
We hebben inmiddels zoveel blackamangs in de selectie, ik dacht eerst dat het Mokotjo was... Maar die is ongeveer een meter kleiner.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af
Want de dood van een ex-speler gebruiken om zelf je supportersgroepje te lanceren vind jij wel van klasse getuigen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen. Zitten supporters achter die verantwoordelijk zijn voor zo een beetje alle sfeeracties van de laatste maanden. Niets dan lof voor de manier waarop ze bezig zijn. De Groene haas is verder gewoon een onderling gebbetje waar op een gegeven moment teveel heisa omheen kwam. En daar maaktenn ze dankbaar gebruik van.
Maar hé, het is natuurlijk makkelijk om te kankeren op dingen waar je niets van weet.
Nu al de haas-discussie... Nog 3 hele maanden tot het echte werk weer begintquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Gert het volgende:
Nee hè, niet wéér een groene haas discussie. Het begint al zomertijd te worden.
Precies, opkankeren met Gudde dus!!! Die gozer voert helemaal niks uit daar in het dwaasgebouw!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op antwoorden. Dat zou me een ban opleveren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want de dood van een ex-speler gebruiken om zelf je supportersgroepje te lanceren vind jij wel van klasse getuigen?
Het kwam natuurlijk perongelijk zo uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want de dood van een ex-speler gebruiken om zelf je supportersgroepje te lanceren vind jij wel van klasse getuigen?
Aah ja, hoe was de avond gisteren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef Caland het volgende:
In ieder geval positief dat Koevermans en Gudde er gisteren waren. Wie weet kunnen de partijen in de toekomst wat dichter bij elkaar komen, goed eerste initiatief vanuit de supporters.![]()
Heeft iemand trouwens al die nieuwe hard gras gelezen?
En van Gudde en Koevermans ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef Caland het volgende:
In ieder geval positief dat Koevermans en Gudde er gisteren waren. Wie weet kunnen de partijen in de toekomst wat dichter bij elkaar komen, goed eerste initiatief vanuit de supporters.![]()
Heeft iemand trouwens al die nieuwe hard gras gelezen?
Ben niet meer geweest. Begreep dat de opkomst nogal tegenvallend was, maar wel gezellig.quote:
Ik weet dat wel van de Feijenoorder. Dat is een goed initiatief al weet ik niet goed wat ze kunnen toevoegen, behalve gewoon een 'normale' supporters groep te zijn die wat dingen doet voor de club (en waar ik dan ook respect voor heb). Maar sinds het hele herdenking gebeuren heb ik echt een nare smaak over dat hele groene haas gebeuren. En daar heb ik geen zin meer in, net als dat ik geen zin meer had in de Varkenoordgroep, welke ik nog heb aangeboden om te helpen om net wat professioneler over te komen, maar er werd destijds gewoon helemaal niet gereageerd, die waren te druk met weer een achterlijk stukje in elkaar te flansen dat nergens op sloeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen. Zitten supporters achter die verantwoordelijk zijn voor zo een beetje alle sfeeracties van de laatste maanden. Niets dan lof voor de manier waarop ze bezig zijn. De Groene haas is verder gewoon een onderling gebbetje waar op een gegeven moment teveel heisa omheen kwam. En daar maaktenn ze dankbaar gebruik van.
Echt voor de laatste keer dat ik op de hazendiscussie reageer, want het is echt een non-discussie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niets? Wie zegt dat iets iemand tegen hield dan? Maar als je het zelf beter/anders wil/kan doen, mag je er dan niet kritisch naar kijken wat anderen doen? Als dat zo is: Excuses!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je daar dan nu zo over lopen zeiken? Als je graag bij de herdenking voor Coen had willen zijn of het anders had gewild: Wat hield je tegen?
Die herdenking kondigden ze pas op de dag zelf aan door eindelijk bekend te maken waar die teller naartoe liep.. Verder vind ik een doorgesnoven Haas niet bij Coen passen en ik vind het ook niet netjes om een herdenking van een Feyenoord legende te gebruiken om je groepje te lanceren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt voor de laatste keer dat ik op de hazendiscussie reageer, want het is echt een non-discussie.
Een groep supporters besluit (naar het nu blijkt met veel gevoel voor nostalgie en historisch besef) de oude grootsheid van Feyenoord te doen herleven. Dit via o.a. de Feijenoorder, maar dus ook met het kwajongensclubje De Groene Haas. Zij regelden zelf acties en hebben niemand belet hetzelfde te doen.
Waarom zou je daar dan nu zo over lopen zeiken? Als je graag bij de herdenking voor Coen had willen zijn of het anders had gewild: Wat hield je tegen?
Je mag er zeker kritisch naar kijken, maar kom het is nu toch gewoon zeiken om het zeiken geworden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets? Wie zegt dat iets iemand tegen hield dan? Maar als je het zelf beter/anders wil/kan doen, mag je er dan niet kritisch naar kijken wat anderen doen? Als dat zo is: Excuses!
Dat was wat onhandig ja. Maar verder zijn ze met louter positieve dingen gekomen. Voor de supporters maar ook voor de club.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die herdenking kondigden ze pas op de dag zelf aan door eindelijk bekend te maken waar die teller naartoe liep.. Verder vind ik een doorgesnoven Haas niet bij Coen passen en ik vind het ook niet netjes om een herdenking van een Feyenoord legende te gebruiken om je groepje te lanceren.
Het klopt dat die herdenking pas op de dag zelf werd aangekondigd. Maar er is ook geen ander initiatief gestart, dat vond ik eigenlijk vreemder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die herdenking kondigden ze pas op de dag zelf aan door eindelijk bekend te maken waar die teller naartoe liep.. Verder vind ik een doorgesnoven Haas niet bij Coen passen en ik vind het ook niet netjes om een herdenking van een Feyenoord legende te gebruiken om je groepje te lanceren.
Inderdaad. Is er ergens op die website een archief voor hun berichten? Ik zie het nergens namelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel een prachtige site trouwens, www.defeijenoorder.nl
Hier Muto. Kan je Sanna nog een keer zien onder het mom van scoren op Zuid.twitter:FeyenoordFound twitterde op woensdag 09-05-2012 om 09:32:53Vandaag vanaf half 2 #Feyenoord Footy 4 Girls op de Afrikaanderplein. De spelersvrouwen doen ook mee. #ScorenopZuid reageer retweet
Nee, ik wil haar weblog voor komkommermomenten zoals nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:03 schreef Caland het volgende:
Hier Muto. Kan je Sanna nog een keer zien onder het mom van scoren op Zuid.twitter:FeyenoordFound twitterde op woensdag 09-05-2012 om 09:32:53Vandaag vanaf half 2 #Feyenoord Footy 4 Girls op de Afrikaanderplein. De spelersvrouwen doen ook mee. #ScorenopZuid reageer retweet
Moet ik nog maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Is er ergens op die website een archief voor hun berichten? Ik zie het nergens namelijk.
Is dat niet het gevaarlijkste gebied van Rotterdam?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:03 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Is dat niet het gevaarlijkste gebied van Rotterdam?
Die spelersvrouwen zullen wel gek worden van pss meisje meisje
Waarom zouden we een jood helpen aan een Feijenoordshirt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:39 schreef krokdown het volgende:
Iemand een site waar ik goedkoop aan een feyenoord/feijenoord shirt kan komen?
Ook al een keer geopperd inderdaad. Gozer heeft betere stats dan Guidetti dit seizoenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Kunnen wij die Bulykin eigenlijk niet halen?
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Het gaat ook eigenlijk veel te goed ja. Laten we weer een afgedankte jood halen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Omdat het voor een vrint is en omdat ik jou ook zou helpen met zoiets.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zouden we een jood helpen aan een Feijenoordshirt?
Maar jullie noemen jezelf ook Joden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef krokdown het volgende:
[..]
Omdat het voor een vrint is en omdat ik jou ook zou helpen met zoiets.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook eigenlijk veel te goed ja. Laten we weer een afgedankte jood halen.
'jullie'? ik noem mijzelf geen jood, gewoon puur omdat het nergens op slaat. Ik ben een ajacied, geen jood.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar jullie noemen jezelf ook Joden.![]()
(Ik voel een discussie aankomen)
Trollface, "A.F.C.A." en een nick die ik nog NOOIT eerder gezien heb.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef krokdown het volgende:
[..]
Omdat het voor een vrint is en omdat ik jou ook zou helpen met zoiets.
ja want ik het ook maar 3 posts......quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trollface, "A.F.C.A." en een nick die ik nog NOOIT eerder gezien heb.
I smell shit.
Je post vrijwel alleen in KLB en ONZ. Moeten we jou kennen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef krokdown het volgende:
[..]
ja want ik het ook maar 3 posts......
dus omdat ik in KLB en ONZ zit ga jij mij niet vertellen waar ik goedkoop/goedkoper aan een shirtje kan komen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je post vrijwel alleen in KLB en ONZ. Moeten we jou kennen?.
Geeft alleen maar méér kans op geouwehoer aan.
Ga maar lekker zelf een shirtje zoeken
www.shirtskopendiejehierm(...)rdtopicokebedankt.nlquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
dus omdat ik in KLB en ONZ zit ga jij mij niet vertellen waar ik goedkoop/goedkoper aan een shirtje kan komen?
Daar is een ander topic voorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
dus omdat ik in KLB en ONZ zit ga jij mij niet vertellen waar ik goedkoop/goedkoper aan een shirtje kan komen?
Wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is wel een laatste optie natuurlijk. Maar alleszins beter dan wat we nu hebben
Klopt. Dat zijn ekte kutusers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
Optielijstje voor komend jaar:quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat?Ik zie nog liever Vlaar in de spits spelen.
Waarom? Heeft al 2 jaar een hoger gemiddelde aantal doelpunten per wedstrijd/minuut dan onze spitsen hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat?Ik zie nog liever Vlaar in de spits spelen.
Dit, je kan wel de hele tijd blijven hopen op een wonder, maar ik hoop dat er ook gewoon een plan B/C/D klaar ligt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoel, wie moet je anders halen jongens, als de bovenste 4 opties niet lukt?
Niemand Fernandez, Cissé en Achahbar het laten uitvechten in de spits.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Optielijstje voor komend jaar:
- Guidetti
- Kuijt
- Elke willekeurige andere jeugdspeler van City (die italiaan bijv.) waarvan onomstotelijk aan te tonen is dat hij het niveau aan kan
- Castaignos
-
-
-
-
-
- Nog heel veel niets
-
-
-
-
- Bulykin.
Ik bedoel, wie moet je anders halen jongens, als de bovenste 4 opties niet lukt?
Van Geel heeft die Italiaan definitief van z'n lijstje geschrapt. Was niet goed genoeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Optielijstje voor komend jaar:
- Guidetti
- Kuijt
- Elke willekeurige andere jeugdspeler van City (die italiaan bijv.) waarvan onomstotelijk aan te tonen is dat hij het niveau aan kan
- Castaignos
-
-
-
-
-
- Nog heel veel niets
-
-
-
-
- Bulykin.
Dan zakken we weer lekker terug naar benedenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niemand Fernandez, Cissé en Achahbar het laten uitvechten in de spits.
Ja, we hebben alles verloren sinds Guidetti niet meer mee deed. Sodemieter toch een end op joh, dan trek ik zelf wel mijn kicksen aan als we die gekke Rus halen. Kom ik een training mee doen, hoef maar de helft van wat die Rus vraagt en leg er twee keer zoveel in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zakken we weer lekker terug naar beneden
Dat blijft niet goed gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, we hebben alles verloren sinds Guidetti niet meer mee deed.
Dus dan maar een Rus halen die ALLES mist om een bruikbare spits in dit Feyenoord te zijn. Hij heeft geen actie, geen conditie, is te dik, is niet snel en vraagt veel geld.quote:
Met jou kan ik praten. Willie dan ook maar gelijk meenemen in een 2 halen 1 betalen combo.quote:
Alleen dat laatste klopt, gewoon een hele goede spits, ik hoop dat hij bij Ajax blijftquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dan maar een Rus halen die ALLES mist om een bruikbare spits in dit Feyenoord te zijn. Hij heeft geen actie, geen conditie, is te dik, is niet snel en vraagt veel geld.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen dat laatste klopt, gewoon een hele goede spits, ik hoop dat hij bij Ajax blijft
Hij maakt wel meer goals dan de gemiddelde Feyenoord spits. Ik zeg niet dat we hem MOETEN halen, maar het is beter dan wat we nu hebben. Van Geel onderhandelt dat geld er wel uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dan maar een Rus halen die ALLES mist om een bruikbare spits in dit Feyenoord te zijn. Hij heeft geen actie, geen conditie, is te dik, is niet snel en vraagt veel geld.
Ik haal liever niemand dan die Rus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij maakt wel meer goals dan de gemiddelde Feyenoord spits. Ik zeg niet dat we hem MOETEN halen, maar het is beter dan wat we nu hebben. Van Geel onderhandelt dat geld er wel uit.
Volgend seizoen met Achahbar, Fernandez, Cisse.. De eerste kan het niveau nog niet aan, de 2e loopt wel weer tegen een schorsing op en Cisse een heel seizoen spelenNee. Je hebt dus gewoon nog iemand nodig.
En nu komen de onhaalbare Armenterosjes weer natuurlijkOf Lukaku die eigenlijk nog niet goed genoeg is
![]()
Usain Schaken bedoel je toch zeker? Die heb ik verzonnen, zit copyright op alles.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ja ik wil ook wel Armenteros maar die is vrij onhaalbaar.
Te Vrede / Cissé / Usain / Achahbar allemaal te licht voor de 45 wedstrijden die komend seizoen gaan krijgen...
Dat zijn optie A en B inderdaad, maar het zit er best in dat we naar optie C of D moetenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
Het beste is dus gewoon als Kuijt of Guidetti komt, met als achter-de-handje Castaignos.
En anders Geel met een exotisch talentje waar niemand op rekent die er 50 inlegt komend seizoen
Ja wat dacht jij danquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Usain Schaken bedoel je toch zeker? Die heb ik verzonnen, zit copyright op alles.
Ik dacht Fernandez, is ook snel en is eigenlijk ook een spits.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan. Grapjes mogen niet meer? Weet heus wel dat hij Ruben heet.
Dus Lukaku is niet goed genoeg en die Rus wel ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij maakt wel meer goals dan de gemiddelde Feyenoord spits. Ik zeg niet dat we hem MOETEN halen, maar het is beter dan wat we nu hebben. Van Geel onderhandelt dat geld er wel uit.
Volgend seizoen met Achahbar, Fernandez, Cisse.. De eerste kan het niveau nog niet aan, de 2e loopt wel weer tegen een schorsing op en Cisse een heel seizoen spelenNee. Je hebt dus gewoon nog iemand nodig.
En nu komen de onhaalbare Armenterosjes weer natuurlijkOf Lukaku die eigenlijk nog niet goed genoeg is
![]()
Dank je, hij is nog niet wegquote:
http://www.catenaccio.nl/(...)wint-de-pipo-bokaal/quote:De ‘nuchtere’ Rus van Ajax is misschien wel de meest onderschatte spits van dit seizoen. Hij speelde niet veel, maar als hij speelde, scoorde hij. Bij zijn debuut maakte hij de beslissende gelijkmaker tegen PSV. Tegen Utrecht zette hij zijn ploeg tot twee keer toe op voorsprong, waarna hij machteloos moest toezien hoe zijn teamgenoten het achterin alsnog verprutsten. Op bezoek bij NAC scoorde hij de openingstreffer, waarna Ajax uiteindelijk won. Tegen NEC had hij aan 34 minuten voldoende om de wedstrijd met twee goals te beslissen. En toen het kampioenschap binnen was voorkwam hij uit bij Vitesse eigenhandig dat Ajax’ zegenreeks van 13 wedstrijden tot een einde kwam. Zonder daarvoor beloond te worden. Want zijn aantoonbaar goede prestaties werden door De Boer steevast genegeerd. Niemand had zo weinig minuten nodig per doelpunt als hij, maar De Boer gaf voortdurend de voorkeur aan anti-Pippo’s zoals De Jong, Sigthorsson en zelfs… Lodeiro! Frank de Boer wil liever lekker foeballe dan winnen. Bulykin’s contract wordt niet met een jaar verlengd omdat De Boer “niet lekker met ‘m kan trainen”, aldus bronnen binnen Ajax. De doelpuntenmachine van de Eredivisie – en winnaar van de Pippo-bokaal – is nu in ruil voor een fles vodka af te halen bij de ArenA omdat ie op de training teveel scoort… en te weinig meevoetbalt. Daar gaan ze spijt van krijgen…
Lukaku komt sowieso niet, is geen optie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus Lukaku is niet goed genoeg en die Rus wel ?
Ik vind Lukaku natuurlijk goed genoegquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus Lukaku is niet goed genoeg en die Rus wel ?
Fernandez, ah die was ik vergeten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht Fernandez, is ook snel en is eigenlijk ook een spits.
Cissé voetbalt ook alweer een half jaar zonder teenpijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef Typisch het volgende:
Na zijn tweede schorsing heeft hij niets geks gedaan, behalve dan mij verbazen door gewoon redelijk te spelen.
Net zoals Armenteros. Precies het punt, als je met een haalbare optie komt wordt dat gelijk afgekraakt want die, die of die totaal niet reeele speler is veel beterquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lukaku komt sowieso niet, is geen optie.
Mwah wat moet Ar'tje kosten? Miljoentje? Dat moet wel kunnen als we Vlaar o.i.d. transferen. De vraag is echter of je dát dan weer wil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Armenteros. Precies het punt, als je met een haalbare optie komt wordt dat gelijk afgekraakt want die, die of die totaal niet reeele speler is veel beter
Ik ben het met je eens. Maar je zal dan wel een speler moeten transferen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Tussen de haalbaarheid van een Lukaku en Armenteros zit wel een groot verschil.
Zie niet waarom die Armenteros zo onhaalbaar is. Heeft nog maar een éénjarig contract.
1 jaar maar? Ik dacht dat hij verlengd hadquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Tussen de haalbaarheid van een Lukaku en Armenteros zit wel een groot verschil.
Zie niet waarom die Armenteros zo onhaalbaar is. Heeft nog maar een éénjarig contract.
PSV wil vast wel 6m voor De Teen neerleggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Maar je zal dan wel een speler moeten transferen.
Tot 2013. Maar Verbeek wil hem hebben als opvolger van Holman.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 jaar maar? Ik dacht dat hij verlengd had
VVF?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot 2013. Maar Verbeek wil hem hebben als opvolger van Holman.
En zoals HMF zegt, je kan hem pas halen als er iemand verkocht wordt. Of als we die derde voorronde doorkomen, maar dan zal het al te laat zijn.
Juist wel. Kan ook op elke plek voorin spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind die Armenteros wel een goede voetballer maar ik vind hem vaak ook erg tam/afwezig, een beetje zoals Bakkal tegen de kleine ploegen. En bovendien vraag ik me af of hij wel een echte 4-3-3 spits is.
Zijn spelers die in de vCL voor de ene ploeg spelen speelgerechtigd voor een eventuele nieuwe ploeg in de CL? Anders moeten we daar ook rekening mee houden met mogelijke huurlingen of verkopen van eigen spelers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot 2013. Maar Verbeek wil hem hebben als opvolger van Holman.
En zoals HMF zegt, je kan hem pas halen als er iemand verkocht wordt. Of als we die derde voorronde doorkomen, maar dan zal het al te laat zijn.
Neen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn spelers die in de vCL voor de ene ploeg spelen speelgerechtigd voor een eventuele nieuwe ploeg in de CL? Anders moeten we daar ook rekening mee houden met mogelijke huurlingen of verkopen van eigen spelers.
Bij Heracles zie ik meestal Everton centraal, maar ik kan mij vergissen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel. Kan ook op elke plek voorin spelen.
Ik vind Fernandez beter. Prima haalbaar lijkt mij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Armenteros. Precies het punt, als je met een haalbare optie komt wordt dat gelijk afgekraakt want die, die of die totaal niet reeele speler is veel beter
Everton speelt meestal vanaf links en dan Armenteros centraal toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Heracles zie ik meestal Everton centraal, maar ik kan mij vergissen.
Ik heb alleen de bekerfinale en de wedstrijden tegen ons en Heerenveen gezien van Heracles. Met name in de wedstrijd tegen Heerenveen kreeg Armenteros echt veel kansen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die wisselen vaak van positie. Maar de laatste tijd staat Armenteros wel centraal, zoals tegen ons laatst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, totaal niet gezien toen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wisselen vaak van positie. Maar de laatste tijd staat Armenteros wel centraal, zoals tegen ons laatst.
Ja laten we hem maar gewoon weg doen, we hebben genoeg geld om een vervanger te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Gert het volgende:
Als je echt een stap vooruit wil maken moet er behalve een spits ook een vleugelspits bij.
Heracles had in de eerste helft al 3-0 achter moeten staan, en tegen Heerenveen was de voorhoede ook om je te schamen. Ondanks de zee van ruimte.
Cabral heeft bewezen niet mee te kunnen, en ondanks zijn vele wanprestaties nog een attitude te hebben ook. Opflikkeren. Dus als Guidetti vertrekt, zijn er twee open plaatsen vergeleken met dit seizoen.
Daarom: Drenthequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Gert het volgende:
Als je echt een stap vooruit wil maken moet er behalve een spits ook een vleugelspits bij.
Heracles had in de eerste helft al 3-0 achter moeten staan, en tegen Heerenveen was de voorhoede ook om je te schamen. Ondanks de zee van ruimte.
Cabral heeft bewezen niet mee te kunnen, en ondanks zijn vele wanprestaties nog een attitude te hebben ook. Opflikkeren. Dus als Guidetti vertrekt, zijn er twee open plaatsen vergeleken met dit seizoen.
Heel het middenveld dubbel bezet danquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Muto het volgende:
Het zou lekker zijn als Bakkal blijft. Dan heb je voor de positie achter de spitsen ook al 2 man, al lijkt het niet te gaan gebeuren.
Fanshop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Ik vraag het nogmaals met de hoop dat ik deze keer wel fatsoenlijk antwoord kan krijgen, waar zou ik goedkoop/goedkoper een Feijenoord shirt kunnen halen?
Welke wil je? Wat is goedkoop?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Ik vraag het nogmaals met de hoop dat ik deze keer wel fatsoenlijk antwoord kan krijgen, waar zou ik goedkoop/goedkoper een Feijenoord shirt kunnen halen?
Gewoon feyenoord.nl checken, zullen nu wel flink goedkoop zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Google.nlquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Google motherfucker, can you spell it?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
In de fanshop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Jij bent toch juist de user die iedereen hier DM's stuurt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
Gestalkt worden in je DM door bepaalde users.
Feyenoord.nl. Al zullen ze nu alleen de nieuwe shirts hebben die 75 euro kosten. Vorige week had je de huidige die 25 euro kostten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef krokdown het volgende:
[..]
Thuisshirt, het liefst via internet, mag ook via een chinese shop oid.
Dat komt omdat ik - net als Fernandez - de helft van de tijd een schorsing uitzit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jij bent toch juist de user die iedereen hier DM's stuurt?
Ik stond naast een groep gekken die vonden dat Mokotjo, Leerdam, Manu en Nelom maar weg moesten. Waren allemaal niet belangrijk genoeg geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
Blonde gozer voor me tijdens de viering.
"Die Cabral en die Leerdam, da zijn van diezelfde scheitnegertjes als die wijnaldem en Fer, van die gasten die bij hun wijf et huis uitlopen om de buurvrouw te neuken, trouw kenne die klooizakke niet, en dan nog een grote muil van hier tot tokyo ook goftedomme"
Ik: "Niet zo vreemd dat Leerdam moeite heeft met bijtekenen in de wetenschap dat Vormer en Janmaat komen, en Ahmadi waarschijnlijk blijft toch? Kans is dik dat hij niet kan spelen"
"DAN DOE HIJ EEN BEETJE ZO" *slaat op zijn borst*
Ik moest lachen.
De nadaquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef krokdown het volgende:
[..]
Thuisshirt, het liefst via internet, mag ook via een chinese shop oid.
Nee laten we een speler met het spelinzicht van een bos uien, die na een absolute wanprestatie voor de camera's verhaal gaat halen bij een trainer, een salaris blijven betalen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja laten we hem maar gewoon weg doen, we hebben genoeg geld om een vervanger te halen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 12:32:28HSV wil Dirk Kuyt op korte termijn inlijven. Het is nog onbekend of Kuyt zelf naar HSV wil. Kuyt heeft een aanbieding van Feyenoord op zak. reageer retweet
Tja... Mokotjo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stond naast een groep gekken die vonden dat Mokotjo, Leerdam, Manu en Nelom maar weg moesten. Waren allemaal niet belangrijk genoeg geweest.
hebben ze alleen uitthirt, achja dan dat maar bestellen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord.nl. Al zullen ze nu alleen de nieuwe shirts hebben die 75 euro kosten. Vorige week had je de huidige die 25 euro kostten.
Nou Kuijt, dikke hoer. Laat zien wat je waard ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 12:32:28HSV wil Dirk Kuyt op korte termijn inlijven. Het is nog onbekend of Kuyt zelf naar HSV wil. Kuyt heeft een aanbieding van Feyenoord op zak. reageer retweet
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou Kuijt, dikke hoer. Laat zien wat je waard ben.
Epic facepalm. Met de google-zoektocht van Donraja ben je al 8 euro goedkoper uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef krokdown het volgende:
[..]
hebben ze alleen uitthirt, achja dan dat maar bestellen!
thanks brah!
Kijk op subsidie sports.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef krokdown het volgende:
[..]
hebben ze alleen uitthirt, achja dan dat maar bestellen!
thanks brah!
en ik heb hem nu voor vijftien euroquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Epic facepalm. Met de google-zoektocht van Donraja ben je al 8 euro goedkoper uit.
Zucht.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De PSV-site? Of bedoel je subside sports?
Lekker in je moersland voor een miljoen per jaar plus mimimaal 4 europese wedstrijden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou Kuijt, dikke hoer. Laat zien wat je waard ben.
Thuis nieuw? Die is toch nog niet uitgekomen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef krokdown het volgende:
[..]
en ik heb hem nu voor vijftien euro
en ¤40 voor uit en thuis. (thuis is nieuw)
Klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thuis nieuw? Die is toch nog niet uitgekomen?
ik bedoel gewoon van huidig seizoenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thuis nieuw? Die is toch nog niet uitgekomen?
Sowieso, zou ik nooit voor iemand een Ajax shirt kopen. Iemand die dat aan mij vraagt, zou geen vriend van mij zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
Gast lult dus uit zijn nek. Goedkoopste shirt van vorig jaar is 25 euro en dan moet je héél goed zoeken.
Al dit soort aanbiedingen legt hij nog zeker anderhalve maand naast zich neer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker in je moersland voor een miljoen per jaar plus mimimaal 4 europese wedstrijden.
Of een rol in de marge van de bundesliga voor een miljoen méér. Zeg het maar Dirk.
[ afbeelding ]
Daarom geloof ik er ook geen kenker vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso, zou ik nooit voor iemand een Ajax shirt kopen. Iemand die dat aan mij vraagt, zou geen vriend van mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |