abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111326660

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, en seizoen 2 wordt van 1 april t/m 3 juni uitgezonden.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.

De serie zelf: http://www.imdb.com/title/tt0944947/
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): http://www.imdb.com/name/nm1125275/
George RR Martin zelf is ook betrokken: http://www.imdb.com/name/nm0552333/

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

pi_111326891
Reactie op arucard in vorig topic: Misschien hopen jullie dat te zien of zo.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:25:08 #3
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111326973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Kloonhommel het volgende:
Reactie op arucard in vorig topic: Misschien hopen jullie dat te zien of zo.
Ik vond het anders vrij duidelijk. Het ging allemaal wat stroef en treuzelend, en hij wou die oude gast ook niet onthoofden.
O)))
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:31:18 #4
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111327236
Aan de ene kant heeft hij wel gekozen voor zijn vader, maar je ziet dat zodra hij face to face staat met de Starks dat hij het moeilijk heeft. Hij wil hen persoonlijk geen pijn doen maar wel de "familie" Stark.
Hij worstelt duidelijk met zijn gevoelens en dat zie je vooral in de eerste scene bij Bran bij zijn bed, want dat vind ik juist heel goed geacteerd.

En dat duizend keer hakken en het wegschoppen van het hoofd van Cassel is gewoon machteloosheid, hij wordt gedwongen om dit te doen door de mensen van Pyke maar eigenlijk wil hij het niet.
吴 曼 迪
pi_111327921
Dus als ik het nu goed begrijp, is die groep van Jon Snow van The Wall weggegaan, om eens uit te gaan vinden wat de Wildlingen van plan zijn? Echt zelf hebben ze dus niet echt een idee wie of waar ze moeten zoeken, ze doen eigenlijk maar wat?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:50:53 #6
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_111328026
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef kalinhos het volgende:
Dus als ik het nu goed begrijp, is die groep van Jon Snow van The Wall weggegaan, om eens uit te gaan vinden wat de Wildlingen van plan zijn? Echt zelf hebben ze dus niet echt een idee wie of waar ze moeten zoeken, ze doen eigenlijk maar wat?
Ze hebben veel signalen opgevangen (vluchtende wildlingen die het over White Walkers hebben, verlaten wildlingdorpen, geruchten over een verzamelend wildlingenleger) maar nooit een betrouwbare bron of duidelijk verhaal. Dus uiteindelijk hebben ze besloten zelf te gaan kijken wat er aan de hand is allemaal.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:50:54 #7
211083 Angelof9
I must go first
pi_111328028
Ze zoeken Mance Raider, ooit Nightwatcher, nu wildling. Het gerucht gaat dat Mance een leger van wildlings aan het vormen is om het zuiden aan te vallen. Alle scoutgroepen die ze hebben uitgezonden, zijn niet teruggekomen, dus nu zijn ze met zijn allen gegaan (er is alleen nog een "skeleton-crew" aanwezig op de Wall).
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:56:15 #8
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_111328210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef kalinhos het volgende:
Wat Angelof9 zegt inderdaad, ze zijn op pad gestuurd om Manse Rayder op te sporen, een deserteur die ooit bij de The Night's Watch zat. Die wildling die hij 'gevangen' heeft zegt volgens mij ook nog het een en ander over Manse (of in ieder geval over iemand die zij hoog heeft zitten).
...and a packet of crisps, please.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:56:45 #9
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:58:22 #10
21467 franske19
Hit the deck!
pi_111328283
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:15 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind Sansa stom. Ze zou gewoon eens een keer dr muiltje open moeten trekken. Zij had dr eigen wolf kunnen redden.
En dat geloof jij? Zo kan ik er ook nog wel een paar bedenken. Als Arya Joffrey niet zou hebben aangevallen waren zowel Lady als Nymeria niet gedood of weggerend. Als Sansa zo impulsief als Arya zou zijn geweest dan was ze al lang gedood.
pi_111328742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:58 schreef franske19 het volgende:

[..]

En dat geloof jij? Zo kan ik er ook nog wel een paar bedenken. Als Arya Joffrey niet zou hebben aangevallen waren zowel Lady als Nymeria niet gedood of weggerend. Als Sansa zo impulsief als Arya zou zijn geweest dan was ze al lang gedood.
Zij was degene die 'de waarheid' moest vertellen toen Joffrey huiliebuilie deed. Ned had nooit de wolf vermoord als zowel Sansa als Arya zouden hebben verteld wat er echt gebeurde.
pi_111329002
Wow dat is seizoen 1 toch nog?

Boeiend, zolang Ghost nog maar leeft!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:18:04 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_111329075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Zij was degene die 'de waarheid' moest vertellen toen Joffrey huiliebuilie deed. Ned had nooit de wolf vermoord als zowel Sansa als Arya zouden hebben verteld wat er echt gebeurde.
Onzin, Cersei moest namelijk de Starks op hun plek zetten, koste wat kost. Robert was te afhankelijk van de Lannisters om iets anders te kunnen doen, hij kon zich de woede van Tywin niet veroorloven aangezien het koninkrijk voor miljoenen bij de Lannisters in het krijt stond. Met Ned als Hand is het voor de Lannisters echter een stukje minder goed toeven aan het hof, zijn invloed over Robert is te groot en zijn land is net zo groot als de rest van de seven kingdoms samen. Jon Arryn was oud en niet opgewassen tegen het wespenest van Varys, Cersei en Baelish.

Wat Sansa ook gezegd zou hebben minstens één wolf was ten dode opgeschreven, om een wig te drijven tussen Robert en Ned. Ned wilde tenslotte ook niets liever dan in Winterfell blijven dus alles wat zijn familie overkomt is de schuld van Robert en nog meer reden om terug te gaan naar het noorden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_111329133
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Onzin, Cersei moest namelijk de Starks op hun plek zetten, koste wat kost. Robert was te afhankelijk van de Lannisters om iets anders te kunnen doen, hij kon zich de woede van Tywin niet veroorloven aangezien het koninkrijk voor miljoenen bij de Lannisters in het krijt stond. Met Ned als Hand is het voor de Lannisters echter een stukje minder goed toeven aan het hof, zijn invloed over Robert is te groot en zijn land is net zo groot als de rest van de seven kingdoms samen. Jon Arryn was oud en niet opgewassen tegen het wespenest van Varys, Cersei en Baelish.

Wat Sansa ook gezegd zou hebben minstens één wolf was ten dode opgeschreven, om een wig te drijven tussen Robert en Ned. Ned wilde tenslotte ook niets liever dan in Winterfell blijven dus alles wat zijn familie overkomt is de schuld van Robert en nog meer reden om terug te gaan naar het noorden.
Daar heb je een goed punt, maar ik vind Sansa alsnog een vervelend type :') Onderbuikgevoelens.
pi_111329214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt, maar ik vind Sansa alsnog een vervelend type :') Onderbuikgevoelens.
Hier ook. Ondanks haar benauwde positie... Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand wat zij allemaal te verduren krijgt allemaal slikt. Ik zou breken op een goed moment.
pi_111329258
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef muzas het volgende:

[..]

Hier ook. Ondanks haar benauwde positie... Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand wat zij allemaal te verduren krijgt allemaal slikt. Ik zou breken op een goed moment.
Ik had Cersei waarschijnlijk het nekje omgedraaid.

Oke ik niet want ik zou er eerst overheen willen maar je snapt me.
pi_111329301
LOL, ik had allang mezelf van kant gemaakt
pi_111329364
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef Klauz het volgende:
LOL, ik had allang mezelf van kant gemaakt
Niet voor ik die Joffrey publiekelijk afgeslacht had.

Die kerel speelt z'n rol écht goed.. Ik haaaat dat jong echt.

Oh en Jon, latente homo... Als zo'n redhead tegen je aan billeschuurt.... Maak er dan 'winter is cumming' van o|O
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:28:49 #19
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111329469
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef muzas het volgende:

[..]

Niet voor ik die Joffrey publiekelijk afgeslacht had.

Die kerel speelt z'n rol écht goed.. Ik haaaat dat jong echt.

Oh en Jon, latente homo... Als zo'n redhead tegen je aan billeschuurt.... Maak er dan winter is cumming van o|O
Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all nights to come.

Volgens mij valt daar "niet neuqen" ook wel onder, aangezien ze niet van condooms hebben gehoord
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:30:49 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_111329535
Ik vond Sansa in het begin ook vervelend maar ik waardeer haar steeds meer, een echte survivor.

En de Night's Watch is inderdaad officieel celibaat vanaf het moment dat ze de eed afleggen, hoewel er zat naar de hoeren gaan maar dat is natuurlijk tegen de eer van een Stark.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:31:23 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111329559
Ik vond wel dat Jon zijn zwaard onhandig neerlegde (achter hem) :X Als mensen hen besluipen kunnen ze eerst rust het zwaard pakken
吴 曼 迪
pi_111329585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all nights to come.

Volgens mij valt daar "niet neuqen" ook wel onder, aangezien ze niet van condooms hebben gehoord
:D , Ja dat begreep ik... Maar als je als vent al zo'n tijd zonder heb gezeten, en zon exemplaar begint tegen je aan te schuren.... }) Bovendien... niemand hoeft 't te weten? :7
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:36:59 #23
211083 Angelof9
I must go first
pi_111329765
Jon heeft sterke normen en waarden, die doet niet aan "niemand hoeft het te weten".
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:37:17 #24
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111329778
Aah vergeet niet dat Sansa Joffrey eerst helemaal geweldig vond. Daarom loog ze over de wolven. Ze wilde er alles aan doen om in de smaak te vallen bij Joffrey.
Toen Ned werd gevangen is langzaam de ommekeer gekomen. Eerst had ze nog vertrouwen dat Joffrey van haar hield, daarom heeft ze ervoor gepleit dat Ned zijn excuses kon aanbieden. Joffrey moest van haar houden en zou haar geen pijn doen.

Na de onthoofding is het omgedraaid, bij de scene als alle hoofden op de spaken staan zie je ook dat ze Joffrey naar beneden wil duwen, the Hound komt hiertussen.
Sindsdien is ze hem meer en meer gaan haten, maar weet het toch slim te spelen "as a lady" wat ook heel mooi geacteerd was in die scene dat Tyrion haar red in de grote zaal. Daar zegt ze dat ze Joffrey altijd trouw zou blijven waarop Tyrion fluisterd dat ze misschien wel langer zou overleven dan hen (Lannisters).
吴 曼 迪
pi_111329879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef Angelof9 het volgende:
Jon heeft sterke normen en waarden, die doet niet aan "niemand hoeft het te weten".
Vandaar dat ie al een keer bijna gedeserteerd was, zich onhandig opstelde bij Craster (Ik geloof dat ie liever had dat niemand wist dat ie 'm volgde?), en faalt een wildling op advies/half bevel van Qhorin af te maken (waardoor ie dus nu in de shit zit).

Dat is het mooie aan Jon, hij blijft zeer menselijke trekjes houden.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:51:14 #26
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111330256
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:37 schreef megamandy het volgende:
Aah vergeet niet dat Sansa Joffrey eerst helemaal geweldig vond. Daarom loog ze over de wolven. Ze wilde er alles aan doen om in de smaak te vallen bij Joffrey.
Toen Ned werd gevangen is langzaam de ommekeer gekomen. Eerst had ze nog vertrouwen dat Joffrey van haar hield, daarom heeft ze ervoor gepleit dat Ned zijn excuses kon aanbieden. Joffrey moest van haar houden en zou haar geen pijn doen.

Na de onthoofding is het omgedraaid, bij de scene als alle hoofden op de spaken staan zie je ook dat ze Joffrey naar beneden wil duwen, the Hound komt hiertussen.
Sindsdien is ze hem meer en meer gaan haten, maar weet het toch slim te spelen "as a lady" wat ook heel mooi geacteerd was in die scene dat Tyrion haar red in de grote zaal. Daar zegt ze dat ze Joffrey altijd trouw zou blijven waarop Tyrion fluisterd dat ze misschien wel langer zou overleven dan hen (Lannisters).
Dat is inderdaad de transformatie die Sansa sinds seizoen één heeft doorgemaakt. ^O^
Sansa was een jong, naïef meisje, veilig en beschermd opgevoed achter de grote muren van Winterfell. Dromend en wegzwijmelend bij liederen over de Prins op het witte paard; knap, heroïsch, romantisch, de verpersoonlijking van al het goede in de wereld.

Dat was echt het wereldbeeld dat Sansa had in seizoen 1 en op het eerste gezicht paste Joffrey natuurlijk perfect in dat plaatje.
Sindsdien zie je dat Sansa langzaam het spel is gaan leren spelen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:56:19 #27
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_111330434
Ik vraag me trouwens wel af waar ze nu heen willen in de serie. De draken worden niet gestolen, Jon en Ygritte verdwalen niet samen, we kunnen er nu wel van uitgaan dat de Reeds echt niet meer komen en dat Osha hun plaats inneemt wat weer latere consequenties heeft. Amory Lorch hoort nog niet dood te zijn.
Ik snap dat ze dingen moeten samenvoegen maar ik ben nu wel heel benieuwd.
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:58:44 #28
211083 Angelof9
I must go first
pi_111330519
Amory Lorch, is dat de Tickler?
pi_111330541
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef Angelof9 het volgende:
Amory Lorch, is dat de Tickler?
Nee, zo'n Lannister gast die Arya wil verraden aan Tywin...

VInd persoonlijk dat gedoe van Jon en Ygritte veel te geromantiseerd. Snap niet echt waarom ze daar afwijken van het boek. Waarom slaat hij zijn zwaard ernaast? Weinig toegevoegde waarde imo.

Het is ook niet dat ze dat verhaaltje nu korter maken ofzo, eerder een stuk langer & gecompliceerder...
pi_111330575
Ik ga maar weer eens verder met lezen deze middag, nu bij blz 300 van boek 1 :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:01:34 #31
211083 Angelof9
I must go first
pi_111330609
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef eQuaL het volgende:

[..]

VInd persoonlijk dat gedoe van Jon en Ygritte veel te geromantiseerd. Snap niet echt waarom ze daar afwijken van het boek. Waarom slaat hij zijn zwaard ernaast? Weinig toegevoegde waarde imo.

Het is ook niet dat ze dat verhaaltje nu korter maken ofzo, eerder een stuk langer & gecompliceerder...
Ja, ik begreep dat ook niet zo. Maar goed, de Tickler hoort dus ook nogt niet dood te zijn :p
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:04:05 #32
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111330695
Dit is niet het boekentopic he?
O)))
pi_111330716
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef arucard het volgende:
oeps, sorry :@
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:05:34 #34
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_111330744
SPOILER SPOILER SPOILER ;) Sorry, wilde ik gewoon ook een keer schreeuwen!
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:07:23 #35
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_111330793
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef arucard het volgende:
Dus? Mogen we niet bespreken welke verschillen er nu zijn dan? We hebben het niet over dingen in de toekomst we hebben het over zaken uit de vorige afleveringen. Een heleboel dingen zijn voor de boekenlezers net zo nieuw als voor de ongeletterden.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:09:03 #36
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111330864
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dus? Mogen we niet bespreken welke verschillen er nu zijn dan? We hebben het niet over dingen in de toekomst we hebben het over zaken uit de vorige afleveringen. Een heleboel dingen zijn voor de boekenlezers net zo nieuw als voor de ongeletterden.
Maar dat kan dan toch in het topic met boekspoilers? Ik zeg niet dat het echte spoilers zijn maar had het toch liever niet willen weten. Nu ga ik denken dat dat verhaaltje van Jon en die gestolen draken gewoon wat filler is, en ik haat fillers.
O)))
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:09:54 #37
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111330887
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af waar ze nu heen willen in de serie. De draken worden niet gestolen, Jon en Ygritte verdwalen niet samen, we kunnen er nu wel van uitgaan dat de Reeds echt niet meer komen en dat Osha hun plaats inneemt wat weer latere consequenties heeft. Amory Lorch hoort nog niet dood te zijn.
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef eQuaL het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:01 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Ja, ik begreep dat ook niet zo. Maar goed, de Tickler hoort dus ook nogt niet dood te zijn :p

quote:

[..]

Nee... Is het nou nog niet duidelijk dat men hier die verschillen niet wil lezen? Daar is toch dit topic voor...
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:10:45 #38
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111330912
En daar gaan we weer... :|W
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:11:56 #39
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111330961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En daar gaan we weer... :|W
Ja sorry hoor...

Laat ook maar. Ik lees wel eerst de boeken uit.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:12:08 #40
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111330970
Dubbel. Ofzo.

Hier, een leuk plaatje om deze loze post te vullen:

woensdag 9 mei 2012 @ 13:15:37 #41
Two pints of lager...
pi_111331105
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:31 schreef megamandy het volgende:
Ik vond wel dat Jon zijn zwaard onhandig neerlegde (achter hem) :X Als mensen hen besluipen kunnen ze eerst rust het zwaard pakken
Vond ik ook raar. Zij kan volgens mij ook nog aardig bewegen en zo het touw los snijden of iets (ik verwachtte ook dat zoiets nog zou gebeuren eigenlijk). Als rolt ze aan de ene kant tegen Jon aan en aan de andere kant het ravijn is dus dat zou ze wel heel slim moeten spelen dan.

En dan nog, ze liggen totaal niet beschut, dus als andere wildlingen haar vinden dan is Jon sowieso de sjaak.

quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef muzas het volgende:

[..]

Vandaar dat ie al een keer bijna gedeserteerd was, zich onhandig opstelde bij Craster (Ik geloof dat ie liever had dat niemand wist dat ie 'm volgde?), en faalt een wildling op advies/half bevel van Qhorin af te maken (waardoor ie dus nu in de shit zit).

Dat is het mooie aan Jon, hij blijft zeer menselijke trekjes houden.
Ik vind Jon ook echt wel een tof karakter. Die alsmaar twijfelende blik in zijn ogen alsof hij niet precies weet wat hij nou moet doen terwijl hij zeker niet dom is.

En wat betreft die meid, hij heeft opdracht gekregen om haar te vermoorden dusja... eerst even er overheen en dan dr kop eraf hakken. Geloven zou ik haar sowieso niet.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:16:24 #42
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_111331132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef arucard het volgende:

[..]

Maar dat kan dan toch in het topic met boekspoilers? Ik zeg niet dat het echte spoilers zijn maar had het toch liever niet willen weten. Nu ga ik denken dat dat verhaaltje van Jon en die gestolen draken gewoon wat filler is, en ik haat fillers.
De tering.
Nee, het is geen filler, het is een shortcut omdat ze niet alles kunnen verfilmen, daarom zijn er wijzigingen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:19:51 #43
Two pints of lager...
pi_111331268
quote:

[..]

NEE! Damn, dit gaat over de serie en heeft helemaal niets te maken met het boek! Mensen hier willen niet weten wat er allemaal in de boeken staat en niet in de serie terug komt. Ook al gaat het over dingen die in de boeken wel gebeuren en in de serie niet. Maakt ons niets uit, wij volgen de serie en wat je nu doet is spoilen, erg jammer.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:20:06 #44
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111331282
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De tering.
Nee, het is geen filler, het is een shortcut omdat ze niet alles kunnen verfilmen, daarom zijn er wijzigingen.
Maar ik snap niet dat je het niet gewoon in dat boektopic zet. Je gaat toch ook niet schijten in een pisbak? Dit topic is voor de mensen die de boeken (nog) niet gelezen hebben. En dat misschien dat ook nog wel eens ooit gaan willen doen, dan weten ze ook al gelijk die verschillen.
O)))
pi_111331307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik had Cersei waarschijnlijk het nekje omgedraaid.

Oke ik niet want ik zou er eerst overheen willen maar je snapt me.
_O-
pi_111331419
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef arucard het volgende:

[..]

Maar ik snap niet dat je het niet gewoon in dat boektopic zet. Je gaat toch ook niet schijten in een pisbak? Dit topic is voor de mensen die de boeken (nog) niet gelezen hebben. En dat misschien dat ook nog wel eens ooit gaan willen doen, dan weten ze ook al gelijk die verschillen.
Sorry hoor, maar je weet eigenlijk al 95% van de inhoud van het boek :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:24:25 #47
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111331469
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Misschien wel, wat is je punt?
O)))
pi_111331515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef arucard het volgende:

[..]

Misschien wel, wat is je punt?
Geen, je hebt gelijk als het gaat om boekspoilers. Maar eerlijk gezegd vind ik het een klein beetje overtrokken reactie als het gaat om die paar verschillen tussen boek en serie...
Het is niet dat we letterlijk vertellen hoe het wel gaat in het boek...
pi_111331701
Misschien moeten we een apart topic maken waarin mensen kunnen discussiëren wat in welk topic moet :')

Ik, als boekenlezer, begrijp ook niet zo goed waarom je de hele tijd die vergelijkingen moet trekken tussen de serie en het boek. Het is duidelijk dat de meeste mensen hier er geen behoefte aan hebben dus laat het gewoon lekker zitten. Ondertussen weten we ook al dat de serie flink het verhaal uit de boeken inkort, samenvoegt en af en toe zaken compleet negeert. Shit gebeurt nou eenmaal en eerlijk gezegd vind ik dat helemaal prima want dat houdt het voor iemand als ik die het verhaal al helemaal kent ook spannend.

Maargoed, ik schijn dan ook een van de weinigen hier te zijn die dit topic gewoon een week kan negeren of totaal geen problemen heeft om posts die mij niet relevant lijken overheen te lezen. Ik zie ook wel een paar mensen ertussen die wel heel erg hun best doen om spoilers te vinden :')
Conscience do cost.
pi_111331766
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dan is het dus vervelend om die overige 5% voorgeschoteld te krijgen.

Maar het wordt irritant dat ieder topic over dat spoilergejank gaat. Kan er niet gewoon een hele duidelijke lijn getrokken worden dat ALLES wat betrekking heeft op het boek, dus ook vergelijkingen met de serie, gewoon in het boekentopic moet? Niet dat ik die spoilers zo ontzettend erg vind, maar ben het gezeik erover wel beu :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:35:46 #51
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111332019
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef muzas het volgende:

[..]

Maar het wordt irritant dat ieder topic over dat spoilergejank gaat. Kan er niet gewoon een hele duidelijke lijn getrokken worden dat ALLES wat betrekking heeft op het boek, dus ook vergelijkingen met de serie, gewoon in het boekentopic moet? Niet dat ik die spoilers zo ontzettend erg vind, maar ben het gezeik erover wel beu :P
Die duidelijke lijn is door Mike gepost op 5 april in deel 20.
Helaas wordt er niet op gemodereerd.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef Mike het volgende:
We hebben dit ook al in een ander serietopic gezien en het bespreken van de boeken is gewoon ontzettend irritant voor de mensen die alleen de serie volgen. En we zijn er in dit forum tenslotte toch voor de serie. Daarom aub alle boekopmerkingen in het boekentopic en niet meer hier. Opmerkingen hierover graag in het feedbacktopic, zodat we dit topic voor de serie kunnen houden. (Opmerkingen die in dit topic erover geplaatst worden zullen verwijderd worden).
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:46:03 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_111332547
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

NEE! Damn, dit gaat over de serie en heeft helemaal niets te maken met het boek! Mensen hier willen niet weten wat er allemaal in de boeken staat en niet in de serie terug komt. Ook al gaat het over dingen die in de boeken wel gebeuren en in de serie niet. Maakt ons niets uit, wij volgen de serie en wat je nu doet is spoilen, erg jammer.
Wat spoil ik, wijs het effe aan. Of is het mogelijk om iets te spoileren wat al in een uitzending geweest is?
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:52:12 #53
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_111332830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Vond ik ook raar. Zij kan volgens mij ook nog aardig bewegen en zo het touw los snijden of iets (ik verwachtte ook dat zoiets nog zou gebeuren eigenlijk). Als rolt ze aan de ene kant tegen Jon aan en aan de andere kant het ravijn is dus dat zou ze wel heel slim moeten spelen dan.

En dan nog, ze liggen totaal niet beschut, dus als andere wildlingen haar vinden dan is Jon sowieso de sjaak.
Als er één paladijn in GoT loopt is het Jon wel. Als hij een positie van macht wil moet hij sowieso de cursus BDSM volgen, geloof ik. Had hem hier ook wel geholpen :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:53:00 #54
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111332868
quote:
13s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat spoil ik, wijs het effe aan. Of is het mogelijk om iets te spoileren wat al in een uitzending geweest is?
Ach, laat de discussie maar voor wat het is; we winnen het nooit ;)

ALLE extra info die boekenlezers weten, Alles mbt de boeken, wat de seriekijkers niet weten of gemist hebben etc, wordt gewoon NIET meer hier besproken.

Kortgezegd; beter posten we helemaal niet meer hier. :+
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:53:16 #55
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111332883
:(
Worden jullie niet ontzettend moe van jezelf? Het is dat ik zelf in boek 2 pas ergens in het begin ben en dus niet in het andere topic wil kijken ivm spoilers maar jullie zeiken hier gewoon om te zeiken :r

Kunnen we aub een post over spoilers niet gewoon negeren ipv altijd alles 30x lang te herhalen?
吴 曼 迪
pi_111332900
Het is echt triest ja....

quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef Dagonet het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef arucard het volgende:

[..]

Dat dus! Gewoon ander topic opzoeken als je wilt vergelijken. Is dat echt zo moeilijk om te begrijpen voor jullie boeklezers? :N :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:53:50 #57
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111332906
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef megamandy het volgende:
:(
Worden jullie niet ontzettend moe van jezelf? Het is dat ik zelf in boek 2 pas ergens in het begin ben en dus niet in het andere topic wil kijken ivm spoilers maar jullie zeiken hier gewoon om te zeiken :r
Excuuuuuse me? De boekenlezers zeiken? :o |:(
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:54:14 #58
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111332923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet heb het over die andere mensen, lees zelf ook de boeken.
吴 曼 迪
pi_111332937
quote:

[..]

Gewoon uit respect voor die mensen die vriendelijk aan de boeklezers vragen om geen boekenverwijzingen te maken, hou dat daarbij en ga er dan gewoon niet tegen in.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:54:33 #60
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111332940
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet heb het over die andere mensen, lees zelf ook de boeken.
Okay, sorry, dan begreep ik je verkeerd :*
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:55:28 #61
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111332983
De mensen zitten dit topic gewoon met een tunnelvisie te lezen, ohnee die user leest de boeken, daar zal vast iets in staan wat een hint voor het verhaal is. Ooh ja zie je daar staat iets! :')
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:57:19 #62
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111333065
Mwa, het is ook dat wij vergelijken met de boeken, zonder echt te spoileren.
Dat is schijnbaar ook vervelend.
Vooral als we dan zeggen van "ooh, dit gebeurt anders in het boek" of "Dit gebeurt helemaal niet in het boek", wat nu dus het geval is met een aantal dingen uit de laatste aflevering;
er wordt een andere richting in geslagen met karakters,
er worden wat wegen anders belopen, waarschijnelijk omdat George (zoals many many time before) van gedachten is veranderd, of er gewoonweg geen tijd voor is, of het zo beter op het doek komt.

Maarjah, Daar is nu precies het boekentopic voor ;)
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:59:04 #63
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_111333143
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:59:11 #64
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111333151
quote:

[..]

Ach, laat de discussie maar voor wat het is; we winnen het nooit ;)

ALLE extra info die boekenlezers weten, Alles mbt de boeken, wat de seriekijkers niet weten of gemist hebben etc, wordt gewoon NIET meer hier besproken.

Kortgezegd; beter posten we helemaal niet meer hier. :+
Nee, het gaat niet om extra achtergrond informatie, dat is geen probleem.
Maar een discussie over het verschil tussen de boeken en de serie gaat uiteindelijk leiden tot het volgende scenario:

-> "Persoon 1 was nog niet dood in Boek 2"
-> "Dat heeft gevolgen voor het verloop van Verhaallijn 1"
-> "Hoe gaan ze het verhaal van Persoon 2 dan uitwerken als Persoon 1 er niet meer is?"
-> "Spoilerpost 1"
-> "Spoilerpost 2"
-> "Spoilerpost 3"
-> "Spoilerpost 4"
-> "Spoilerpost 5"
-> etc.etc.

Je kan de serie en het boek niet langs elkaar leggen zonder uiteindelijk in spoilers te belanden.
Doe het dan gewoon NIET, zo lastig is het allemaal niet.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:01:23 #65
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111333233
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet om extra achtergrond informatie, dat is geen probleem.
Maar een discussie over het verschil tussen de boeken en de serie gaat uiteindelijk leiden tot het volgende scenario:

-> "Persoon 1 was nog niet dood in Boek 2"
-> "Dat heeft gevolgen voor het verloop van Verhaallijn 1"
-> "Hoe gaan ze het verhaal van Persoon 2 dan uitwerken als Persoon 1 er niet meer is?"
-> "Spoilerpost 1"
-> "Spoilerpost 2"
-> "Spoilerpost 3"
-> "Spoilerpost 4"
-> "Spoilerpost 5"
-> etc.etc.

Je kan de serie en het boek niet langs elkaar leggen zonder uiteindelijk in spoilers te belanden.
Doe het dan gewoon NIET, zo lastig is het allemaal niet.
Ben ik wel met je eens :) En daar is dan idd het boekentopic voor

Het zou ook wel schelen als er gemod word hier.
*of hoe je dat ook maar noemt
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:02:15 #66
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_111333273
Zouden die spoilerhuillies ook de intro elke week skippen, want wat er op die ringen gespoilered word, nou, daar lusten de honden/wolven/draken geen brood van.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:03:10 #67
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111333319
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:02 schreef stinkie het volgende:
Zouden die spoilerhuillies ook de intro elke week skippen, want wat er op die ringen gespoilered word, nou, daar lusten de honden/wolven/draken geen brood van.
ik skip hem sowieso, duurt me veel te lang :@ Wat wordt er op de ringen weergegeven dan? :?
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:08:27 #68
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111333555
quote:
Wat niet weet, wat niet deert.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:09:11 #69
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111333588
quote:
Het duurde mij een heel seizoen voordat ik in de gaten had dat de steden steeds veranderde :')
吴 曼 迪
pi_111333607
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Wat niet weet, wat niet deert.
Dit. Zojuist de intro ff bekeken, maar naast wat speculatief giswerk kan ik er weinig brood van bakken. Wellicht dat iemand die de boeken kent er eerder wat in ziet ;)
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:10:48 #71
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111333669
Ik zet de aflevering aan en als het introlied stopt alt tab ik terug :7.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:14:46 #72
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_111333846
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef muzas het volgende:

[..]

Dit. Zojuist de intro ff bekeken, maar naast wat speculatief giswerk kan ik er weinig brood van bakken. Wellicht dat iemand die de boeken kent er eerder wat in ziet ;)
Volgens mij verbeeld dat gewoon de voorgeschiedenis hoor.

Je ziet hoe de wolf, het hert en de leeuw de draak bevechten en verslaan en vervolgens het hert boven op het lijk van de draak staat terwijl de wolf en de leeuw er omheen staan in een soort gebogen houding.

Oftewel Stark (wolf), Lannister (leeuw) en Baratheon (hert) verslaan Targaryen (draak) en Baratheon is daarna koning.

Leek mij al wel duidelijk?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:15:25 #73
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111333878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je ziet hoe de wolf, het hert en de leeuw de draak bevechten en verslaan en vervolgens het hert boven op het lijk van de draak staat terwijl de wolf en de leeuw er omheen staan in een soort gebogen houding.

Oftewel Stark (wolf), Lannister (leeuw) en Baratheon (hert) verslaan Targaryen (draak) en Baratheon is daarna koning.

Aah kewl, ja mooi detail, maar niemand die daar echt op gaat zitten letten toch? :@
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:15:27 #74
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111333879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

SPOILER.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:15:40 #75
19297 stinkie
pi_111333893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

ik skip hem sowieso, duurt me veel te lang :@ Wat wordt er op de ringen weergegeven dan? :?
Ten eerste de locaties die voorkomen in de ep, dus die verassing ben je al kwijt :')

Maar het laat o.a. Roberts Rebellion zien en wat connecties tussen de huizen. House Tully is nogal prominent aanwezig op die ring, maar is nog niet in de serie voorgekomen. Daar zal nog wel iets mee gebeuren dus. En zo zijn er nog een paar dingen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:16:46 #76
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111333948
Allemaal de voorgeschiedenis dus.
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:17:17 #77
19297 stinkie
pi_111333970
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef muzas het volgende:

[..]

Giswerk schijnt ten strengste verboden te zijn :+
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:27:56 #78
Two pints of lager...
pi_111334393
quote:
13s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je postte dit:
quote:
Ik stel bij jouw post allerlei vragen: Jon en Ygritte vinden dus (volgens het boek) de groep voorlopig niet terug? Waarom zouden de Reeds niet meer komen? Voorlopig hebben die weinig input meer op de serie inderdaad, maar we weten niet wat er nog kan komen. Hoezo neemt Osha de plaats van de Reeds in? Osha is nu de Starks aan het bevrijden ja, dat is volgens de serie niet iets wat de Reeds zo snel zouden doen. Amory Lorch had blijkbaar iets belangrijks te doen als hij volgens het boek nog niet dood had moeten zijn.

In ieder geval, ik wil helemaal niks uit het boek weten want ik volg de serie en niet het boek. Het boek kan me echt helemaal niks schelen.
pi_111334721
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Splodgenessabounds het volgende:

In ieder geval, ik wil helemaal niks uit het boek weten want ik volg de serie en niet het boek. Het boek kan me echt helemaal niks schelen.
En het lijkt er jammer genoeg op dat dit soort opmerkingen hen niets kan schelen (niets persoonlijk naar jou hoor Dagonet). Integendeel, dit soort opmerkingen lijkt hen juist te motiveren om te zeiken. Triest gedrag (en dat in topic #32 waar dit helemaal niet meer thuis hoort/zou moeten horen althans).
pi_111334733
Dat zijn toch geen spoilers? Hij stelt vragen en veronderstellingen, en jij krijgt daar nog meer vragen over. Nergens zegt hij die of die gaat dat en dat doen. Ik ben geen boekenlezer, en ik stoor mij helemaal niet aan dit soort posts. Ik vind er ook geen enkele spoiler in zitten.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_111334784
Maar die vragen worden gesteld door iemand die het boek heeft gelezen. Daar zet je, als nietboeklezer, toch je vraagtekens bij. Lijkt mij al duidelijk weergegeven door meerdere posters hier.
pi_111334812
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef stinkie het volgende:

[..]
House Tully
Catelyn O+

Wat een onwijs sterke vrouw. Én goed gespeeld.

Tip; google niet op haar meisjesnaam :')
pi_111334820
Ja maar dat zijn toch geen spoilers voor de serie??? In het boek verdwaalt Jon juist niet, en in de serie wel. Wat zegt hij daarmee over het vervolg van de serie?
pi_111334882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Omega het volgende:
Ja maar dat zijn toch geen spoilers voor de serie??? In het boek verdwaalt Jon juist niet, en in de serie wel. Wat zegt hij daarmee over het vervolg van de serie?
Serie; Jon is verdwaald met wildling genaam ygritte.

Boek (blijkbaar, ikzelf heb m niet gelezen); Jon verdwaalt niet, maar ygritte komt er wel in voor.

Conclusie die ik trek; Ygritte gaat nog van verder belang zijn in het verhaal van Jon.
pi_111334898
Er moet dus een derde GOT topic komen :P naast deze en die met (echte) boekspoilers, ook 1 waar mensen zich mogen verbazen over afwijkingen van de serie t.o.v. het boek
pi_111334951
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef muzas het volgende:
Conclusie die ik trek; Ygritte gaat nog van verder belang zijn in het verhaal van Jon.
:D _O- _O-
pi_111334977
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef muzas het volgende:

[..]

Serie; Jon is verdwaald met wildling genaam ygritte.

Boek (blijkbaar, ikzelf heb m niet gelezen); Jon verdwaalt niet, maar ygritte komt er wel in voor.

Maar als het niet duidelijk is dat Ygritte nog van belang zal zijn, dan kijk je wel heel erg zonder nadenken (naar mijn mening). Want waarom juist een vrouw die als laatste overblijft, waarom dat schuren, waarom naast elkaar liggen. Echt niet om gewoon haar hoofd eraf te hakken.
pi_111334989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef Omega het volgende:
Er moet dus een derde GOT topic komen :P naast deze en die met (echte) boekspoilers, ook 1 waar mensen zich mogen verbazen over afwijkingen van de serie t.o.v. het boek
Daar is het boekentopic toch (ook) voor...echt, zo moeilijk is dat toch allemaal niet.
pi_111335012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar als het niet duidelijk is dat Ygritte nog van belang zal zijn, dan kijk je wel heel erg zonder nadenken (naar mijn mening). Want waarom juist een vrouw die als laatste overblijft, waarom dat schuren, waarom naast elkaar liggen. Echt niet om gewoon haar hoofd eraf te hakken.
Misschien doet een andere ranger dat wel in een van de volgende episodes?
pi_111335020
quote:
Game of Thrones met boekspoilers #2 lijkt me prima...
pi_111335029
nee want in het boeken topic komen echte spoilers voor (naar ik begrijp), daar wordt waarschijnlijk geschreven, oh die, in boek 4 gaat hij dat en dat doen. En dat wil ik juist niet weten.
pi_111335041
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef muzas het volgende:

[..]

Misschien doet een andere ranger dat wel in een van de volgende episodes?
dat kan toch nog steeds?
pi_111335109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:45 schreef Omega het volgende:

[..]

dat kan toch nog steeds?
Niet zolang ze verdwaald zijn iig dus. Heel moeilijk is het niet, Seriekijkers die de boeken niet gelezen hebben zijn helemaal niet geïnteresseerd in vergelijkingen met het boek.

vandaar;
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Die duidelijke lijn is door Mike gepost op 5 april in deel 20.
Helaas wordt er niet op gemodereerd.

[..]

woensdag 9 mei 2012 @ 14:47:57 #94
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111335141
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef Omega het volgende:

[..]

Het probleem is ook een beetje dat als een niet-boekenlezer dit opmerkt, het een "oeh ja heb je gelijk in, goed gezien" post is, terwijl dezelfde post als gemaakt door een wel boekenlezer wordt gezien als een spoiler.

Dus als boekenlezers nou ophouden met vergelijkingen trekken (want ja dat is irritant voor mensen die alleen de serie kijken) en niet-boekenlezers ophouden met in alles een spoiler te zien, kunnen we misschien eindelijk ophouden met dit gezeik :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_111335187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Muis006 het volgende:

Dus als boekenlezers nou ophouden met vergelijkingen trekken (want ja dat is irritant voor mensen die alleen de serie kijken) en niet-boekenlezers ophouden met in alles een spoiler te zien, kunnen we misschien eindelijk ophouden met dit gezeik :P
Hier kan ik mij in vinden.

Nu meer plaatjes van Ygritte please :P (Ik hoop dat ze nog lang meegaat want god wat een mooie meid O+ )
pi_111335188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het probleem is ook een beetje dat als een niet-boekenlezer dit opmerkt, het een "oeh ja heb je gelijk in, goed gezien" post is, terwijl dezelfde post als gemaakt door een wel boekenlezer wordt gezien als een spoiler.
Ben ik helemaal met je eens.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:49:37 #97
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111335206
quote:
4 dus :P
1. [USA] Game of Thrones #32 | Cursed with a vicious idiot boy king
2. Game of Thrones met boekspoilers #2
3. A Song of Ice and Fire - George R.R. Martin #4 The north remembers

Denk dat 4 een beetje overdreven wordt :P
En wat jij bedoeld is nummer 2 (:
pi_111335400

_O-
pi_111335408
Nummer 2 staat toch duidelijk met boekenspoilers, nogmaals wat hier is geschreven zijn geen spoilers. Maar goed ik hou er maar over op.
Serie blijft erg goed, ondanks wat vreemde karakter sprongen. Wel jammer dat we laatste aflevering geen Carice hebben gezien. Toch mooi een nederlandse actrice die in zo een grote en populaire productie speelt. Vooral het continue keuzes moeten maken, is goed af te lezen op de vele acteurs.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:54:53 #100
148689 Muis006
pi_111335446
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Deze vraagt eigenlijk om een caption contest _O-
pi_111335466
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Was inderdaad erg scherpe scene, vooral dat zij daarna haar zoon erop wees dat hij toch echt al is uitgehuwelijkt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:57:16 #102
Two pints of lager...
pi_111335567
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef muzas het volgende:

[..]

Hier kan ik mij in vinden.

Nu meer plaatjes van Ygritte please :P (Ik hoop dat ze nog lang meegaat want god wat een mooie meid O+ )

En nu allemaal lief doen en geen boekspoilers meer posten. Verder over de serie dan maar? :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:59:49 #103
148689 Muis006
pi_111335665
Die amputatie-mevrouw is trouwens de kleindochter van Charlie Chaplin, Oona.
pi_111335666
* eQuaL doet lief
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:00:25 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111335684
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:

[..]

En het lijkt er jammer genoeg op dat dit soort opmerkingen hen niets kan schelen (niets persoonlijk naar jou hoor Dagonet). Integendeel, dit soort opmerkingen lijkt hen juist te motiveren om te zeiken. Triest gedrag (en dat in topic #32 waar dit helemaal niet meer thuis hoort/zou moeten horen althans).
Eh "hen"? Er zijn genoeg boeklezers in dit topic die het wel aantrekken en die hun mond houden hoor :'). Ik snap de kant van de nietlezers goed, maar ik word ook erg moe van de paranoïa (als we dan toch generaliseren) bij het minste of geringste wat iemand die de boeken heeft gelezen zegt. "Oh nee, die persoon heeft het over dat karakter, dus is die belangrijk en kan die nog niet doodgaan!" :'), kom op zeg. Vorig seizoen had iedereen het ook over Ned en die ging keihard wel gewoon dood.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_111335752
90% van de posts hier gaat over mogelijke spoilers.

Persoonlijk vind ik dat 10x irritanter dan een mogelijke, minimale spoiler.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:04:10 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111335852
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
90% van de posts hier gaat over mogelijke spoilers.

Persoonlijk vind ik dat 10x irritanter dan een mogelijke, minimale spoiler.
Ja, als daar ook niet steeds zo'n enorm punt van gemaakt wordt dan wordt ook niet iedereens aandacht daar naar getrokken en de spoiler groter gemaakt dan dat ie is (als het al een spoiler is).

Anyhow, ik hoop volgende week weer wat Melisandre te zien hoor :7, het is nu al twee afleveringen zonder Carice en 'r accent :P.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:08:21 #108
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111336018
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, als daar ook niet steeds zo'n enorm punt van gemaakt wordt dan wordt ook niet iedereens aandacht daar naar getrokken en de spoiler groter gemaakt dan dat ie is (als het al een spoiler is).

Anyhow, ik hoop volgende week weer wat Melisandre te zien hoor :7, het is nu al twee afleveringen zonder Carice en 'r accent :P.
pi_111336030
:D _O- _O-
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:09:27 #110
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:15:33 #111
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111336296
I know where to stick it..

pi_111336329
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk dat ik niet naar "hen" refereer ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef Omega het volgende:

[..]

Was inderdaad erg scherpe scene, vooral dat zij daarna haar zoon erop wees dat hij toch echt al is uitgehuwelijkt.
Leuke scene inderdaad :D Beetje jammer voor hem ja (mooie meid wel, die kleindochter van Charlie Chaplin wat ik niet wist) :P
pi_111336334
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef muzas het volgende:

[..]

Nee, de serie is gebaseerd op boeken, lezers veroorzaken dit probleem helemaal niet. Wat het probleem veroorzaakt zijn ook niet echte spoilers, maar het eindeloze gezeik van mensen die gewend zijn aan series die elke week een afgerond verhaaltje met een begin en een eind hebben en die daarnaast dan ook nog eens rare verwachtingen gaan krijgen; bijvoorbeeld dat een losse opmerking over de overlevingskansen van een A-karakter een grote spoiler is.

De serie heet Game of Thrones. De serie heet niet 'Whose head off this week?' of 'Medieval Survivor'. Daarnaast heeft de serie een lange verhaalboog; zo lang zelfs dat zelfs de meest fanatieke boeklezer niet weet waar dit allemaal gaat uitkomen.

Die boekenlezer zit overigens waar het de serie betreft met nagenoeg geen voorsprong op de gemiddelde kijker. Simpelweg omdat de serie niet hetzelfde is als het boek. Als je in de serie herkent dat gebeurtenissen anders zijn dan in het boek heeft dat geen relevantie voor het boek, maar het heeft wel een relevantie voor hoe je naar de serie kijkt. Als mij afgelopen maandag iets opviel over de bijna-verkrachting van Sansa is dat iets wat 0,0 te maken heeft met het boek en alles met de serie. In het boek wordt Sansa namelijk nooit bijna-verkracht in de serie wel.
pi_111336338
Stick 'm with the pointy end! :D
pi_111336404
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef muzas het volgende:
Stick 'm with the pointy end! :D
Don't spoil it
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:19:38 #116
211083 Angelof9
I must go first
pi_111336472
Ik ben het wel met HiZ eens hoor. Zonder boeken zou de serie niet bestaan dus het is onzin om te zeggen dat de boeken niet genoemd mogen worden.
En ook is het waar dat de serie nu zulke zijsprongen maakt, om het zo maar te noemen, dat je als boeklezer ook niet meer weet wat je te wachten staat.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:20:21 #117
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_111336499
*drukt op stop volgen*
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:22:51 #118
19297 stinkie
pi_111336584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, de serie is gebaseerd op boeken, lezers veroorzaken dit probleem helemaal niet. Wat het probleem veroorzaakt zijn ook niet echte spoilers, maar het eindeloze gezeik van mensen die gewend zijn aan series die elke week een afgerond verhaaltje met een begin en een eind hebben en die daarnaast dan ook nog eens rare verwachtingen gaan krijgen; bijvoorbeeld dat een losse opmerking over de overlevingskansen van een A-karakter een grote spoiler is.

De serie heet Game of Thrones. De serie heet niet 'Whose head off this week?' of 'Medieval Survivor'. Daarnaast heeft de serie een lange verhaalboog; zo lang zelfs dat zelfs de meest fanatieke boeklezer niet weet waar dit allemaal gaat uitkomen.

Die boekenlezer zit overigens waar het de serie betreft met nagenoeg geen voorsprong op de gemiddelde kijker. Simpelweg omdat de serie niet hetzelfde is als het boek. Als je in de serie herkent dat gebeurtenissen anders zijn dan in het boek heeft dat geen relevantie voor het boek, maar het heeft wel een relevantie voor hoe je naar de serie kijkt. Als mij afgelopen maandag iets opviel over de bijna-verkrachting van Sansa is dat iets wat 0,0 te maken heeft met het boek en alles met de serie. In het boek wordt Sansa namelijk nooit bijna-verkracht in de serie wel.
Dus er komen geen Sansa verkrachtingen meer? Of wil je juist zeggen van wel? Wat een spoiler ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:24:12 #119
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_111336651
Ik laat dit topic gaan, vanaf nu alleen nog maar boekspoiler topic.. Wat een gezeik..
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:24:40 #120
148689 Muis006
pi_111336673
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:25:56 #121
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111336731
:)
O)))
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:26:13 #122
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_111336743
Is er al een gifje van de TT?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:27:08 #123
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_111336780

Het is wel hip om een verwijzing naar de serie op te nemen in die van jezelf.
pi_111336811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dus er komen geen Sansa verkrachtingen meer? Of wil je juist zeggen van wel? Wat een spoiler ;(
Het zou niet in mijn hoofd opkomen om in dit topic te referen aan wat er gebeurt in boeken na Clash of Kings.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:34:52 #125
211083 Angelof9
I must go first
pi_111337103
New Caprica! :D
pi_111338203
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]

Het is wel hip om een verwijzing naar de serie op te nemen in die van jezelf.
Caprica :D
Welke serie is dit?
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:05:39 #127
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_111338234
Parks and Recreation toch
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:30:28 #128
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111339192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben het wel met HiZ eens hoor. Zonder boeken zou de serie niet bestaan dus het is onzin om te zeggen dat de boeken niet genoemd mogen worden.
En ook is het waar dat de serie nu zulke zijsprongen maakt, om het zo maar te noemen, dat je als boeklezer ook niet meer weet wat je te wachten staat.
Gewoon opkankeren met jullie boekenshit, blijf gewoon in DAT topic en ga DAAR de serie bespreken. Het geeft ons kijkers geen ene neuk of het loyaal is aan het boek.
pi_111339212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Gewoon opkankeren met jullie boekenshit, blijf gewoon in DAT topic en ga DAAR de serie bespreken. Het geeft ons kijkers geen ene neuk of het loyaal is aan het boek.
Nou nou, gaat het een beetje? :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:33:57 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111339317
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou nou, gaat het een beetje? :D
Zoals je door hebt ( :') ) word ik zwaar giftig van die gasten die na 23523531501327586453218904716498169821469187462984712642314 attenties het nog niet in die botte harsessen door hebben dat ze die meuk spoileren.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:36:02 #131
211083 Angelof9
I must go first
pi_111339390
quote:

[..]

Jou niet. Mij wel. heb jij als niet-boeklezer meer rechten? Ik spoil niets. Dus ik "kanker" ook niet op. Wen er maar aan.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:36:10 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111339394
And here we go... again...
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:36:13 #133
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111339395
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:33 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zoals je door hebt ( :') ) word ik zwaar giftig van die gasten die na 23523531501327586453218904716498169821469187462984712642314 attenties het nog niet in die botte harsessen door hebben dat ze die meuk spoileren.
Of je doet ff normaal :N

En idd:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef Waaghals het volgende:

woensdag 9 mei 2012 @ 16:37:02 #134
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111339430
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Wihakayda op 09-05-2012 16:37:22 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:37:24 #135
148689 Muis006
pi_111339440
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:38:05 #136
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111339470
Dit draadje wordt ondertussen interessanter om te volgen dan GoT :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:38:29 #137
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111339488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef xzaz het volgende:
Dit draadje wordt ondertussen interessanter om te volgen dan GoT :D
Wel genoeg tieten *)
pi_111339674
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om gewoon alles wat je over de boeken te vertellen hebt in die andere topic te doen en hier alleen wat je hebt gezien in de serie. Dus in het ene topic wat je hebt gelezen in boeken en in dit topic alles wat je hebt gezien, bewegend materiaal dus. Gvd :/
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:44:56 #139
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111339752
Al die posts met "not this shit again" voegen ook weinig toe moet ik zeggen.
O)))
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:46:00 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111339795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef arucard het volgende:
Al die posts met "not this shit again" voegen ook weinig toe moet ik zeggen.
Deze ook :P.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:49:46 #141
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111339968
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Deze ook :P.
Deze o... laat maar ~O>

Mijn vraag is nog steeds eigenlijk wat willen die Warlocks met die dragons... ik denk nog steeds dat ze ze van die toren laten af vliegen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:52:53 #142
211083 Angelof9
I must go first
pi_111340138
Er van uitgaande dat de warlocks die draken hebben gestolen natuurlijk. Wellicht is het Jorah die daar met die draken op z'n rug loopt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:55:12 #143
179534 Waaghals
pi_111340244

Catelyn: "Dit moet je goed onthouden, dit wordt later belangrijk"
pi_111340290
de boekentopic discussie loopt nu al 6 paginas (!) beetje waste of space
pi_111340364
Ik dacht al, wat zijn de topics snel gegaan. Komt dus alleen maar door dat spoiler gezeik :')

Net de aflevering gekeken en ik vond hem veruit de beste van dit seizoen. Lekker veel actie en sterke dialogen. Bran en Theon vond ik erg sterk acteren. Jammer dat er nog maar 4 afleveringen zijn :'(
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:59:22 #146
148689 Muis006
pi_111340421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Angelof9 het volgende:
Er van uitgaande dat de warlocks die draken hebben gestolen natuurlijk. Wellicht is het Jorah die daar met die draken op z'n rug loopt.
Of het is Viserys die toch wel tegen goud kon (pwnd) en nu zijn draken terugneemt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:02:10 #147
211083 Angelof9
I must go first
pi_111340538
Of Doreah die erg sterk blijkt :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:03:09 #148
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:03:22 #149
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111340604
En waarom had hij de draakjes eerst uit hun kooi gehaald, om ze daarna weer in een andere kooi te stoppen. Neem dan gewoon de kooitjes mee.
O)))
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:04:23 #150
211083 Angelof9
I must go first
pi_111340649
Zodat jij als kijker je conclusie kan trekken uit de lege kooitjes. Een shot van een tafel was niet zo duidelijk geweest.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:05:01 #151
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111340674
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:03 schreef arucard het volgende:
En waarom had hij de draakjes eerst uit hun kooi gehaald, om ze daarna weer in een andere kooi te stoppen. Neem dan gewoon de kooitjes mee.
Omdat het voor de kijkers moeilijk is om bij een lege tafel te denken "Oh, dit is een shot van de gestolen kooitjes" :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_111340676
En even 3 kooien meenemen zal ook niet makkelijk zijn :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:05:15 #153
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111340684
Oh spuit elf :')...
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:07:02 #154
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111340763
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Omdat het voor de kijkers moeilijk is om bij een lege tafel te denken "Oh, dit is een shot van de gestolen kooitjes" :D.
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld, maar toch, als ze erbij schreeuwt "where are my dragons" dan kan het best toch? Het viel mij in ieder geval wel op :P
O)))
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:11:04 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111340958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef Asgard het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om gewoon alles wat je over de boeken te vertellen hebt in die andere topic te doen en hier alleen wat je hebt gezien in de serie. Dus in het ene topic wat je hebt gelezen in boeken en in dit topic alles wat je hebt gezien, bewegend materiaal dus. Gvd :/
:') Ik snap ook niet of ze nu Asperger hebben of gewoon de boel lopen te trollen.

Maar goed, ik ben benieuwd of baelish ook wat met Arya gaat doen, als ie haar door heeft gehad, tenminste? Die gast is zelf ook zo'n ultimate sneaky rat die je overal ziet verschijnen en er telkens mee weg komt :') Straks dirigeert hij alle battles gewoon zelf
pi_111341179
Baelish sterft in één van de volgende afleveringen, dus ik betwijfel of hij nog wat met zijn informatie kan doen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:17:19 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_111341223
Snape duwt em van een toren zeker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_111341248
Vlak voordat hij bekent dat hij z'n vader is.
Conscience do cost.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:18:04 #159
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111341259
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Baelish sterft in één van de volgende afleveringen, dus ik betwijfel of hij nog wat met zijn informatie kan doen.
pi_111341296
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:18 schreef RickoKun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:19:11 #161
148689 Muis006
pi_111341311
_O- kleuters.
pi_111341343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef speknek het volgende:
Snape duwt em van een toren zeker.
Hij verslikt zich tijdens een lemonparty met Pycelle en Varys in een stuk komkommer.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:20:11 #163
366734 dimmak
bitcoin
pi_111341345
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:22:33 #164
148689 Muis006
pi_111341447
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij verslikt zich tijdens een lemonparty met Pycelle en Varys in een stuk komkommer.
Een lemonparty met Varys?
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:23:14 #165
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111341476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dubieus, op zijn minst.

of is dat juist die komkommer
pi_111341519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja, met Varys als tubgirl.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:25:25 #167
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111341561
quote:
Complimenten voor de zeer goeie timing ^O^
pi_111341601
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:25 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Complimenten voor de zeer goeie timing ^O^
Spoileralert!
pi_111341732
edit, spoiler
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:34:07 #170
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111341877
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Spoileralert!
Alhoewel ik hem eerder van Tha Erik had verwacht ;)
SPOILER: Alle boeken, neeee niet lezen! ga je niet leuk vinden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:34:29 #171
39325 Smeich
pi_111341898
quote:
:P ^O^
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:35:56 #172
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_111341959
Kan het hier weer wat serieuzer en meer ontopic? Dank u.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:36:15 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111341974
Wat had Littlefinger nou precies met Catherine afgesproken over de meisjes? Hij had het er namelijk over dat ook Arya nog bij de Lannisters was. Dus ik denk dat hij daar nog iets mee gaat doen.
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:36:42 #174
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111341992
Bedoel je Catelyn?
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:37:27 #175
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111342031
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedoel je Catelyn?
Ik twijfelde ;( en had geen zin om te zoeken
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:38:19 #176
148689 Muis006
pi_111342074
Het lijkt mij dat je goed moet kunnen bluffen om de game of thrones te spelen :P stel dat Catelyn wat voor hem doet omdat hij haar haar dochters belooft, en zij is als eerst aan zet, kan hij naderhand makkelijk zeggen "haha, pwnd"
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:38:51 #177
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111342102
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Het lijkt mij dat je goed moet kunnen bluffen om de game of thrones te spelen :P stel dat Catelyn wat voor hem doet omdat hij haar haar dochters belooft, en zij is als eerst aan zet, kan hij naderhand makkelijk zeggen "haha, pwnd"
Net zoals bij Ned
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:39:07 #178
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111342119
Hoewel ik denk dat hij haar gewoon nog steeds wil veroveren als liefde O+
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:39:16 #179
148689 Muis006
pi_111342128
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef megamandy het volgende:

[..]

Net zoals bij Ned
Ja precies :P

Fortune favours the bold.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:41:07 #180
13664 Omega
pi_111342216
Wat ik nog steeds bizar en toch wel een kleine flaw in de serie vind, is dat in het begin met die raven alle nieuws direct bij iedereen bekend was. Maar dat die Arya niet gevangen zit bij de Lannisters is bij niemand (??) bekend, behalve de Lannisters natuurlijk. En wel meer nieuws dat ineens niet wordt verspreid. Voor de serie zal het wel zijn.
Cyberghost VPNDe snelste VPN - FastestVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:42:53 #181
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111342285
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Omega het volgende:
Wat ik nog steeds bizar en toch wel een kleine flaw in de serie vind, is dat in het begin met die raven alle nieuws direct bij iedereen bekend was. Maar dat die Arya niet gevangen zit bij de Lannisters is bij niemand (??) bekend, behalve de Lannisters natuurlijk. En wel meer nieuws dat ineens niet wordt verspreid. Voor de serie zal het wel zijn.
Mwa, er is niemand meer in de hoofdstad die er profijt bij heeft dat nieuws te verspreiden. Alleen Sansa, maar die heeft daar denk ik geen gelegenheid toe.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:43:25 #182
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111342312
Wie in Kings Landing wil dat nieuws dat Arya daar niet meer zit dan verspreiden? Alleen Sansa zou daar baat bij hebben om haar familie in te lichten, maar de rest houdt dat toch liever geheim, aangezien het Jaime in gevaar brengt.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:44:52 #183
299269 ems.
pi_111342381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Omega het volgende:
Hoe bedoel je precies 'in het begin met die raven'? Als Cersei zegt dat Arya er is dan is er geen reden voor the north om aan te nemen van niet. Die kinderen zijn immers verhandelbaar.

Bovendien heeft the north geen echte spionnen in kings landing want iedereen uit the north is gekilled toen Ned werd gehangen :P
Conscience do cost.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:45:41 #184
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111342418
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie in Kings Landing wil dat nieuws dat Arya daar niet meer zit dan verspreiden? Alleen Sansa zou daar baat bij hebben om haar familie in te lichten, maar de rest houdt dat toch liever geheim, aangezien het Jaime in gevaar brengt.
That's what I said. :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:51:31 #185
13664 Omega
pi_111342635
In het begin werd Ned rond geleid, en wees Baelish (??) diverse mensen aan die allemaal spionnen waren voor verschillende kampen. De kans dat er dus een spion uit het noorden in King's Landing zit, is vrij groot. In het begin werden er steeds diverse raven gestuurd om snel nieuws rond te bazuinen. Ook nieuws dat door Cersei en consorten niet verspreid werd. Bijvoorbeeld de onthoofding van Ned himself (al is dat al veel later, in het begin zijn volgens mij betere voorbeelden).
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:55:28 #186
211083 Angelof9
I must go first
pi_111342793
Volgens mij waren die spionnen allemaal van Varys met uitzondering van een paar Littlefinger-spionnen. Er zaten daar geen Noorder-spionnen hoor.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:55:30 #187
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111342796
Niemand weet behalve de Lannisters weet dat Arya in werkelijkheid niet meer in Kings Landing is. Diegene die wel goed op de hoogte zijn hebben allemaal hun eigen belangen om dat niet door te vertellen.
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:57:27 #188
211083 Angelof9
I must go first
pi_111342859
En Arya zelf natuurlijk. Die weet het ook. :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:58:01 #189
148689 Muis006
pi_111342882
En O+Gendry
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:58:10 #190
70859 xFriendx
Alfist
pi_111342887
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef megamandy het volgende:
Niemand weet behalve de Lannisters weet dat Arya in werkelijkheid niet meer in Kings Landing is. Diegene die wel goed op de hoogte zijn hebben allemaal hun eigen belangen om dat niet door te vertellen.
Gendry knows.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetVyprVPN - de snelle VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:00:28 #191
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111342966
Maar Gendry O+ weet dan weer niet dat de Starks het niet weten :P
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:09:27 #192
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111343237
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef megamandy het volgende:
Maar Gendry O+ weet dan weer niet dat de Starks het niet weten :P
En Arya zelf ook niet, denk ik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:23:18 #193
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_111343662
Ik ben nu in het boek bij het 'verraad' van Eddard, maar ik snap 1 ding niet. Ik heb de Engelse versie, dus misschien heb ik iets gemist.

Wanneer Robert dood gaat, geeft hij een brief voor Stannis aan de plaatsvervangende kapitein van zijn wacht mee op de boottocht terug naar Winterfell, deze wacht wordt gedood tijdens de gevechten bij de toren van de hand, Cersei confronteert Sansa er later mee wanneer zij die brief moet sturen naar Robb. Hoe heeft Stannis in episode 1 van seizoen 2 die brief dan toch weten te ontvangen :?

Antwoord in een quote aub, ik heb episode 6 nog niet gezien :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:32:26 #194
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111344022
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef megamandy het volgende:
Wat had Littlefinger nou precies met Catherine afgesproken over de meisjes? Hij had het er namelijk over dat ook Arya nog bij de Lannisters was. Dus ik denk dat hij daar nog iets mee gaat doen.
He lied
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:32:58 #195
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111344036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:58 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Gendry knows.
it is known :Y
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:36:16 #196
211083 Angelof9
I must go first
pi_111344158
you know nothing Wihakayda!
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:37:26 #197
246422 johnnylove
pi_111344197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:36 schreef Angelof9 het volgende:
Kan niet wachten
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:38:00 #198
293128 Kloonhommel
pi_111344220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:36 schreef Angelof9 het volgende:
The dark is.... ah laat ook maar zitten...
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:40:55 #199
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111344339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:32 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

He lied
Ja dat weet ik :P Maar waarom ookalweer? Wat krijgt hij ook alweer als hij Sansa en Arya terugbrengt?
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:43:35 #200
211083 Angelof9
I must go first
pi_111344462
Catelyn's eeuwige dank?
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvDe snelste VPN - FastestVPN
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:44:58 #201
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111344527
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef Angelof9 het volgende:
Catelyn's eeuwige dank?
En een blowjob.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:50:03 #202
20291 DancingPhoebe
/care
pi_111344778
Ik ben wel benieuwd hoe ze de ontsnapping van Sansa gaan vormgeven. Hoe ze dat filmen zeg maar. De epischeid van die ontsnapping laat zich volgens mij maar moeilijk op beeld vangen met het beperkte budget van een serie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:51:02 #203
351570 Cinderella_Man
pi_111344817
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de ontsnapping van Sansa gaan vormgeven. Hoe ze dat filmen zeg maar. De epischeid van die ontsnapping laat zich volgens mij maar moeilijk op beeld vangen met het beperkte budget van een serie.
Welke ontsnapping ?? Gaat Sansa ontsnappen dan ?? Gaat ze niet gewoon dood of zo of married happily ever after ??? :+
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:51:42 #204
322138 maurisioo
pi_111344838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:51 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Welke ontsnapping ?? Gaat Sansa ontsnappen dan ?? Gaat ze niet gewoon dood of zo of married happily ever after ??? :+
Hopelijk is ze gewoon aan het trollen :P :{
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:52:08 #205
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111344860
quote:
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:52:14 #206
281064 rijsttafel
Sambal!
pi_111344865
quote:
_O-

Op de rug van een draak!?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:54:09 #207
322138 maurisioo
pi_111344936
quote:
99s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:52 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Plaatje werkt niet ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:55:21 #208
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111344998
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:54 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Plaatje werkt niet ;(
Ow, damn, hij's zo leuk.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:55:47 #209
351570 Cinderella_Man
pi_111345029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:51 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Hopelijk is ze gewoon aan het trollen :P :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:57:14 #210
322138 maurisioo
pi_111345105
quote:
99s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ow, damn, hij's zo leuk.
Hehe zie hem nu :P
Surfshark - veilig toegang tot het open internetFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:57:54 #211
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111345135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Angelof9 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, sorry hoor maar dit is waarschijnlijk een van de onzinnigste uitspraken die ik iemand in deze reeks heb zien maken.

Nee, de boeklezer weet door een paar minieme wijzigingen totaal niet meer wat er in GOT staat te gebeuren. Voor jullie is het hele verhaal ook hartstikke nieuw natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!! :') :') :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:58:14 #212
322138 maurisioo
pi_111345144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

SPOILER
Spoiler! Nu is dat dus sowieso niet het geval wat zij zei! :(
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:58:47 #213
351570 Cinderella_Man
pi_111345166
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Spoiler! Nu is dat dus sowieso niet het geval wat zij zei! :(
You know nothing Maursioo :+
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:00:10 #214
59947 Catwoman1986
pi_111345224
quote:
Het schijnt dat ze hulp krijgt van Jack Sparrow.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:01:10 #215
70859 xFriendx
Alfist
pi_111345270
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

En Jon Sparrow, who has taken the Black Pearl
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:01:39 #216
322138 maurisioo
pi_111345287
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

En Jon Sparrow, who has taken the Black Pearl
:') _O-
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:02:30 #217
20291 DancingPhoebe
/care
pi_111345319
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja maar ja hoe verfilm je dat in hemelsnaam een beetje boekgetrouw allemaal. Ik bedoel jeetje. Er wordt nogal wat uit de kast getrokken natuurlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:03:54 #218
322138 maurisioo
pi_111345388
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja maar ja hoe verfilm je dat in hemelsnaam een beetje boekgetrouw allemaal. Ik bedoel jeetje. Er wordt nogal wat uit de kast getrokken natuurlijk.
Ze hadden haar in het boek gewoon moeten laten doodgaan gelijk ipv een paar hoofdstukken later.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:05:43 #219
20291 DancingPhoebe
/care
pi_111345463
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ze hadden haar in het boek gewoon moeten laten doodgaan gelijk ipv een paar hoofdstukken later.
Tja dat zou voor het budget van de serie wel beter geweest zijn :D

Maar goed het kan natuurlijk nog steeds he, dat ze daar gewoon van het boek afwijken en haar gelijk al bij die val van die muur om laten komen... Kankankan... We zullen het volgende week wel zien allemaal!!
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:06:52 #220
59947 Catwoman1986
pi_111345511
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja dat zou voor het budget van de serie wel beter geweest zijn :D

Maar goed het kan natuurlijk nog steeds he, dat ze daar gewoon van het boek afwijken en haar gelijk al bij die val van die muur om laten komen... Kankankan... We zullen het volgende week wel zien allemaal!!
Ik hoop toch dat ze dan nog wel dat stuk met die olifant erin doen want dat lijkt me wel heel vet om te zien!
Feauteaux
Cyberghost VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:07:37 #221
20291 DancingPhoebe
/care
pi_111345545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik hoop toch dat ze dan nog wel dat stuk met die olifant erin doen want dat lijkt me wel heel vet om te zien!
Maar ja als die draakjes al zo summier in beeld zijn omdat het allemaal zo duur is heb ik weinig hoop voor de reuzenolifant met rupsbanden hoor...
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:07:39 #222
322138 maurisioo
pi_111345547
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Idd, wat een geniaal stuk zeg. _O-
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:07:42 #223
118773 eQuaL
pi_111345551
Deze reeks heeft dringend een reboot nodig :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:15:30 #224
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111345902
What is up met die Jaime eigenlijk? Die is volgens mij nog niet eens in beeld geweest dit seizoen, of wel?
O)))
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2012 @ 19:16:01 #225
230491 Zith
pls tip
pi_111345938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef arucard het volgende:
What is up met die Jaime eigenlijk? Die is volgens mij nog niet eens in beeld geweest dit seizoen, of wel?
Die heeft zijn handen vol aan zn gevangenschap.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:16:57 #226
211083 Angelof9
I must go first
pi_111345979
Niet zo boeiend, Jaime in een kooi. Of wellicht is ie opgevreten door Robb's wolfje.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:21:12 #227
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111346157
Volgens mij hebben we hem net 1x gezien dit seizoen, vies in de modder >:)
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:25:47 #228
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111346350
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja dat weet ik :P Maar waarom ookalweer? Wat krijgt hij ook alweer als hij Sansa en Arya terugbrengt?
Hij wil Jamie terugruilen voor die 2
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:29:44 #229
211083 Angelof9
I must go first
pi_111346511
Misschien is Jaime allang ontsnapt en zit ie als meisje verkleed achterop Littlefinger's motor. Volgende week zijn ze waarschijnlijk in Qarth om die draakjes op te halen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:30:26 #230
1234 HiZ
Hiz
pi_111346549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef arucard het volgende:
Volgens mij was Jaime een Noorse film aan het doen, vandaar dat ie even niet in de serie voorkwam.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurfshark - veilig toegang tot het open internetZenmate VPN
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:34:51 #231
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_111346761
Geweldige aflevering! Misschien wel de beste van het seizoen. Erg benieuwd hoe Dany er nu weer bovenop zal moeten komen, zonder haar posse en draakjes. En Arry natuurlijk! _O_ Al zou in mijn ogen Tywin nu wel z'n eigen brief terug moeten vinden in de handen van die dode, vraag me af of dat detail terug zal komen...
Kan niet wachten. :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:36:35 #232
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_111346830
Overigens vind ik de ontwikkelingen van Theon (met z'n worstelingen en verandering van positief naar negatief) en Sansa (met z'n worstelingen en verandering van negatief naar positief) zowel mooi gedaan als interessant.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:36:58 #233
94647 Beach
pi_111346852
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef pfaf het volgende:
Overigens vind ik de ontwikkelingen van Theon (met z'n worstelingen en verandering van positief naar negatief) en Sansa (met z'n worstelingen en verandering van negatief naar positief) zowel mooi gedaan als interessant.
Sansa met z'n?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:37:45 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_111346893
quote:
15s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Sansa met z'n?
OH NEE! EEN TYPEFOUTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:39:08 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111346970
quote:
15s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Sansa met z'n?
SPOILER IK WILDE HELEMAAL NIET WETEN DAT SANSA EEN MAN KAN ZIJN :'(!!!!
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:42:47 #236
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111347145
Hoe vaak blijft diezelfde 'grap' nog herhaald worden?
O)))
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:43:58 #237
350180 ThePlaneteer
pi_111347208
Inderdaad, de humor is hier ver te zoeken...
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:46:58 #238
111317 muzas
pi_111347345
'stop volgen'
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:51:43 #239
59947 Catwoman1986
pi_111347592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef arucard het volgende:
Hoe vaak blijft diezelfde 'grap' nog herhaald worden?
Zolang de nutteloze discussie door blijft gaan vrees ik :')
Feauteaux
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:53:32 #240
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111347705
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ja als die draakjes al zo summier in beeld zijn omdat het allemaal zo duur is heb ik weinig hoop voor de reuzenolifant met rupsbanden hoor...

Kiek dur gaaaaan
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:53:42 #241
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111347717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:51 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Zolang de nutteloze discussie door blijft gaan vrees ik :')
Het probleem is dat de discussie steeds klaar is, en een pagina verder weer opgerakeld wordt ;(
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:04:38 #242
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111348329
Post em gewoon nog een keer, want: mooi!

Totaal geen spoilers, gewoon een liedje

Want volgens Tywin issie dyslecties dus _O-
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:13:53 #243
70859 xFriendx
Alfist
pi_111348821
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef Wihakayda het volgende:

[ afbeelding ]
'The bear and the maiden fair' *danst*
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:27:48 #244
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111349630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef Wihakayda het volgende:

[ afbeelding ]
:D
Dat vond ik wel grappig, "ze zeggen dat het vaker voorkomt, wat een onzin. Vanaf dat moment moest hij 4 uur per dag lezen" o|O
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:12:46 #245
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_111352143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:23 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben nu in het boek bij het 'verraad' van Eddard, maar ik snap 1 ding niet. Ik heb de Engelse versie, dus misschien heb ik iets gemist.

Wanneer Robert dood gaat, geeft hij een brief voor Stannis aan de plaatsvervangende kapitein van zijn wacht mee op de boottocht terug naar Winterfell, deze wacht wordt gedood tijdens de gevechten bij de toren van de hand, Cersei confronteert Sansa er later mee wanneer zij die brief moet sturen naar Robb. Hoe heeft Stannis in episode 1 van seizoen 2 die brief dan toch weten te ontvangen :?

Antwoord in een quote aub, ik heb episode 6 nog niet gezien :P
Niemand? :@
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:23:04 #246
293128 Kloonhommel
pi_111352847
Misschien als je feijenoord weghaalt uit je signature, dat er dan iemand bereid is om je antwoord te geven. Of vraag het in de boekentopic. Daar lijken ze het verhaal beter te kunnen volgen dan wij, de suffe beeldbuiskijkers. Ik weet het antwoord iig niet...
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:29:48 #247
189303 Kirov
pi_111353320
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Gaat dat niet om de brief van Jon Arryn?
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:53:03 #248
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111354690
quote:

[..]

Volgens mij is dat een fout in de serie of (maar dan zou ik het nog eens opnieuw moeten kijken) Ned heeft meerdere brieven willen versturen en dat is alleen gelukt naar Stannis en de rest is onderschept door Cersei.
吴 曼 迪
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:02:04 #249
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_111355248
Tsjonge jonge wat een topic :') :D

Goeie aflevering trouwens ^O^
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:09:41 #250
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_111361484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:55 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]

Catelyn: "Dit moet je goed onthouden, dit wordt later belangrijk"
Win _O- _O_
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internetZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:21:24 #251
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111361976
quote:

[..]

Gaaaahaaaaast :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 04:33:59 #252
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_111365188
De laatste pagina's van deze thread zijn hoogst vermakelijk :) Moet eerlijk toegeven dat ik me meer erger aan mensen die namen niet fatsoenlijk kunnen spellen dan semi-spoilers..

Edit: maar daar moet je dan ook het boek voor hebben gelezen....
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:22:30 #253
Two pints of lager...
pi_111366995
De laatste pagina's slaan helemaal nergens op! Als ik mod was had ik dit topic al lang weer op 6 pagina's gezet en minstens 5 pagina's onzin verwijderd. Zullen we het nu gewoon weer over de serie hebben en niet over (fake) boekspoilers. Gissen mag, tuurlijk, maar ga geen dingen verraden of absurde dingen verzinnen: is gewoon niet grappig.

OT: Osha is wel bruut bezig trouwens! En Jaqen, wat een held is dat! _O_ Zijn tweede moord is best een leuke scene. Totaal onzinnig want zo snel kan het waarschijnlijk nooit dat hij iemand omlegt, maar het is wel even een grappig stukje tussendoor.
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:29:24 #254
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111367144
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:22 schreef Splodgenessabounds het volgende:
De laatste pagina's slaan helemaal nergens op! Als ik mod was had ik dit topic al lang weer op 6 pagina's gezet en minstens 5 pagina's onzin verwijderd. Zullen we het nu gewoon weer over de serie hebben en niet over (fake) boekspoilers. Gissen mag, tuurlijk, maar ga geen dingen verraden of absurde dingen verzinnen: is gewoon niet grappig.

OT: Osha is wel bruut bezig trouwens! En Jaqen, wat een held is dat! _O_ Zijn tweede moord is best een leuke scene. Totaal onzinnig want zo snel kan het waarschijnlijk nooit dat hij iemand omlegt, maar het is wel even een grappig stukje tussendoor.
A man is special O+
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:42:25 #255
221532 EilandjeOnline
pi_111367444
erg gelachen om die scene idd _O-
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:45:45 #256
134410 Maisnon
iloveu
pi_111367526
quote:

Die hoeven niet zomaar weg hoor, misschien was die discussie gewoon wel nodig :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:13:25 #257
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111368282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Die hoeven niet zomaar weg hoor, misschien was die discussie gewoon wel nodig :P
Misschien wel ja, het is nu duidelijk en afgelopen :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:22:10 #258
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_111368536
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
erg gelachen om die scene idd _O-
:D Binnen 10 seconden die man gelollerpwned :D
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:51:42 #259
293128 Kloonhommel
pi_111369364
quote:
Het kan best hoor. Die man is in alle haast naar zijn baas gerend, die kijkt niet om zich heen of er toevallig iemand is die hem wil doden. Ik vind het dus niet totaal ongeloofwaardig.
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:56:50 #260
163692 Cornelis83
pi_111369525
En wie weet, misschien moest ie onderweg nog ergens pissen of zo :P Gaf Jaqen weer ff de tijd om de achterstand te verkleinen :P
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf prive met PureVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:08:07 #261
118773 eQuaL
pi_111369888
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:13 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Misschien wel ja, het is nu duidelijk en afgelopen :)
Dream on :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:15:51 #262
Two pints of lager...
pi_111370194
Iedereen hier is het dus wel eens over Jaqen:
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:29 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

A man is special O+
So, what about Osha? Die had duidelijk een goede kans om Theon te vermoorden maar deed dit niet. Waarom niet?
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:33:22 #263
148689 Muis006
pi_111370888
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

So, what about Osha? Die had duidelijk een goede kans om Theon te vermoorden maar deed dit niet. Waarom niet?
Waar had ze haar wapen moeten verstoppen :P?
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:34:49 #264
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111370936
quote:

[..]

Risky lijkt me. Als zijn lijk gevonden wordt voordat ze gevlucht zijn wordt er groot alarm geslagen natuurlijk.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:44:38 #265
Two pints of lager...
pi_111371291
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Waar had ze haar wapen moeten verstoppen :P?
Ze had ook een mes om die bewaker z'n keel door te snijden, had ze bij Theon ook kunnen doen, die lag toch te slapen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:47:59 #266
148689 Muis006
pi_111371408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:44 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Ze had ook een mes om die bewaker z'n keel door te snijden, had ze bij Theon ook kunnen doen, die lag toch te slapen.
True, maar dan was het wel lastiger geworden om stilletjes met Bran en Rickon te ontsnappen lijkt me vanwege evt. lawaai als ze Theon omlegt.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:48:22 #267
211083 Angelof9
I must go first
pi_111371422
Ik wil je het logische antwoord wel geven, maar dan krijgen we weer dat boek gezeik :p
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:55:52 #268
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_111371717
quote:
Waarom niet?
Waarom wel?
Wat wint zij erbij,in een kasteel vol Ironmen?
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:02:04 #269
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111371942
Volgens mij heeft ze dat wapen bij die bewaker zelf gejat
吴 曼 迪
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:08:43 #270
118773 eQuaL
pi_111372188
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wil je het logische antwoord wel geven, maar dan krijgen we weer dat boek gezeik :p
Als je dat gaat doen, dan aub via PM. Scheelt een hoop gedoe...
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf volledig anoniem met NordVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:09:19 #271
Two pints of lager...
pi_111372219
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Niet doen dan ;) Ook niet via PM please :P

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:55 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Waarom wel?
Wat wint zij erbij,in een kasteel vol Ironmen?
Nou vol Ironmen valt mee, zo groot was dat leger op dat ene schip niet volgens mij. Omdat zij nu partij kiest voor de Starks, ze helpt Brandon al een tijdje... en nu bedenk ik me dat Brandon Theon ook niet snel zou laten vermoorden omdat hij toch een vriend van de familie was (of misschien zou hij dat nu wel willen, aangezien hij Ser Rodrik heeft vermoord).
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:33:01 #272
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111373073
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:34:39 #273
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111373128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:33 schreef Wihakayda het volgende:
[ afbeelding ]
:D.
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:50:55 #274
342221 Funzel
pi_111373712
Stiekem hoop ik nog dat Theon bijdraait en WInterfell terug geeft en Robb weer gaat joinen. Maar dat zal wel niet. :+
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:58:24 #275
299269 ems.
pi_111374017
Ik denk niet dat Robb hem zal verwelkomen :+
Conscience do cost.
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:04:31 #276
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111374210
http://imgur.com/a/XlKcE
Vette mini Wallpapers! Spoiler free

Nog een paar:
http://imgur.com/a/A0ZT5

Volledige download
http://www.mediafire.com/?efoocbpaa5pj9jg

[ Bericht 17% gewijzigd door Wihakayda op 10-05-2012 13:09:48 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:12:19 #277
253872 Onufriev
pi_111374516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:04 schreef Wihakayda het volgende:

Nog een paar:

Volledige download

[ afbeelding ]
Vet! Ik was alweer uitgekeken op mijn Breaking Bad wallpapers :P
Die op die site leken mij een beetje lage resolutie, maar die download.rar zijn allemaal 1600+ dus goed genoeg voor mijn laptop!
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:17:18 #278
118773 eQuaL
pi_111374677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:04 schreef Wihakayda het volgende:

Nog een paar:

Volledige download

[ afbeelding ]

Kunnen jullie ze allemaal plaatsen?
Denk dat er een paar wat moeilijk zijn :P

Unbowed, Unbent, Unbroken _O_
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:19:12 #279
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111374748
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:17 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfs ik vind ze af en toe lastig :P aan het zonnetje te zien zal het wel iets te maken hebben met
SPOILER: huis is nog niet echt voorgekomen in de serie, alleen in praat erover
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:26 #280
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_111374822
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Gwywen op 10-05-2012 13:23:09 ]
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:23:13 #281
118773 eQuaL
pi_111374883
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:19 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Zelfs ik vind ze af en toe lastig :P aan het zonnetje te zien zal het wel iets te maken hebben met
SPOILER: huis is nog niet echt voorgekomen in de serie, alleen in praat erover
idd! Maar die laten we dan maar ff buiten beschouwing, is inderdaad (nog) niet aan bod gekomen in de serie...

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:21 schreef Gwywen het volgende:
*
Ik weet hem wel:

Maar hij is niet met naam genoemd, dus onmogelijk om te weten :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:25:16 #282
299269 ems.
pi_111374953
Conscience do cost.
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:27:53 #283
118773 eQuaL
pi_111375040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:25 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis hem eigenlijk:

:P
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:27:54 #284
179534 Waaghals
pi_111375042
bedankt voor die wallpapers
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:29:06 #285
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111375090
Wallpapers, je stelt ze één keer in maar je kijkt er verder nooit naar
O)))
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:33:42 #286
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111375257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef arucard het volgende:
Elke keer als je je pc opstart toch.

Ik ben voor de Jon Snow gegaan.

donderdag 10 mei 2012 @ 13:35:45 #287
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111375318
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:23 schreef eQuaL het volgende:

[..]

idd! Maar die laten we dan maar ff buiten beschouwing, is inderdaad (nog) niet aan bod gekomen in de serie...

SPOILER: in principe wel...
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:36:17 #288
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111375338
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:25 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Die is leukk!

quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
jah, die is idd cute O+ Kan nog niet kiezen
Lang leve de win7 changing desktops ^O^
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:26:11 #289
253872 Onufriev
pi_111377025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef arucard het volgende:
Heul niet, ik kijk er best vaak naar :P
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb ze bijna allemaal in één map gegooid en ze allemaal aangevinkt, dan wisselt ie om het kwartier 14.gif
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:26:50 #290
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111377053
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:26 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Heul niet, ik kijk er best vaak naar :P

[..]

Ik heb ze bijna allemaal in één map gegooid en ze allemaal aangevinkt, dan wisselt ie om het kwartier 14.gif
Owja, ik vergeet dat dat kan.
Cyberghost VPNSurf prive met PureVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:58:53 #291
342221 Funzel
pi_111378227
Bedankt voor de wallpapers. Zal d'r eens 1 instellen. :7
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:59:46 #292
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111378265
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:27 schreef Waaghals het volgende:
bedankt voor die wallpapers
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:58 schreef Funzel het volgende:
Astu :) Afgezien van spoileren verboden woord, kan ik ook leuke plaatjes posten ;)
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 15:07:19 #293
230491 Zith
pls tip
pi_111378491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:50 schreef Funzel het volgende:
Stiekem hoop ik nog dat Theon bijdraait en WInterfell terug geeft en Robb weer gaat joinen. Maar dat zal wel niet. :+
Ja sorry voor die Sir Roddrick, mja mja, shit happens, vrienden?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:08:14 #294
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111378519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:58 schreef Funzel het volgende:
Ik heb nu ALL THE WALLPAPERS!

Roulerend.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:09:48 #295
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111378570
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:17 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Stark, Arryn, Tully, Grejoy, Lannister, Baratheon, ?, ?, Targaryen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:10:17 #296
342221 Funzel
pi_111378584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja sorry voor die Sir Roddrick, mja mja, shit happens, vrienden?
Ja precies. Zand erover :7
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:10:36 #297
148689 Muis006
pi_111378592
Die naast Baratheon lijkt me Tyrell
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:15:05 #298
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111378757
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:09 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Stark, Arryn, Tully, Grejoy, Lannister, Baratheon, ?, ?, Targaryen.
Stark, Arryn, Tully, Grejoy, Lannister, Baratheon, Tyrell, Martell, Targaryen.

Margaery en Loras Martell dus
en van martell kennen we alleen nog referenties:
Het gesprek tussen Pycelle en Tyrion bijvoorbeeld
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 15:16:26 #299
230491 Zith
pls tip
pi_111378826
'We do not Sow' vind ik wel een leuke, niet zaaien maar wel harvesten _O_
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:17:57 #300
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111378904
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Stark, Arryn, Tully, Grejoy, Lannister, Baratheon, Tyrell, Martell, Targaryen.

Margaery en Loras Martell dus
en van martell kennen we alleen nog referenties
Ahja.
Surf prive met PureVPNVyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:18:31 #301
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111378926