SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij bir?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zargon.ik zie mij weer niet staan?
vergeten misschien.
![]()
Kurt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kiro ne?
Google geeft dit:
[ afbeelding ]
Ja kwarts. Ik kom uit Agri, dat is vlakbij Erzurum. Ik volg momenteel ook Turkse taal les, mij verloofde is volbloed Turks en komt uit Konya. Turkse taal is eigenlijk best leuk. En Hayat Devam Ediyor ben ik echt verslaafd aan!quote:
Che_, is hij/zij (persoon op de foto) knap genoeg voor jou voor in een relatie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kiro ne?
Google geeft dit:
[ afbeelding ]
Kwarts?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja kwarts. Ik kom uit Agri, dat is vlakbij Erzurum. Ik volg momenteel ook Turkse taal les, mij verloofde is volbloed Turks en komt uit Konya. Turkse taal is eigenlijk best leuk. En Hayat Devam Ediyor ben ik echt verslaafd aan!
Hoezo verbitterd gedoe? Ik ben helemaal niet verbitterd. Ik zeg gewoon waar het op staat. Als je lang genoeg mee gaat op forums (en geloof me, de meeste forums zijn hetzelfde wat betreft trollen etc.) dan weet je dat je niet iedereen kunt vertrouwen. Ok, ik overdrijf natuurlijk ook een beetje. Het is niet zo dat ik echt aan iedereen twijfel maar meer aan de mensen die zich als een mongool gedragen (zie El_Presidente). En meestal is het zo dat mensen als hij niet degene zijn die ze zeggen of laten zien dat ze zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar jij allemaal komt en kwam.Verbitterd gedoe.
Nee, niet mijn type.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Che_, is hij/zij (persoon op de foto) knap genoeg voor jou voor in een relatie?
Ik weet waar Agri ligt heurquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja kwarts. Ik kom uit Agri, dat is vlakbij Erzurum. Ik volg momenteel ook Turkse taal les, mij verloofde is volbloed Turks en komt uit Konya. Turkse taal is eigenlijk best leuk. En Hayat Devam Ediyor ben ik echt verslaafd aan!
Je maakt me wel verdrietig hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kwarts?
Je moet minimaal diamant zijn om in de OP te mogen komen.
Ik ben californium
Ik ben geen EMO!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent zo'n wolf die in zijn eigen poten snijdt?
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zie aan zijn/haar uiterlijk wel dat het een intelligent persoon is. Vooral de blik in die ogen. Sprekend. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou zou zijn.quote:
Saol.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet waar Agri ligt heur![]()
Van mij mag je er best in
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Weet je, eerlijk gezegd heb ik geen zin om met jou te praten. Wat op het eind komt het zelfde verhaal op neer. Jij blijft bij jou punt en ik blijf bij mijn punt.
Jij bent een type dat houd van eindeloze discussies, anders zou je hierop niet ingaan. Zulke mensen moeten niet in mijn buurt komen. Jou mag je eigen mening hebben, dat respecteer ik. Maar geen fag uithangen met eindeloze discussies en achterlijke vragen stellen.En trouwens je kent het halve verhaal amper. Koerden en Turken zijn een heel apart volk. En met Turkije heb ik niks. Mijn familie komt oorspronkelijk niet uit Turkije. Praatjesmaker. kuri keri
[..]
Bedankt.
Oh ja? Beoordeel mij es..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zie aan zijn/haar uiterlijk wel dat het een intelligent persoon is. Vooral de blik in die ogen. Sprekend. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou zou zijn.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kankerdebiel. Ik zou me niet verbazen als je een kloon bent van die trifko-mongool.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
Oh, nog een foto.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zie aan zijn/haar uiterlijk wel dat het een intelligent persoon is. Vooral de blik in die ogen. Sprekend. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou zou zijn.
Dat was getroll. Ik heb geen duidelijke foto's van jou, stuur eens, post ik daarna mijn mening. Leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja? Beoordeel mij es..
Zonder getroll..
Je lijkt WammesWaggel wel. Die kan ook aan iemands aura zien hoe en wat hij/zij precies is, wat het gisteren heeft gegeten, enz.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lijkt WammesWaggel wel. Die kan ook aan iemands aura zien hoe en wat hij/zij precies is, wat het gisteren heeft gegeten, enz.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lijkt WammesWaggel wel. Die kan ook aan iemands aura zien hoe en wat hij/zij precies is, wat het gisteren heeft gegeten, enz.
Meestertrollquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef Weissman het volgende:
Julis en zarGon bij elkaar zijn beter dan FOK! search.
Kun jij de istiklal marsi zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zargon beloftes moet je nakomen evet!
Stuur maar en ik zal mijn mening eerlijk geven. Ik vind het wel leuk om te geven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
Ziba, wil je mijn foto bekijken en zeggen of ik intelligent ben? Ik ben nogal onzeker over mezelf. Dankzij de vraag van Weissman zit ik in de knoop met mezelf en weet niet of ik onwetend ben of niet, een onwetend persoon weet immers niet dat hij/zij onwetend is![]()
Ik zei volgende update. Niet volgend deel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zargon beloftes moet je nakomen evet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef Weissman het volgende:
Julis en zarGon bij elkaar zijn beter dan FOK! search.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:13 schreef Che_ het volgende:
Ziba beoordeel mij eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Stuur maar en ik zal mijn mening eerlijk geven. Ik vind het wel leuk om te geven.
Ziba beoordeel mij eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op cami moesten we het vroeger altijd zingen.quote:
Ziba beoordeel mij eens:Ethiopid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ne nogwattes, zo gaat het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Op cami moesten we het vroeger altijd zingen.
[b]Korkma, sonmez bu safaklarda yuzen al sancak
Sonmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak en nogwattes
Een beetje respect, aub.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Op cami moesten we het vroeger altijd zingen.
Korkma, sonmez bu safaklarda yuzen al sancak
Sonmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak[b] en nogwattes
De man op de foto lijkt op Goofy. Het is zo'n neger die iedere zondag op het balkon van zijn flatje zit met een joint in een joggingbroek. Hij spreekt meiden aan op straat en in de trein met als openingszin: 'mag ik je ping' en zodra een meisje nee zegt is ze een hoer. Hij heeft een uitkering en is niet intelligent. Hij handelt waarschijnlijk in drugs. Zoiets.quote:
Heeft ie nog echt gestuurd ook...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Ziba het volgende:
[..]?
Arcadia heeft ook niet het gezicht wat ik had verwacht. En lichaam ook niet.![]()
Is dat positiefquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Ziba het volgende:
[..]?
Arcadia heeft ook niet het gezicht wat ik had verwacht. En lichaam ook niet.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt constant erover gepraat terwijl niemand wat post (op sommige na).
En soms is het ook wel leuk, vooral wanneer iemand een foto post en Bortecinem gaat beoordelen waar diegene vermoedelijk vandaan komt/op lijkt
Hier stopte ik alquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
De man op de foto lijkt op Goofy. Het is zo'n neger
En toch is dat wat ik denk als ik ga filosoferen over zijn mogelijke leven.quote:
Had gezien maar is niet duidelijk.quote:
Nou en.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft ie nog echt gestuurd ook...
Ik was echt benieuwd wat ze zou zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft ie nog echt gestuurd ook...
Hadi hadi, yemezler.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik was echt benieuwd wat ze zou zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo niet duidelijk..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch is dat wat ik denk als ik ga filosoferen over zijn mogelijke leven.Ik vind dat sowieso leuk om te doen als ik in de stad zit. Denken wat mensen doen enzovoort.
[..]
Had gezien maar is niet duidelijk.
[..]
Nou en.
Oh dus jij ziet een Pakistaan op straat lopen en denkt gelijk: "Ha, een neger"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch is dat wat ik denk als ik ga filosoferen over zijn mogelijke leven.Ik vind dat sowieso leuk om te doen als ik in de stad zit. Denken wat mensen doen enzovoort.
Niet alleen in Turkije.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Allah rahmet eylesin. Geliefd bij iedereen in Turkije.
Dus jij mag alleen een kwart in de OP, ik zeg dat alleen "Joa" in de OP mag. Je bent Turk of niet - zo simpel is het.quote:
Ben je geen Turk dan? Niet zo snel boos worden jij menier. Beetje lachen enzo is goed voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over steeds? Je praat echt onzin hele tijd.
Turkse gezegde, in een grapje zit een halve waarheid. De etniciteit-gekleurde grappen van haar kun je niet halal verklaren, het is de grappen van haar dat ook een beetje stoortquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over steeds? Je praat echt onzin hele tijd.
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou. Zijn zoon heet bijvoorbeeld Ali; niet echt een naam die een niet-moslim aan zijn kind zou geven, dacht ik zo.quote:
Nee, ik heb Turks paspoort, dus ik Toerk! Mijn bloed is wel Kwart Turks bloed. BLUUUDDDD zeg ik je Blude.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jij mag alleen een kwart in de OP, ik zeg dat alleen "Joa" in de OP mag. Je bent Turk of niet - zo simpel is het.
Ik heb het ook nog nooit eerder gehoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou. Zijn zoon heet bijvoorbeeld Ali; niet echt een naam die een niet-moslim aan zijn kind zou geven, dacht ik zo.
In al zijn films werden moslims neergezet als gekken, oplichters, cahil volk. Het was ook bekend dat hij veel van zijn scripten zelf schreef.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou.
no problem brah, ik ga wel een docu ofzo kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry man, ben echt te lam om serieus me een uur bezig te gaan houden met AoE2.
Alhoewel ik jou nooit echt heb gemogen, kwam je een jaar terug eens stuk normaler over. Zie onze discussie hier. Wat is er met je gebeurd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik heb Turks paspoort, dus ik Toerk! Mijn bloed is wel Kwart Turks bloed. BLUUUDDDD zeg ik je Blude.
Mijn mannetje kan er wel om lachen. Gelukkig bestaan er tenminste geen chagrijnige Turken op deze aarde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turkse gezegde, in een grapje zit een halve waarheid. De etniciteit-gekleurde grappen van haar kun je niet halal verklaren, het is de grappen van haar dat ook een beetje stoort
Sorry, ik vergis me. Hij was idd, Alevi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou. Zijn zoon heet bijvoorbeeld Ali; niet echt een naam die een niet-moslim aan zijn kind zou geven, dacht ik zo.
Ik leef inderdaad op de maanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mijn mannetje kan er wel om lachen. Gelukkig bestaan er tenminste geen chagrijnige Turken op deze aarde.
Dus hij is wel een moslim, alleen niet-praktiserend, dus wat je zei was fout.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry, ik vergis me. Hij was idd, Alevi.
Klopt, ik excuseer me voor het neerzetten van foutieve informatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus hij is wel een moslim, alleen niet-praktiserend, dus wat je zei was fout.
Oh okey.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het echt raar dat je dat nu nog vraagt.
Ik kan je vertellen dat ik heel wat films van hem heb gezien, ook minder bekende films, maar veel van zijn films zijn maatschappijkritisch, niet specifiek tegen moslims of de Islam gericht. Dat is onzin.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
In al zijn films werden moslims neergezet als gekken, oplichters, cahil volk. Het was ook bekend dat hij veel van zijn scripten zelf schreef.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik heel wat films van hem heb gezien, ook minder bekende films, maar veel van zijn films zijn maatschappijkritisch, niet specifiek tegen moslims of de Islam gericht. Dat is onzin.
Gebeurd de afgelopen jaar? Veel. Elhamdulilah. Shukran Allah.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alhoewel ik jou nooit echt heb gemogen, kwam je een jaar terug eens stuk normaler over. Zie onze discussie hier. Wat is er met je gebeurd?
Koerden op fok! #2 fasulya
Ah, dat kan. Hij komt ook uit Malatya. Daar zitten bij mijn weten best veel Alevieten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry, ik vergis me. Hij was idd, Alevi.
Iyi geceler evladimquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadii Turkmenschen, ik ben slapen..
Take care.. x
Truste Jaleciigiim..quote:
Kom maar halen, je was toch zo in de buurt..?quote:
ii geceler kocumquote:
Wat moet ik betalen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Truste Jaleciigiim..
[..]
Kom maar halen, je was toch zo in de buurt..?
[..]
ii geceler kocum
Fener gaat winnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Ontknoping van de Turkse competitie; Fenerbahce - Galatasaray.
oh nee he shit me nachtmerrie komt uit dat word oorlog thuis. Ik denk dat ik maar bij iemand ga logeren geen zin in die shitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Ik ben Fenerliquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Niks..quote:
Ik ben verliefd op ronniequote:
Ik kom eraan! Adres?quote:
Jij vond Turkse mannen toch niks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
Borte ik heb een nieuwe omslag geplaatst, kijk zijn blikkk.
[ afbeelding ]
wie is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij Turks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij vond Turkse mannen toch niks?
Ronnie is gewoon onwijs schattig en grappigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je valt op Turken en dan is je type ronnie?
Oh myyyyyyy................quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Venlo.quote:
Echt, die verloving heeft jou niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zei ik een jaar geleden ook, kijk mij nu.... pfffffff 1 uitzondering gemaakt
Ah mooi, leeftijdsgenoot dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Bülent Ersoy repliği bu, ya. Ik ben 20.
Lijkt me de type voor huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ronnie is gewoon onwijs schattig en grappig
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Alev alev ah, her yer yaniyor..kaldir kaldir ellerini fener geliyoooor
Hij maakt me een beter mensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt, die verloving heeft jou niet goed gedaan.
Hoelaat. Ik kom echt hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadii hadii, hou mij nou niet op Jale... Ik ben weg, kom je Tab morgen maar ophalen..
x
Ik ga sowieso nooit met een Turkse jongen, weet ik nu al. Net zoals ik nooit met een dik iemand ga bijvoorbeeld. Gewoon voorkeuren zegmaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zei ik een jaar geleden ook, kijk mij nu.... pfffffff 1 uitzondering gemaakt
Vinny vind ik dus echt wel onwijs sexy in het laatste seizoen.. Wowquote:
Meisje toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit met een Turkse jongen, weet ik nu al. Net zoals ik nooit met een dik iemand ga bijvoorbeeld. Gewoon voorkeuren zegmaar.![]()
Hij is echt Turks.Hij ziet eruit als een knappe (uitzondering) Arabier ofzo. Dat dacht ik.
Die Situation is echt zo'n kanker mongool he. Echt een El_Presidente. Ik snap niet hoe ze het uithouden met hem.quote:
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... .quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit met een Turkse jongen, weet ik nu al. Net zoals ik nooit met een dik iemand ga bijvoorbeeld. Gewoon voorkeuren zegmaar. :P
Hij is echt Turks.Hij ziet eruit als een knappe (uitzondering) Arabier ofzo. Dat dacht ik.
Wie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... hij precies mij ...
maar mijn verloofde is niet dik.
Maar ben nu wel verloofd met een Turk. Hij is wel anders dan alle andere Turken. Drama vrij enzo.Gewoon echt een schatje. Heb hem via Fok leren kennen trouwens.
Oké vertel, wat is er mis met hem?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... hij precies mij ...
maar mijn verloofde is niet dik.
Maar ben nu wel verloofd met een Turk. Hij is wel anders dan alle andere Turken. Drama vrij enzo.Gewoon echt een schatje. Heb hem via Fok leren kennen trouwens.
Ik haat mikequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die Situation is echt zo'n kanker mongool he. Echt een El_Presidente. Ik snap niet hoe ze het uithouden met hem.
He iedereen in dat huis is gewoon nep (alleen Vinny is wel ok). Maar ik haat het als die andere zogenaamd aardig doen maar echt schijnheilig zijn. Mike zorgt tenminste voor wat actiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die Situation is echt zo'n kanker mongool he. Echt een El_Presidente. Ik snap niet hoe ze het uithouden met hem.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah mooi, leeftijdsgenoot dus- ik schatte je wel ouder dankzij je volwassen gedrag.
Wie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Ik ken 1 Turk met groene ogen op FOK!...
Maar geloof niet dat hij het is
Ik mag alleen Jenny eigenlijk. Maar als ik echt moest kiezen van de jongens, dan Ronny & Vinny.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
He iedereen in dat huis is gewoon nep (alleen Vinny is wel ok). Maar ik haat het als die andere zogenaamd aardig doen maar echt schijnheilig zijn. Mike zorgt tenminste voor wat actie
Liefde vind je niet zomaar. Het overkomt je. Hij werd ook mijn eerste vriendje. Met Wali ofcourse was onze eerste date.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het populair btw voor Turken om je liefde hier te vinden?
Wali is zijn Fok naam? zegt me nietsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Liefde vind je niet zomaar. Het overkomt je. Hij werd ook mijn eerste vriendje. Met Wali ofcourse was onze eerste date.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het populair btw voor Turken om je liefde hier te vinden?
Ronnie vind ik echt zo'n meeloper. Vooral hoe die ook Pauly nadoet altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik mag alleen Jenny eigenlijk. Maar als ik echt moest kiezen van de jongens, dan Ronny & Vinny.
Nee een Wali! Dat hoor je toch te weten met je Islam Studie. Hij is ook naar hajj geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wali is zijn Fok naam? zegt me niets
Hoe kan je met een Turk gaan terwijl je zegt dat je niet met ze wil gaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... .
maar mijn verloofde is gelukkig niet dik.
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Arcadia het volgende:
Zou me echt heel erg verbazen als ik mijn droomvrouw op het internet vind.
Nou ja, wali is tegelijkertijd ook een naam, maar ja, 'vriend' zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee een Wali! Dat hoor je toch te weten met je Islam Studie. Hij is ook naar hajj geweest.
Ban me dan. HÈ.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ask hayatin zekatimis, odeyelimde bitsin artik ---> Permban
Ik dacht dit ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, wali is tegelijkertijd ook een naam, maar ja, 'vriend' zegt niet zoveel
Zeg me aub niet Burakius?
nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tja, dan val je blijkbaar op het andere geslacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kan ik verliefd worden als ik die persoon niet kan zien? Straks is het een jongen.
Als je verliefd wordt via internet op basis van 'innerlijk' en geen uiterlijke vertoning is dit wel een mooie zin. Je ziet niks. Alleen maar tekst.quote:
Wie heeft zich net geregistreerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Che_ het volgende:
Gewoon trouwen met iemand die zich net registreert.
Triggershot, het kan dus toch!
Anders was het 'ja' ???quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg net al per DM een huwelijksaanvraag, je bent te laat.
Eigenlijk kan iedereen wel op het andere geslacht vallen, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, dan val je blijkbaar op het andere geslacht.
Verliefd. En ik ken hem al 1 jaar bijna. Maar trouwen wil ik pas eind volgend jaar. Mijn moeder is ziek. En ik studeer.quote:
foto's wisselen, webcame elkaar zien kijken of het geen engerd is en daarna mschn wel een meet met waliquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kan ik verliefd worden als ik die persoon niet kan zien? Straks is het een jongen.
Allah mesut eylesin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Verliefd. En ik ken hem al 1 jaar bijna. Maar trouwen wil ik pas eind volgend jaar. Mijn moeder is ziek. En ik studeer.
Wat vindt hij eigenlijk van je postgedrag?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Maar hij leest vaak mee maar reageert niet.
Wat heeft je moeder en je studie ermee te maken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Verliefd. En ik ken hem al 1 jaar bijna. Maar trouwen wil ik pas eind volgend jaar. Mijn moeder is ziek. En ik studeer.
Ik denk niet dat we het lang zouden volhouden in een huwelijk, om jou te beschermen had ik waarschijnlijk nee gezegdquote:
Onstabiele omgeving vermoed ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder en je studie ermee te maken?.
Heeft veel te maken met mijn bruiloft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder en je studie ermee te maken?.
Wali = derde persoonquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
foto's wisselen, webcame elkaar zien kijken of het geen engerd is en daarna mschn wel een meet met wali
Ik ook. Ik kan ook wel zoenen met een meisje enzo als ze echt super mooi en aantrekkelijk is. Maar het is niet dat ik bi of lesbisch ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik val niet op vrouwen, maar sommige vrouwen vind ik wel echt sexyahahaha
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan ook wel zoenen met een meisje enzo als ze echt super mooi en aantrekkelijk is. Maar het is niet dat ik bi of lesbisch ben.
Jij bent ook een Burak hequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, uit Aksaray. Ligt wel tegen Konya aan.
Dat doe ik ook, maakt me ook niet homosensueel of zo. Sowieso, onze ballen raken elkaar niet aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan ook wel zoenen met een meisje enzo als ze echt super mooi en aantrekkelijk is. Maar het is niet dat ik bi of lesbisch ben.
niet goed. maar ik vind zijn rijgedrag ook niet goed. dus we zijn quitquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat vindt hij eigenlijk van je postgedrag?
Ehmm.. Ja dat gaat me te verquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Aha. Hele goeie vergelijking trouwensquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
niet goed. maar ik vind zijn rijgedrag ook niet goed. dus we zijn quit
Hij leest mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja, heel normaal om dan te gaan zoenen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden en d'r mee zoenen enzo maar daarom ben ik nog geen bi. Volgens mij moet je dan echt verliefd worden wil je zeggen dat je biseksueel of lesbisch of hetero bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maakt me ook niet homosensueel of zo. Sowieso, onze ballen raken elkaar niet aan.
Want?quote:
evetquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Triggershot het volgende:
Wali betekent vriend, beschermer of voogd, ook wel Turks voor 'Veli'.
Hallo geliefde BirTurk, toekomstige man van Joablabla, als je dit leest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je moet alles een keer hebben gedaan zal ze waarschijnlijk denkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, heel normaal om dan te gaan zoenen.
Mwuah, biseksueel is vooral, eeh, seksueel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden en d'r mee zoenen enzo maar daarom ben ik nog geen bi. Volgens mij moet je dan echt verliefd worden wil je zeggen dat je biseksueel of lesbisch of hetero bent.
[..]
Want?
Ik geef je gelijk hoor. Een keer ben ik in een gekke bui in bed beland met een jongen, maar dat zegt niets natuurlijk; ik was niet verliefd op hem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden en d'r mee zoenen enzo maar daarom ben ik nog geen bi. Volgens mij moet je dan echt verliefd worden wil je zeggen dat je biseksueel of lesbisch of hetero bent.
Als ik geen gevoelens voor een persoon heb zoen ik er ook niet mee of wat dan ook, dus met een meisje zal dat never nooit gebeurenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Want?
Ik ben vreemd hij houd van mij zoals ik benquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hallo geliefde BirTurk, toekomstige man van Joablabla, als je dit leest.
Je vrouw doet een beetje vreemd, onthoud deze gouden regel.
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kotektir
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
wat is deze man nog geen uur over een topic
NKFVAS![]()
ik zit helemaal in die wedstrijd modus voor zaterdag gvd
Gast, de helft snapt niet eens wat het allemaal betekend dus beter kan je kappen met die wijsheid van jequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hallo geliefde BirTurk, toekomstige man van Joablabla, als je dit leest.
Je vrouw doet een beetje vreemd, onthoud deze gouden regel.
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kotektir
zarGon, wat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Een keer ben ik in een gekke bui in bed belandt met een jongen, maar dat zegt niets natuurlijk; ik was niet verliefd op hem..
Hopelijk is die geen taalnazi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben vreemd hij houd van mij zoals ik ben
helaas ken ik niemand die net zo fanatiek is als ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]. Rerere rarara Galatasaray Galatasaray Cimbombom.
Google is je vriendquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast, de helft snapt niet eens wat het allemaal betekend dus beter kan je kappen met die wijsheid van je
quote:
Nee, ik vind het eerder zonde van je moeite.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Google is je vriend, atasözleri kulanmak yasik mi - het lijkt er eerder op dat alles wat ik zeg je irriteert.
Ook niet in een discotheek ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als ik geen gevoelens voor een persoon heb zoen ik er ook niet mee of wat dan ook, dus met een meisje zal dat never nooit gebeuren
Waarom niet? Als je allebei die verlangens hebt ofzo. En sowieso wil ik inderdaad veel uitproberen en ben ik van het experimenteren. Niks raars aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, heel normaal om dan te gaan zoenen.
Precies. Is niks raars aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Een keer ben ik in een gekke bui in bed beland met een jongen, maar dat zegt niets natuurlijk; ik was niet verliefd op hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |