quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zoveel respect voor jullie feyenoord users gekregen, ik hou van jullie.
Alleen het genot van zure PSV-ersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
Levert zo'n voorronde CL wedstrijd nog wat op, of zijn jullie voor niks 2e geworden?
Veel leuke tweets van ambtenaren uit Eindhoven. En daarnaast 2.1 miljoen als de eerste voorronde wordt overleefd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
Levert zo'n voorronde CL wedstrijd nog wat op, of zijn jullie voor niks 2e geworden?
Behalve de zoete tranen van wat lampies niet veel neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
We kunnen Genk treffen in de vCLbring it on, Wario
We speelden toen tegen Gent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
Las het net op Twittah inderdaad. Zou wel heel tof zijn. Revanche tegen Genk en Mario wat laten zien.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
Las het net op Twittah inderdaad. Zou wel heel tof zijn. Revanche tegen Genk en Mario wat laten zien.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
ik zou het niet echt tof vinden als we die dan verliezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Kan Mario weer de jeugdigheid van Feyenoord de schuld geven van z'n verliesmaar nogmaals, dat zou wel een interessant duel zijn.
Ach joh, Schaken was nog maar een apiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Kan Mario weer de jeugdigheid van Feyenoord de schuld geven van z'n verliesmaar nogmaals, dat zou wel een interessant duel zijn.
[ afbeelding ]
"Ja, klopt."
Wel als Mario verliestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zou het niet echt tof vinden als we die dan verliezen.
als mario wint dan zal je hem er tot over 30 seizoenen nog over horenquote:
Ohja, allemaal 1 pot nat. Met een zachte g.quote:
Succes-supporter. Wij zagen dit allemaal aankomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef TheFastOne het volgende:
Trouwens, afgelopen seizoen was m'n eerste met een seizoenkaart. Ben ik dan een ramptoerist-supporter in plaats van een succes-supporter?
Gloryhunterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef TheFastOne het volgende:
Trouwens, afgelopen seizoen was m'n eerste met een seizoenkaart. Ben ik dan een ramptoerist-supporter in plaats van een succes-supporter?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Succes-supporter. Wij zagen dit allemaal aankomen.
Die moet je dus niet halen.quote:De linkerflankspeler hoeft niet op een langer verblijf bij de Toffees te rekenen, nu hij door trainer David Moyes om disciplinaire reden uit de selectie is gezet.
Mwah, het is nogal een verschil of hij bij een club als Everton zit of bij Feyenoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |