De helft is niet mogelijk ivm seeded/unseeded.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie hebben jullie liever?
Mogelijke tegenstanders 3e voorronde:
Sc Braga
Cska
Dinamo kiev
Panathinaikos
Motherwell
Club brugge(genk ook mogelijk)
Nordsjaelland(kopenhagen ook mogelijk)
Fenerbahce(galatasaray ook mogelijk)
Vaslui (ook andere mogelijkheden als cluj, rapid boekarest, dinamo boekarest en steaua boekarest)
Geen CSKA, geen Dinamo Kiev en liever ook geen Turkse clubquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie hebben jullie liever?
Mogelijke tegenstanders 3e voorronde:
Sc Braga
Cska
Dinamo kiev
Panathinaikos
Motherwell
Club brugge(genk ook mogelijk)
Nordsjaelland(kopenhagen ook mogelijk)
Fenerbahce(galatasaray ook mogelijk)
Vaslui (ook andere mogelijkheden als cluj, rapid boekarest, dinamo boekarest en steaua boekarest)
quote:Van Geel kijkt wat er mogelijk is voor Bosvelt en Paauwe
Technisch directeur Martin van Geel kijkt serieus of Patrick Paauwe en Paul Bosvelt een functie kunnen vervullen bij Feyenoord. De beide oud-spelers van de club zijn geïnteresseerd in een positie binnen de succesvolle jeugdopleiding van de Rotterdammers. Omdat Van Geel nog niet weet wat voor mogelijkheden er zijn voor de UEFA Cup-winnaars van 2002, wil hij binnenkort een gesprek aangaan met hoofd opleidingen Stanley Brard.
"Deze jongens hebben veel betekend voor Feyenoord", legt Van Geel uit aan De Telegraaf. "We kijken er serieus naar. Maar als je met zulke namen gaat praten, moet je als club wel met een concrete functie of een plan komen."
Deze maand spraken de beide spelers met de clubleiding van de Stadionclub. Het is echter de vraag of er een plaats beschikbaar is voor het tweetal. "Bij Feyenoord is voor 98 procent alles ingevuld voor komend seizoen. In de komende twee weken houden we ons bezig met de budgettering en kijken we intern wat er mogelijk is."
Waar Bosvelt al ervaring heeft als assistent-trainer bij Go Ahead Eagles, is Paauwe nog niet aan zijn trainerscarrière begonnen. "Paul is al iets verder dan ik. Ik denk voor mijzelf ook nog na welke rol in het plaatje past", vertet hij. "Ik ben benieuwd wat Feyenoord heeft." De voormalig middenvelder denkt niet dat hij aan de slag wil als fulltimer.
Eindbaas BMI bodycheckt die gast een coma in gekquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgend jaar tegen PSV, als we met 3-0 voor staan gewoon even van Gastel als gelegenheidsspits. Kijken hoe groot de mond van de heren Marcelo en Zanka dan is
Dat heb ik in Rotterdam ook wel eens meegemaakt. Werd je zo'n stoffige garage in het gerechtsgebouw aan de kop van Zuid ingegooid. Alleen toen geen vriendelijke korpschef die foto's maakte aan de andere kant, maar een linie MEquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:31 schreef Helpmefok het volgende:
Volgens mij is die "cel" gewoon - serieus - een motorstalling. Precies zo een hebben we bij ons op werk. Zie ook de gele lijnen op de grond.
Zouden ze in Heerenveen op deze manier een 'cel' hebben moeten improviseren?
helemaal vergeten ja,dan moeten we de clubs even afwachten idd. Feyenoord zal wel unseeded zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Muto het volgende:
[..]
De helft is niet mogelijk ivm seeded/unseeded.
Jepquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
helemaal vergeten ja,dan moeten we de clubs even afwachten idd. Feyenoord zal wel unseeded zijn neem ik aan?
Die was nu assistent trainer. Lijkt me dat hij iets soortgelijks wil gaan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat Paultje maar lekker gaan scouten ofzo?. En Paauwe.. Tja
.
Vormer.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Laat Paauwe maar lekker vrije trappen trainer worden. Niemand in onze selectie kan een fatsoenlijk vrije trap op goal rammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Niet? Ik vond hem altijd wel een heldquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:00 schreef satecl het volgende:
Paauwe hoeft van mij niet te komen. Ik heb die gast nooit gemogen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Vormer.....Goossens, als hij tenminste speeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Vormer.....Goossens eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:00:53#Feyenoord heeft dit seizoen een keer een alternatief programma gehad in een zwembad. Manu, Achahbar en Kongolo zouden ook meegaan. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:01:36Maar omdat de benzine van Manu zijn auto op was, arriveerde het jeugdige #Feyenoord trio nooit in het zwembad. Ze baalden en waren bang. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:02:24Bang voor de reactie van Koeman. Sancties bleven uit omdat Koeman zag dat de Manu, Achahbar en Kongolo hun fouten inzagen. #Feyenoord reageer retweet
Zie je ineens 15 negers - waaronder BMI - het zwembad in duiken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Caland het volgende:
Komkommertijd ja?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:00:53#Feyenoord heeft dit seizoen een keer een alternatief programma gehad in een zwembad. Manu, Achahbar en Kongolo zouden ook meegaan. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:01:36Maar omdat de benzine van Manu zijn auto op was, arriveerde het jeugdige #Feyenoord trio nooit in het zwembad. Ze baalden en waren bang. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-05-2012 om 10:02:24Bang voor de reactie van Koeman. Sancties bleven uit omdat Koeman zag dat de Manu, Achahbar en Kongolo hun fouten inzagen. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
. Mooi verhaal, ja. Een ander verhaal:
Toen ze naar de haven gingen, werden er broodjes door de catering uitgedeeld. Er waren broodjes kroket en broodjes gezond. Iedereen nam een broodje gezond, behalve... Guidetti. Die nam gewoon een broodje kroket terwijl de hele selectie met verbijstering toekeek, omdat Koeman aan hetzelfde tafeltje stond.
Alsof een broodje gezond zo gezond isquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
Toen ze naar de haven gingen, werden er broodjes door de catering uitgedeeld. Er waren broodjes kroket en broodjes gezond. Iedereen nam een broodje gezond, behalve... Guidetti. Die nam gewoon een broodje kroket terwijl de hele selectie met verbijstering toekeek, omdat Koeman aan hetzelfde tafeltje stond.
Ik heb een slechte ervaring met hem gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet? Ik vond hem altijd wel een held
De kans was groot dat hij 's avonds Zweedse Balletjes bij IKEA zat te eten. Of een lap vlees bij De Beren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb een slechte ervaring met hem gehad.
Bij de opendag van 2004/2005 (Gullit-tidperk) kwam ik hem tegen en sprak ik hem aan. Ik zei toen: Hé Patrick, dit seizoen wel even kampioen worden he!? Toen zei hij heel arrogant en minderwaardig/sarcastisch: Ja dat doen wij wel ffies. En toen liep hij mans verder. Toen dacht ik echt: Wat is dat nou voor instelling!!??? Sindsdien vind ik het een miskraam en mocht hij van mij oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |