Neen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn spelers die in de vCL voor de ene ploeg spelen speelgerechtigd voor een eventuele nieuwe ploeg in de CL? Anders moeten we daar ook rekening mee houden met mogelijke huurlingen of verkopen van eigen spelers.
Bij Heracles zie ik meestal Everton centraal, maar ik kan mij vergissen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel. Kan ook op elke plek voorin spelen.
Ik vind Fernandez beter. Prima haalbaar lijkt mij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals Armenteros. Precies het punt, als je met een haalbare optie komt wordt dat gelijk afgekraakt want die, die of die totaal niet reeele speler is veel beter
Everton speelt meestal vanaf links en dan Armenteros centraal toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Heracles zie ik meestal Everton centraal, maar ik kan mij vergissen.
Ik heb alleen de bekerfinale en de wedstrijden tegen ons en Heerenveen gezien van Heracles. Met name in de wedstrijd tegen Heerenveen kreeg Armenteros echt veel kansen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die wisselen vaak van positie. Maar de laatste tijd staat Armenteros wel centraal, zoals tegen ons laatst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, totaal niet gezien toen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wisselen vaak van positie. Maar de laatste tijd staat Armenteros wel centraal, zoals tegen ons laatst.
Ja laten we hem maar gewoon weg doen, we hebben genoeg geld om een vervanger te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Gert het volgende:
Als je echt een stap vooruit wil maken moet er behalve een spits ook een vleugelspits bij.
Heracles had in de eerste helft al 3-0 achter moeten staan, en tegen Heerenveen was de voorhoede ook om je te schamen. Ondanks de zee van ruimte.
Cabral heeft bewezen niet mee te kunnen, en ondanks zijn vele wanprestaties nog een attitude te hebben ook. Opflikkeren. Dus als Guidetti vertrekt, zijn er twee open plaatsen vergeleken met dit seizoen.
Daarom: Drenthequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef Gert het volgende:
Als je echt een stap vooruit wil maken moet er behalve een spits ook een vleugelspits bij.
Heracles had in de eerste helft al 3-0 achter moeten staan, en tegen Heerenveen was de voorhoede ook om je te schamen. Ondanks de zee van ruimte.
Cabral heeft bewezen niet mee te kunnen, en ondanks zijn vele wanprestaties nog een attitude te hebben ook. Opflikkeren. Dus als Guidetti vertrekt, zijn er twee open plaatsen vergeleken met dit seizoen.
Heel het middenveld dubbel bezet danquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Muto het volgende:
Het zou lekker zijn als Bakkal blijft. Dan heb je voor de positie achter de spitsen ook al 2 man, al lijkt het niet te gaan gebeuren.
Fanshop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Ik vraag het nogmaals met de hoop dat ik deze keer wel fatsoenlijk antwoord kan krijgen, waar zou ik goedkoop/goedkoper een Feijenoord shirt kunnen halen?
Welke wil je? Wat is goedkoop?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Ik vraag het nogmaals met de hoop dat ik deze keer wel fatsoenlijk antwoord kan krijgen, waar zou ik goedkoop/goedkoper een Feijenoord shirt kunnen halen?
Gewoon feyenoord.nl checken, zullen nu wel flink goedkoop zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Google.nlquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Google motherfucker, can you spell it?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
In de fanshop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef krokdown het volgende:
Jij bent toch juist de user die iedereen hier DM's stuurt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
Gestalkt worden in je DM door bepaalde users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |