Dus Lukaku is niet goed genoeg en die Rus wel ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij maakt wel meer goals dan de gemiddelde Feyenoord spits. Ik zeg niet dat we hem MOETEN halen, maar het is beter dan wat we nu hebben. Van Geel onderhandelt dat geld er wel uit.
Volgend seizoen met Achahbar, Fernandez, Cisse.. De eerste kan het niveau nog niet aan, de 2e loopt wel weer tegen een schorsing op en Cisse een heel seizoen spelenNee. Je hebt dus gewoon nog iemand nodig.
En nu komen de onhaalbare Armenterosjes weer natuurlijkOf Lukaku die eigenlijk nog niet goed genoeg is
![]()
Dank je, hij is nog niet wegquote:
http://www.catenaccio.nl/(...)wint-de-pipo-bokaal/quote:De ‘nuchtere’ Rus van Ajax is misschien wel de meest onderschatte spits van dit seizoen. Hij speelde niet veel, maar als hij speelde, scoorde hij. Bij zijn debuut maakte hij de beslissende gelijkmaker tegen PSV. Tegen Utrecht zette hij zijn ploeg tot twee keer toe op voorsprong, waarna hij machteloos moest toezien hoe zijn teamgenoten het achterin alsnog verprutsten. Op bezoek bij NAC scoorde hij de openingstreffer, waarna Ajax uiteindelijk won. Tegen NEC had hij aan 34 minuten voldoende om de wedstrijd met twee goals te beslissen. En toen het kampioenschap binnen was voorkwam hij uit bij Vitesse eigenhandig dat Ajax’ zegenreeks van 13 wedstrijden tot een einde kwam. Zonder daarvoor beloond te worden. Want zijn aantoonbaar goede prestaties werden door De Boer steevast genegeerd. Niemand had zo weinig minuten nodig per doelpunt als hij, maar De Boer gaf voortdurend de voorkeur aan anti-Pippo’s zoals De Jong, Sigthorsson en zelfs… Lodeiro! Frank de Boer wil liever lekker foeballe dan winnen. Bulykin’s contract wordt niet met een jaar verlengd omdat De Boer “niet lekker met ‘m kan trainen”, aldus bronnen binnen Ajax. De doelpuntenmachine van de Eredivisie – en winnaar van de Pippo-bokaal – is nu in ruil voor een fles vodka af te halen bij de ArenA omdat ie op de training teveel scoort… en te weinig meevoetbalt. Daar gaan ze spijt van krijgen…
Lukaku komt sowieso niet, is geen optie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus Lukaku is niet goed genoeg en die Rus wel ?
Ik vind Lukaku natuurlijk goed genoegquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus Lukaku is niet goed genoeg en die Rus wel ?
Fernandez, ah die was ik vergeten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht Fernandez, is ook snel en is eigenlijk ook een spits.
Cissé voetbalt ook alweer een half jaar zonder teenpijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef Typisch het volgende:
Na zijn tweede schorsing heeft hij niets geks gedaan, behalve dan mij verbazen door gewoon redelijk te spelen.
Net zoals Armenteros. Precies het punt, als je met een haalbare optie komt wordt dat gelijk afgekraakt want die, die of die totaal niet reeele speler is veel beterquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lukaku komt sowieso niet, is geen optie.
Mwah wat moet Ar'tje kosten? Miljoentje? Dat moet wel kunnen als we Vlaar o.i.d. transferen. De vraag is echter of je dát dan weer wil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Armenteros. Precies het punt, als je met een haalbare optie komt wordt dat gelijk afgekraakt want die, die of die totaal niet reeele speler is veel beter
Ik ben het met je eens. Maar je zal dan wel een speler moeten transferen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Tussen de haalbaarheid van een Lukaku en Armenteros zit wel een groot verschil.
Zie niet waarom die Armenteros zo onhaalbaar is. Heeft nog maar een éénjarig contract.
1 jaar maar? Ik dacht dat hij verlengd hadquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Tussen de haalbaarheid van een Lukaku en Armenteros zit wel een groot verschil.
Zie niet waarom die Armenteros zo onhaalbaar is. Heeft nog maar een éénjarig contract.
PSV wil vast wel 6m voor De Teen neerleggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Maar je zal dan wel een speler moeten transferen.
Tot 2013. Maar Verbeek wil hem hebben als opvolger van Holman.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 jaar maar? Ik dacht dat hij verlengd had
VVF?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot 2013. Maar Verbeek wil hem hebben als opvolger van Holman.
En zoals HMF zegt, je kan hem pas halen als er iemand verkocht wordt. Of als we die derde voorronde doorkomen, maar dan zal het al te laat zijn.
Juist wel. Kan ook op elke plek voorin spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind die Armenteros wel een goede voetballer maar ik vind hem vaak ook erg tam/afwezig, een beetje zoals Bakkal tegen de kleine ploegen. En bovendien vraag ik me af of hij wel een echte 4-3-3 spits is.
Zijn spelers die in de vCL voor de ene ploeg spelen speelgerechtigd voor een eventuele nieuwe ploeg in de CL? Anders moeten we daar ook rekening mee houden met mogelijke huurlingen of verkopen van eigen spelers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot 2013. Maar Verbeek wil hem hebben als opvolger van Holman.
En zoals HMF zegt, je kan hem pas halen als er iemand verkocht wordt. Of als we die derde voorronde doorkomen, maar dan zal het al te laat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |