Wat moet ik betalen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Truste Jaleciigiim..
[..]
Kom maar halen, je was toch zo in de buurt..?
[..]
ii geceler kocum
Fener gaat winnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Ontknoping van de Turkse competitie; Fenerbahce - Galatasaray.
oh nee he shit me nachtmerrie komt uit dat word oorlog thuis. Ik denk dat ik maar bij iemand ga logeren geen zin in die shitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Ik ben Fenerliquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Niks..quote:
Ik ben verliefd op ronniequote:
Ik kom eraan! Adres?quote:
Jij vond Turkse mannen toch niks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
Borte ik heb een nieuwe omslag geplaatst, kijk zijn blikkk.
[ afbeelding ]
wie is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij Turks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij vond Turkse mannen toch niks?
Ronnie is gewoon onwijs schattig en grappigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je valt op Turken en dan is je type ronnie?
Oh myyyyyyy................quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Venlo.quote:
Echt, die verloving heeft jou niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zei ik een jaar geleden ook, kijk mij nu.... pfffffff 1 uitzondering gemaakt
Ah mooi, leeftijdsgenoot dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Bülent Ersoy repliği bu, ya. Ik ben 20.
Lijkt me de type voor huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ronnie is gewoon onwijs schattig en grappig
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Alev alev ah, her yer yaniyor..kaldir kaldir ellerini fener geliyoooor
Hij maakt me een beter mensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt, die verloving heeft jou niet goed gedaan.
Hoelaat. Ik kom echt hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadii hadii, hou mij nou niet op Jale... Ik ben weg, kom je Tab morgen maar ophalen..
x
Ik ga sowieso nooit met een Turkse jongen, weet ik nu al. Net zoals ik nooit met een dik iemand ga bijvoorbeeld. Gewoon voorkeuren zegmaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zei ik een jaar geleden ook, kijk mij nu.... pfffffff 1 uitzondering gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |