Giswerk schijnt ten strengste verboden te zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit. Zojuist de intro ff bekeken, maar naast wat speculatief giswerk kan ik er weinig brood van bakken. Wellicht dat iemand die de boeken kent er eerder wat in ziet
Je postte dit:quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat spoil ik, wijs het effe aan. Of is het mogelijk om iets te spoileren wat al in een uitzending geweest is?
Ik stel bij jouw post allerlei vragen: Jon en Ygritte vinden dus (volgens het boek) de groep voorlopig niet terug? Waarom zouden de Reeds niet meer komen? Voorlopig hebben die weinig input meer op de serie inderdaad, maar we weten niet wat er nog kan komen. Hoezo neemt Osha de plaats van de Reeds in? Osha is nu de Starks aan het bevrijden ja, dat is volgens de serie niet iets wat de Reeds zo snel zouden doen. Amory Lorch had blijkbaar iets belangrijks te doen als hij volgens het boek nog niet dood had moeten zijn.quote:Ik vraag me trouwens wel af waar ze nu heen willen in de serie. De draken worden niet gestolen, Jon en Ygritte verdwalen niet samen, we kunnen er nu wel van uitgaan dat de Reeds echt niet meer komen en dat Osha hun plaats inneemt wat weer latere consequenties heeft. Amory Lorch hoort nog niet dood te zijn.
Ik snap dat ze dingen moeten samenvoegen maar ik ben nu wel heel benieuwd.
En het lijkt er jammer genoeg op dat dit soort opmerkingen hen niets kan schelen (niets persoonlijk naar jou hoor Dagonet). Integendeel, dit soort opmerkingen lijkt hen juist te motiveren om te zeiken. Triest gedrag (en dat in topic #32 waar dit helemaal niet meer thuis hoort/zou moeten horen althans).quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Splodgenessabounds het volgende:
In ieder geval, ik wil helemaal niks uit het boek weten want ik volg de serie en niet het boek. Het boek kan me echt helemaal niks schelen.
Serie; Jon is verdwaald met wildling genaam ygritte.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Omega het volgende:
Ja maar dat zijn toch geen spoilers voor de serie??? In het boek verdwaalt Jon juist niet, en in de serie wel. Wat zegt hij daarmee over het vervolg van de serie?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef muzas het volgende:
Conclusie die ik trek; Ygritte gaat nog van verder belang zijn in het verhaal van Jon.
Maar als het niet duidelijk is dat Ygritte nog van belang zal zijn, dan kijk je wel heel erg zonder nadenken (naar mijn mening). Want waarom juist een vrouw die als laatste overblijft, waarom dat schuren, waarom naast elkaar liggen. Echt niet om gewoon haar hoofd eraf te hakken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Serie; Jon is verdwaald met wildling genaam ygritte.
Boek (blijkbaar, ikzelf heb m niet gelezen); Jon verdwaalt niet, maar ygritte komt er wel in voor.
Conclusie die ik trek; Ygritte gaat nog van verder belang zijn in het verhaal van Jon.
Daar is het boekentopic toch (ook) voor...echt, zo moeilijk is dat toch allemaal niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef Omega het volgende:
Er moet dus een derde GOT topic komennaast deze en die met (echte) boekspoilers, ook 1 waar mensen zich mogen verbazen over afwijkingen van de serie t.o.v. het boek
Misschien doet een andere ranger dat wel in een van de volgende episodes?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar als het niet duidelijk is dat Ygritte nog van belang zal zijn, dan kijk je wel heel erg zonder nadenken (naar mijn mening). Want waarom juist een vrouw die als laatste overblijft, waarom dat schuren, waarom naast elkaar liggen. Echt niet om gewoon haar hoofd eraf te hakken.
Game of Thrones met boekspoilers #2 lijkt me prima...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef Omega het volgende:
Er moet dus een derde GOT topic komennaast deze en die met (echte) boekspoilers, ook 1 waar mensen zich mogen verbazen over afwijkingen van de serie t.o.v. het boek
dat kan toch nog steeds?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Misschien doet een andere ranger dat wel in een van de volgende episodes?
Niet zolang ze verdwaald zijn iig dus. Heel moeilijk is het niet, Seriekijkers die de boeken niet gelezen hebben zijn helemaal niet geïnteresseerd in vergelijkingen met het boek.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die duidelijke lijn is door Mike gepost op 5 april in deel 20.
Helaas wordt er niet op gemodereerd.
[..]
Het probleem is ook een beetje dat als een niet-boekenlezer dit opmerkt, het een "oeh ja heb je gelijk in, goed gezien" post is, terwijl dezelfde post als gemaakt door een wel boekenlezer wordt gezien als een spoiler.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar als het niet duidelijk is dat Ygritte nog van belang zal zijn, dan kijk je wel heel erg zonder nadenken (naar mijn mening). Want waarom juist een vrouw die als laatste overblijft, waarom dat schuren, waarom naast elkaar liggen. Echt niet om gewoon haar hoofd eraf te hakken.
Hier kan ik mij in vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Dus als boekenlezers nou ophouden met vergelijkingen trekken (want ja dat is irritant voor mensen die alleen de serie kijken) en niet-boekenlezers ophouden met in alles een spoiler te zien, kunnen we misschien eindelijk ophouden met dit gezeik
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het probleem is ook een beetje dat als een niet-boekenlezer dit opmerkt, het een "oeh ja heb je gelijk in, goed gezien" post is, terwijl dezelfde post als gemaakt door een wel boekenlezer wordt gezien als een spoiler.
4 dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:41 schreef Omega het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |