In 1 seizoen 1/3 van het aantal topics van alle voorgaande 12 seizoen, beswel ja.quote:
Waarvan de helft op conto komt van HMFquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
In 1 seizoen 1/3 van het aantal topics van alle voorgaande 12 seizoen, beswel ja.
En dat ook iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarvan de helft op conto komt van HMF
Ja, als de zeespiegel dermate stijgt dat we alleen de Veluwe overhouden, dan worden het NEC en Vitesse. Maar anders, nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zag trouwens dit nieuwsbericht:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164906
Is toch heel normaal. Volgens mij zijn Feyenoord en Ajax nog altijd de grootste clubs. Gaat ook nooit veranderen
NEeeejoh doe ff normaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef Clasie_Championsleague het volgende:
Twente , Feye bijna even groot. Ajax is aanzienlijk groter.
In Gelderland zitten gelukkig genoeg Feijenoordfansquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, als de zeespiegel dermate stijgt dat we alleen de Veluwe overhouden, dan worden het NEC en Vitesse. Maar anders, nee.
Het had niet veel gescheeld of Twente was groter. Om te zeggen dat dat nooit zal veranderen is nogal raar. En het is maar de vraag hoe je grootte meet, PSV is Feyenoord ook al jaren in heel wat opzichten voorbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zag trouwens dit nieuwsbericht:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164906
Is toch heel normaal. Volgens mij zijn Feyenoord en Ajax nog altijd de grootste clubs. Gaat ook nooit veranderen
Ik heb het vermoeden dat Stokstaart en Ritmo nog steeds meelezen + postenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Die nieuwe usernames die hier steeds langskomen
Dat jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Stokstaart en Ritmo nog steeds meelezen + posten
Klopt inderdaad, kom er zelf ook vandaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Gelderland zitten gelukkig genoeg Feijenoordfans
Volgens mij allen stokstaart.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Die nieuwe usernames die hier steeds langskomen
Ritmo sowieso. Dat hoofd van die gozer krijg ik nooit meer uit mijn kop, elke keer als ik die naam zie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Stokstaart en Ritmo nog steeds meelezen + posten
Nee man, da fuq is dit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of Twente was groter. Om te zeggen dat dat nooit zal veranderen is nogal raar. En het is maar de vraag hoe je grootte meet, PSV is Feyenoord ook al jaren in heel wat opzichten voorbij.
RKC pakt ze gewoonquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Twente groter noemen dan Feyenoordkijken hoe het met ze gaat als ze het in de playoffs straks ook nog verkutten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zoveel respect voor jullie feyenoord users gekregen, ik hou van jullie.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zoveel respect voor jullie feyenoord users gekregen, ik hou van jullie.
Alleen het genot van zure PSV-ersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
Levert zo'n voorronde CL wedstrijd nog wat op, of zijn jullie voor niks 2e geworden?
Veel leuke tweets van ambtenaren uit Eindhoven. En daarnaast 2.1 miljoen als de eerste voorronde wordt overleefd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
Levert zo'n voorronde CL wedstrijd nog wat op, of zijn jullie voor niks 2e geworden?
Behalve de zoete tranen van wat lampies niet veel neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
We kunnen Genk treffen in de vCLbring it on, Wario
We speelden toen tegen Gent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
Las het net op Twittah inderdaad. Zou wel heel tof zijn. Revanche tegen Genk en Mario wat laten zien.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
Las het net op Twittah inderdaad. Zou wel heel tof zijn. Revanche tegen Genk en Mario wat laten zien.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef tech4u het volgende:
ik zou het niet echt tof vinden als we die dan verliezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Kan Mario weer de jeugdigheid van Feyenoord de schuld geven van z'n verliesmaar nogmaals, dat zou wel een interessant duel zijn.
Ach joh, Schaken was nog maar een apiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Kan Mario weer de jeugdigheid van Feyenoord de schuld geven van z'n verliesmaar nogmaals, dat zou wel een interessant duel zijn.
[ afbeelding ]
"Ja, klopt."
Wel als Mario verliestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zou het niet echt tof vinden als we die dan verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |