Barkiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
Drenthe aan de lijn met onze TD:
Faka meneer Geeltje, alles ali boeng noh? Ane, lame die panna's maken, boeng? 10 barkie per game. Laatz.
Heb sowieso niet het gevoel dat denken ook maar enige vorm van prioriteit heeft bij Drenthe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet of Drenthe wel door heeft dat hij dan veel minder gaat verdienen. Wel iets voor hem om daar nu niet aan te denken.
ik las eigenlijk "het gevoel dat geld ook maar enige vorm van prioriteit heeft bij Drenthe", maar dit is ook goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb sowieso niet het gevoel dat denken ook maar enige vorm van prioriteit heeft bij Drenthe.
Skitta skoro, jeweetoch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb sowieso niet het gevoel dat denken ook maar enige vorm van prioriteit heeft bij Drenthe.
Natuurlijk heeft hij dat wel door, maar zoals hij zelf aangeeft wil hij gewoon weer lekker spelen zonder gezeik. Hij kan zich onsterfelijk maken door voor een prikkie over te komen en dat weet hij ook. Doet me altijd een beetje denken aan (een minder scherpe variant van) Seedorf met hoe hij praat en over het wereldje denkt, een beetje als toeschouwer/liefhebber die toevallig ook heel lekker kan voetballen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet of Drenthe wel door heeft dat hij dan veel minder gaat verdienen. Wel iets voor hem om daar nu niet aan te denken.
Ach, ze kunnen gewoon niet handelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch grappig volk die PSV'ers, zowel de spelers als de supporters.
Waarschijnlijk is dat ook zo..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef Roffamannetje het volgende:
Drenthe lijkt wel skaffa in dat filmpje
Dat psv topic hier kunnen ze beter verplaatsen naar PUB of BNW.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch grappig volk die PSV'ers, zowel de spelers als de supporters.
BNW is baas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef eight het volgende:
[..]
Dat psv topic hier kunnen ze beter verplaatsen naar PUB of BNW.
Volgens mij zegt hij gewoon 'Robin'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
prachtig ook dat interview met Drenthe ja want spelers die voor mij staan zijn Robben....................................................uuuh ......................................................, ....................................Arjen
jeweettoch
Nee man, Ik dacht echt Robben en daarna Arjenquote:
Zeker goed nieuwsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
Wel mooi. Gudde en Koevermans zijn bij de viering van het winnen van de UEFA Cup, georganiseerd door de Feijenoorder, in het verleden fervente tegenstanders van de eerste twee.
Zo zie je naar hoe het kan verkeren als het goed gaat. Wel goed overigens, dat ze beide toenadering tot elkaar zoeken.
Mooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
Wel mooi. Gudde en Koevermans zijn bij de viering van het winnen van de UEFA Cup, georganiseerd door de Feijenoorder, in het verleden fervente tegenstanders van de eerste twee.
Zo zie je naar hoe het kan verkeren als het goed gaat. Wel goed overigens, dat ze beide toenadering tot elkaar zoeken.
Sowieso een irritante stinkerd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
Die Sinouh begint nu ook al te janken op zijn twitter, wat een volk.
Hoe werden ze ontvangen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
Beide partijen zullen wel geleerd hebben van het verleden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
quote:
Geen idee, zag een foto op Facebook langskomen. Vermoed dat er morgen wel een verslag op de site staat.quote:
quote:
Vanaf wanneer officieel eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |