A man is specialquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:22 schreef Splodgenessabounds het volgende:
De laatste pagina's slaan helemaal nergens op! Als ik mod was had ik dit topic al lang weer op 6 pagina's gezet en minstens 5 pagina's onzin verwijderd. Zullen we het nu gewoon weer over de serie hebben en niet over (fake) boekspoilers. Gissen mag, tuurlijk, maar ga geen dingen verraden of absurde dingen verzinnen: is gewoon niet grappig.
OT: Osha is wel bruut bezig trouwens! En Jaqen, wat een held is dat!Zijn tweede moord is best een leuke scene. Totaal onzinnig want zo snel kan het waarschijnlijk nooit dat hij iemand omlegt, maar het is wel even een grappig stukje tussendoor.
Die hoeven niet zomaar weg hoor, misschien was die discussie gewoon wel nodigquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:22 schreef Splodgenessabounds het volgende:
De laatste pagina's slaan helemaal nergens op! Als ik mod was had ik dit topic al lang weer op 6 pagina's gezet en minstens 5 pagina's onzin verwijderd. Zullen we het nu gewoon weer over de serie hebben en niet over (fake) boekspoilers. Gissen mag, tuurlijk, maar ga geen dingen verraden of absurde dingen verzinnen: is gewoon niet grappig.
Misschien wel ja, het is nu duidelijk en afgelopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die hoeven niet zomaar weg hoor, misschien was die discussie gewoon wel nodig
Het kan best hoor. Die man is in alle haast naar zijn baas gerend, die kijkt niet om zich heen of er toevallig iemand is die hem wil doden. Ik vind het dus niet totaal ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:22 schreef Splodgenessabounds het volgende:
OT: Osha is wel bruut bezig trouwens! En Jaqen, wat een held is dat!Zijn tweede moord is best een leuke scene. Totaal onzinnig want zo snel kan het waarschijnlijk nooit dat hij iemand omlegt, maar het is wel even een grappig stukje tussendoor.
Dream onquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:13 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Misschien wel ja, het is nu duidelijk en afgelopen
So, what about Osha? Die had duidelijk een goede kans om Theon te vermoorden maar deed dit niet. Waarom niet?quote:
Waar had ze haar wapen moeten verstoppenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Iedereen hier is het dus wel eens over Jaqen:
[..]
So, what about Osha? Die had duidelijk een goede kans om Theon te vermoorden maar deed dit niet. Waarom niet?
Risky lijkt me. Als zijn lijk gevonden wordt voordat ze gevlucht zijn wordt er groot alarm geslagen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Iedereen hier is het dus wel eens over Jaqen:
[..]
So, what about Osha? Die had duidelijk een goede kans om Theon te vermoorden maar deed dit niet. Waarom niet?
Ze had ook een mes om die bewaker z'n keel door te snijden, had ze bij Theon ook kunnen doen, die lag toch te slapen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar had ze haar wapen moeten verstoppen?
True, maar dan was het wel lastiger geworden om stilletjes met Bran en Rickon te ontsnappen lijkt me vanwege evt. lawaai als ze Theon omlegt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:44 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ze had ook een mes om die bewaker z'n keel door te snijden, had ze bij Theon ook kunnen doen, die lag toch te slapen.
Als je dat gaat doen, dan aub via PM. Scheelt een hoop gedoe...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wil je het logische antwoord wel geven, maar dan krijgen we weer dat boek gezeik :p
Niet doen danquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wil je het logische antwoord wel geven, maar dan krijgen we weer dat boek gezeik :p
Nou vol Ironmen valt mee, zo groot was dat leger op dat ene schip niet volgens mij. Omdat zij nu partij kiest voor de Starks, ze helpt Brandon al een tijdje... en nu bedenk ik me dat Brandon Theon ook niet snel zou laten vermoorden omdat hij toch een vriend van de familie was (of misschien zou hij dat nu wel willen, aangezien hij Ser Rodrik heeft vermoord).quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:55 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Waarom wel?
Wat wint zij erbij,in een kasteel vol Ironmen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |