quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Gyan met een shirt van de Groene Haas
Wanneer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Caland het volgende:
Maar wie was nou die negert die steeds bij Cissé liep?
Nee, man. Stel je niet aan. Zijn echt alleen maar goede dingen uit voortgekomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef Scrummie het volgende:
Dat groene haas gebeuren is zó kansloos he..
Zoals?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, man. Stel je niet aan. Zijn echt alleen maar goede dingen uit voortgekomen.
Je ziet steeds zo'n onbekende gast bij Cissé lopen.quote:
Inclusief die bizar opgepaste dagen-aftel onzin toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Herdenking van Coentje voor genodigde bijvoorbeeld.
Dat vraag ik me ook af, ik gok de persoonlijk begeleider ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Caland het volgende:
En toen een herdenking van een overleden speler met als logo een doorgesnoven Haasquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inclusief die bizar opgepaste dagen-aftel onzin toch?
Geen ideequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet steeds zo'n onbekende gast bij Cissé lopen.
Hier ook weer vanaf 20 seconden. Ook in dat DWDD filmpje zie je hem.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En toen een herdenking van een overleden speler met als logo een doorgesnoven HaasUltiem kansloos was dat inderdaad
Dat vroeg ik me inderdaad ook al afquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Caland het volgende:
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen. Zitten supporters achter die verantwoordelijk zijn voor zo een beetje alle sfeeracties van de laatste maanden. Niets dan lof voor de manier waarop ze bezig zijn. De Groene haas is verder gewoon een onderling gebbetje waar op een gegeven moment teveel heisa omheen kwam. En daar maaktenn ze dankbaar gebruik van.quote:
Neenee. Vereeniging De Feijenoorder is er uit voortgekomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen.
Maar hé, het is natuurlijk makkelijk om te kankeren op dingen waar je niets van weet.
We hebben inmiddels zoveel blackamangs in de selectie, ik dacht eerst dat het Mokotjo was... Maar die is ongeveer een meter kleiner.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af
Want de dood van een ex-speler gebruiken om zelf je supportersgroepje te lanceren vind jij wel van klasse getuigen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen. Zitten supporters achter die verantwoordelijk zijn voor zo een beetje alle sfeeracties van de laatste maanden. Niets dan lof voor de manier waarop ze bezig zijn. De Groene haas is verder gewoon een onderling gebbetje waar op een gegeven moment teveel heisa omheen kwam. En daar maaktenn ze dankbaar gebruik van.
Maar hé, het is natuurlijk makkelijk om te kankeren op dingen waar je niets van weet.
Nu al de haas-discussie... Nog 3 hele maanden tot het echte werk weer begintquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Gert het volgende:
Nee hè, niet wéér een groene haas discussie. Het begint al zomertijd te worden.
Precies, opkankeren met Gudde dus!!! Die gozer voert helemaal niks uit daar in het dwaasgebouw!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op antwoorden. Dat zou me een ban opleveren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want de dood van een ex-speler gebruiken om zelf je supportersgroepje te lanceren vind jij wel van klasse getuigen?
Het kwam natuurlijk perongelijk zo uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want de dood van een ex-speler gebruiken om zelf je supportersgroepje te lanceren vind jij wel van klasse getuigen?
Aah ja, hoe was de avond gisteren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef Caland het volgende:
In ieder geval positief dat Koevermans en Gudde er gisteren waren. Wie weet kunnen de partijen in de toekomst wat dichter bij elkaar komen, goed eerste initiatief vanuit de supporters.![]()
Heeft iemand trouwens al die nieuwe hard gras gelezen?
En van Gudde en Koevermans ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef Caland het volgende:
In ieder geval positief dat Koevermans en Gudde er gisteren waren. Wie weet kunnen de partijen in de toekomst wat dichter bij elkaar komen, goed eerste initiatief vanuit de supporters.![]()
Heeft iemand trouwens al die nieuwe hard gras gelezen?
Ben niet meer geweest. Begreep dat de opkomst nogal tegenvallend was, maar wel gezellig.quote:
Ik weet dat wel van de Feijenoorder. Dat is een goed initiatief al weet ik niet goed wat ze kunnen toevoegen, behalve gewoon een 'normale' supporters groep te zijn die wat dingen doet voor de club (en waar ik dan ook respect voor heb). Maar sinds het hele herdenking gebeuren heb ik echt een nare smaak over dat hele groene haas gebeuren. En daar heb ik geen zin meer in, net als dat ik geen zin meer had in de Varkenoordgroep, welke ik nog heb aangeboden om te helpen om net wat professioneler over te komen, maar er werd destijds gewoon helemaal niet gereageerd, die waren te druk met weer een achterlijk stukje in elkaar te flansen dat nergens op sloeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De Feijenoorder is er bijvoorbeeld uit voortgekomen. Zitten supporters achter die verantwoordelijk zijn voor zo een beetje alle sfeeracties van de laatste maanden. Niets dan lof voor de manier waarop ze bezig zijn. De Groene haas is verder gewoon een onderling gebbetje waar op een gegeven moment teveel heisa omheen kwam. En daar maaktenn ze dankbaar gebruik van.
Echt voor de laatste keer dat ik op de hazendiscussie reageer, want het is echt een non-discussie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niets? Wie zegt dat iets iemand tegen hield dan? Maar als je het zelf beter/anders wil/kan doen, mag je er dan niet kritisch naar kijken wat anderen doen? Als dat zo is: Excuses!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je daar dan nu zo over lopen zeiken? Als je graag bij de herdenking voor Coen had willen zijn of het anders had gewild: Wat hield je tegen?
Die herdenking kondigden ze pas op de dag zelf aan door eindelijk bekend te maken waar die teller naartoe liep.. Verder vind ik een doorgesnoven Haas niet bij Coen passen en ik vind het ook niet netjes om een herdenking van een Feyenoord legende te gebruiken om je groepje te lanceren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt voor de laatste keer dat ik op de hazendiscussie reageer, want het is echt een non-discussie.
Een groep supporters besluit (naar het nu blijkt met veel gevoel voor nostalgie en historisch besef) de oude grootsheid van Feyenoord te doen herleven. Dit via o.a. de Feijenoorder, maar dus ook met het kwajongensclubje De Groene Haas. Zij regelden zelf acties en hebben niemand belet hetzelfde te doen.
Waarom zou je daar dan nu zo over lopen zeiken? Als je graag bij de herdenking voor Coen had willen zijn of het anders had gewild: Wat hield je tegen?
Je mag er zeker kritisch naar kijken, maar kom het is nu toch gewoon zeiken om het zeiken geworden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets? Wie zegt dat iets iemand tegen hield dan? Maar als je het zelf beter/anders wil/kan doen, mag je er dan niet kritisch naar kijken wat anderen doen? Als dat zo is: Excuses!
Dat was wat onhandig ja. Maar verder zijn ze met louter positieve dingen gekomen. Voor de supporters maar ook voor de club.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die herdenking kondigden ze pas op de dag zelf aan door eindelijk bekend te maken waar die teller naartoe liep.. Verder vind ik een doorgesnoven Haas niet bij Coen passen en ik vind het ook niet netjes om een herdenking van een Feyenoord legende te gebruiken om je groepje te lanceren.
Het klopt dat die herdenking pas op de dag zelf werd aangekondigd. Maar er is ook geen ander initiatief gestart, dat vond ik eigenlijk vreemder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die herdenking kondigden ze pas op de dag zelf aan door eindelijk bekend te maken waar die teller naartoe liep.. Verder vind ik een doorgesnoven Haas niet bij Coen passen en ik vind het ook niet netjes om een herdenking van een Feyenoord legende te gebruiken om je groepje te lanceren.
Inderdaad. Is er ergens op die website een archief voor hun berichten? Ik zie het nergens namelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel een prachtige site trouwens, www.defeijenoorder.nl
Hier Muto. Kan je Sanna nog een keer zien onder het mom van scoren op Zuid.twitter:FeyenoordFound twitterde op woensdag 09-05-2012 om 09:32:53Vandaag vanaf half 2 #Feyenoord Footy 4 Girls op de Afrikaanderplein. De spelersvrouwen doen ook mee. #ScorenopZuid reageer retweet
Nee, ik wil haar weblog voor komkommermomenten zoals nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:03 schreef Caland het volgende:
Hier Muto. Kan je Sanna nog een keer zien onder het mom van scoren op Zuid.twitter:FeyenoordFound twitterde op woensdag 09-05-2012 om 09:32:53Vandaag vanaf half 2 #Feyenoord Footy 4 Girls op de Afrikaanderplein. De spelersvrouwen doen ook mee. #ScorenopZuid reageer retweet
Moet ik nog maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Is er ergens op die website een archief voor hun berichten? Ik zie het nergens namelijk.
Is dat niet het gevaarlijkste gebied van Rotterdam?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:03 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Is dat niet het gevaarlijkste gebied van Rotterdam?
Die spelersvrouwen zullen wel gek worden van pss meisje meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |