HAHAHAHAHAHAHAHAHA, sorry hoor maar dit is waarschijnlijk een van de onzinnigste uitspraken die ik iemand in deze reeks heb zien maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben het wel met HiZ eens hoor. Zonder boeken zou de serie niet bestaan dus het is onzin om te zeggen dat de boeken niet genoemd mogen worden.
En ook is het waar dat de serie nu zulke zijsprongen maakt, om het zo maar te noemen, dat je als boeklezer ook niet meer weet wat je te wachten staat.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]Spoiler! Nu is dat dus sowieso niet het geval wat zij zei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You know nothing Maursiooquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Spoiler! Nu is dat dus sowieso niet het geval wat zij zei!
Het schijnt dat ze hulp krijgt van Jack Sparrow.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de ontsnapping van Sansa gaan vormgeven. Hoe ze dat filmen zeg maar. De epischeid van die ontsnapping laat zich volgens mij maar moeilijk op beeld vangen met het beperkte budget van een serie.
En Jon Sparrow, who has taken the Black Pearlquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hulp krijgt van Jack Sparrow.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En Jon Sparrow, who has taken the Black Pearl
Ja maar ja hoe verfilm je dat in hemelsnaam een beetje boekgetrouw allemaal. Ik bedoel jeetje. Er wordt nogal wat uit de kast getrokken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hulp krijgt van Jack Sparrow.
Ze hadden haar in het boek gewoon moeten laten doodgaan gelijk ipv een paar hoofdstukken later.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar ja hoe verfilm je dat in hemelsnaam een beetje boekgetrouw allemaal. Ik bedoel jeetje. Er wordt nogal wat uit de kast getrokken natuurlijk.
Tja dat zou voor het budget van de serie wel beter geweest zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ze hadden haar in het boek gewoon moeten laten doodgaan gelijk ipv een paar hoofdstukken later.
Ik hoop toch dat ze dan nog wel dat stuk met die olifant erin doen want dat lijkt me wel heel vet om te zien!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja dat zou voor het budget van de serie wel beter geweest zijn
Maar goed het kan natuurlijk nog steeds he, dat ze daar gewoon van het boek afwijken en haar gelijk al bij die val van die muur om laten komen... Kankankan... We zullen het volgende week wel zien allemaal!!
Maar ja als die draakjes al zo summier in beeld zijn omdat het allemaal zo duur is heb ik weinig hoop voor de reuzenolifant met rupsbanden hoor...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze dan nog wel dat stuk met die olifant erin doen want dat lijkt me wel heel vet om te zien!
Idd, wat een geniaal stuk zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze dan nog wel dat stuk met die olifant erin doen want dat lijkt me wel heel vet om te zien!
Die heeft zijn handen vol aan zn gevangenschap.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef arucard het volgende:
What is up met die Jaime eigenlijk? Die is volgens mij nog niet eens in beeld geweest dit seizoen, of wel?
Hij wil Jamie terugruilen voor die 2quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat weet ikMaar waarom ookalweer? Wat krijgt hij ook alweer als hij Sansa en Arya terugbrengt?
Volgens mij was Jaime een Noorse film aan het doen, vandaar dat ie even niet in de serie voorkwam.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef arucard het volgende:
What is up met die Jaime eigenlijk? Die is volgens mij nog niet eens in beeld geweest dit seizoen, of wel?
Sansa met z'n?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef pfaf het volgende:
Overigens vind ik de ontwikkelingen van Theon (met z'n worstelingen en verandering van positief naar negatief) en Sansa (met z'n worstelingen en verandering van negatief naar positief) zowel mooi gedaan als interessant.
SPOILER IK WILDE HELEMAAL NIET WETEN DAT SANSA EEN MAN KAN ZIJNquote:
Zolang de nutteloze discussie door blijft gaan vrees ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef arucard het volgende:
Hoe vaak blijft diezelfde 'grap' nog herhaald worden?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ja als die draakjes al zo summier in beeld zijn omdat het allemaal zo duur is heb ik weinig hoop voor de reuzenolifant met rupsbanden hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |