Hij wil Jamie terugruilen voor die 2quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat weet ikMaar waarom ookalweer? Wat krijgt hij ook alweer als hij Sansa en Arya terugbrengt?
Volgens mij was Jaime een Noorse film aan het doen, vandaar dat ie even niet in de serie voorkwam.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef arucard het volgende:
What is up met die Jaime eigenlijk? Die is volgens mij nog niet eens in beeld geweest dit seizoen, of wel?
Sansa met z'n?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef pfaf het volgende:
Overigens vind ik de ontwikkelingen van Theon (met z'n worstelingen en verandering van positief naar negatief) en Sansa (met z'n worstelingen en verandering van negatief naar positief) zowel mooi gedaan als interessant.
SPOILER IK WILDE HELEMAAL NIET WETEN DAT SANSA EEN MAN KAN ZIJNquote:
Zolang de nutteloze discussie door blijft gaan vrees ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef arucard het volgende:
Hoe vaak blijft diezelfde 'grap' nog herhaald worden?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ja als die draakjes al zo summier in beeld zijn omdat het allemaal zo duur is heb ik weinig hoop voor de reuzenolifant met rupsbanden hoor...
Het probleem is dat de discussie steeds klaar is, en een pagina verder weer opgerakeld wordtquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zolang de nutteloze discussie door blijft gaan vrees ik
'The bear and the maiden fair' *danst*quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef Wihakayda het volgende:
Post em gewoon nog een keer, want: mooi!
Totaal geen spoilers, gewoon een liedje
[ afbeelding ]
Want volgens Tywin issie dyslecties dus![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef Wihakayda het volgende:
Post em gewoon nog een keer, want: mooi!
Totaal geen spoilers, gewoon een liedje
[ afbeelding ]
Want volgens Tywin issie dyslecties dus![]()
Niemand?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:23 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben nu in het boek bij het 'verraad' van Eddard, maar ik snap 1 ding niet. Ik heb de Engelse versie, dus misschien heb ik iets gemist.
Wanneer Robert dood gaat, geeft hij een brief voor Stannis aan de plaatsvervangende kapitein van zijn wacht mee op de boottocht terug naar Winterfell, deze wacht wordt gedood tijdens de gevechten bij de toren van de hand, Cersei confronteert Sansa er later mee wanneer zij die brief moet sturen naar Robb. Hoe heeft Stannis in episode 1 van seizoen 2 die brief dan toch weten te ontvangen
Antwoord in een quote aub, ik heb episode 6 nog niet gezien
Volgens mij is dat een fout in de serie of (maar dan zou ik het nog eens opnieuw moeten kijken) Ned heeft meerdere brieven willen versturen en dat is alleen gelukt naar Stannis en de rest is onderschept door Cersei.quote:
Winquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:55 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
Catelyn: "Dit moet je goed onthouden, dit wordt later belangrijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |