Nee, ik wil haar weblog voor komkommermomenten zoals nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:03 schreef Caland het volgende:
Hier Muto. Kan je Sanna nog een keer zien onder het mom van scoren op Zuid.twitter:FeyenoordFound twitterde op woensdag 09-05-2012 om 09:32:53Vandaag vanaf half 2 #Feyenoord Footy 4 Girls op de Afrikaanderplein. De spelersvrouwen doen ook mee. #ScorenopZuid reageer retweet
Moet ik nog maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Is er ergens op die website een archief voor hun berichten? Ik zie het nergens namelijk.
Is dat niet het gevaarlijkste gebied van Rotterdam?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:03 schreef Caland het volgende:
Hier Muto. Kan je Sanna nog een keer zien onder het mom van scoren op Zuid.twitter:FeyenoordFound twitterde op woensdag 09-05-2012 om 09:32:53Vandaag vanaf half 2 #Feyenoord Footy 4 Girls op de Afrikaanderplein. De spelersvrouwen doen ook mee. #ScorenopZuid reageer retweet
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Is dat niet het gevaarlijkste gebied van Rotterdam?
Die spelersvrouwen zullen wel gek worden van pss meisje meisje
Waarom zouden we een jood helpen aan een Feijenoordshirt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:39 schreef krokdown het volgende:
Iemand een site waar ik goedkoop aan een feyenoord/feijenoord shirt kan komen?
Ook al een keer geopperd inderdaad. Gozer heeft betere stats dan Guidetti dit seizoenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Kunnen wij die Bulykin eigenlijk niet halen?
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Het gaat ook eigenlijk veel te goed ja. Laten we weer een afgedankte jood halen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Omdat het voor een vrint is en omdat ik jou ook zou helpen met zoiets.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zouden we een jood helpen aan een Feijenoordshirt?
Maar jullie noemen jezelf ook Joden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef krokdown het volgende:
[..]
Omdat het voor een vrint is en omdat ik jou ook zou helpen met zoiets.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook eigenlijk veel te goed ja. Laten we weer een afgedankte jood halen.
'jullie'? ik noem mijzelf geen jood, gewoon puur omdat het nergens op slaat. Ik ben een ajacied, geen jood.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar jullie noemen jezelf ook Joden.![]()
(Ik voel een discussie aankomen)
Trollface, "A.F.C.A." en een nick die ik nog NOOIT eerder gezien heb.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef krokdown het volgende:
[..]
Omdat het voor een vrint is en omdat ik jou ook zou helpen met zoiets.
ja want ik het ook maar 3 posts......quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trollface, "A.F.C.A." en een nick die ik nog NOOIT eerder gezien heb.
I smell shit.
Je post vrijwel alleen in KLB en ONZ. Moeten we jou kennen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef krokdown het volgende:
[..]
ja want ik het ook maar 3 posts......
dus omdat ik in KLB en ONZ zit ga jij mij niet vertellen waar ik goedkoop/goedkoper aan een shirtje kan komen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je post vrijwel alleen in KLB en ONZ. Moeten we jou kennen?.
Geeft alleen maar méér kans op geouwehoer aan.
Ga maar lekker zelf een shirtje zoeken
www.shirtskopendiejehierm(...)rdtopicokebedankt.nlquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
dus omdat ik in KLB en ONZ zit ga jij mij niet vertellen waar ik goedkoop/goedkoper aan een shirtje kan komen?
Daar is een ander topic voorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
dus omdat ik in KLB en ONZ zit ga jij mij niet vertellen waar ik goedkoop/goedkoper aan een shirtje kan komen?
Wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is wel een laatste optie natuurlijk. Maar alleszins beter dan wat we nu hebben
Klopt. Dat zijn ekte kutusers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |