Dus jij mag alleen een kwart in de OP, ik zeg dat alleen "Joa" in de OP mag. Je bent Turk of niet - zo simpel is het.quote:
Ben je geen Turk dan? Niet zo snel boos worden jij menier. Beetje lachen enzo is goed voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over steeds? Je praat echt onzin hele tijd.
Turkse gezegde, in een grapje zit een halve waarheid. De etniciteit-gekleurde grappen van haar kun je niet halal verklaren, het is de grappen van haar dat ook een beetje stoortquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over steeds? Je praat echt onzin hele tijd.
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou. Zijn zoon heet bijvoorbeeld Ali; niet echt een naam die een niet-moslim aan zijn kind zou geven, dacht ik zo.quote:
Nee, ik heb Turks paspoort, dus ik Toerk! Mijn bloed is wel Kwart Turks bloed. BLUUUDDDD zeg ik je Blude.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jij mag alleen een kwart in de OP, ik zeg dat alleen "Joa" in de OP mag. Je bent Turk of niet - zo simpel is het.
Ik heb het ook nog nooit eerder gehoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou. Zijn zoon heet bijvoorbeeld Ali; niet echt een naam die een niet-moslim aan zijn kind zou geven, dacht ik zo.
In al zijn films werden moslims neergezet als gekken, oplichters, cahil volk. Het was ook bekend dat hij veel van zijn scripten zelf schreef.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou.
no problem brah, ik ga wel een docu ofzo kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry man, ben echt te lam om serieus me een uur bezig te gaan houden met AoE2.
Alhoewel ik jou nooit echt heb gemogen, kwam je een jaar terug eens stuk normaler over. Zie onze discussie hier. Wat is er met je gebeurd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik heb Turks paspoort, dus ik Toerk! Mijn bloed is wel Kwart Turks bloed. BLUUUDDDD zeg ik je Blude.
Mijn mannetje kan er wel om lachen. Gelukkig bestaan er tenminste geen chagrijnige Turken op deze aarde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turkse gezegde, in een grapje zit een halve waarheid. De etniciteit-gekleurde grappen van haar kun je niet halal verklaren, het is de grappen van haar dat ook een beetje stoort
Sorry, ik vergis me. Hij was idd, Alevi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou. Zijn zoon heet bijvoorbeeld Ali; niet echt een naam die een niet-moslim aan zijn kind zou geven, dacht ik zo.
Ik leef inderdaad op de maanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mijn mannetje kan er wel om lachen. Gelukkig bestaan er tenminste geen chagrijnige Turken op deze aarde.
Dus hij is wel een moslim, alleen niet-praktiserend, dus wat je zei was fout.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry, ik vergis me. Hij was idd, Alevi.
Klopt, ik excuseer me voor het neerzetten van foutieve informatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus hij is wel een moslim, alleen niet-praktiserend, dus wat je zei was fout.
Oh okey.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het echt raar dat je dat nu nog vraagt.
Ik kan je vertellen dat ik heel wat films van hem heb gezien, ook minder bekende films, maar veel van zijn films zijn maatschappijkritisch, niet specifiek tegen moslims of de Islam gericht. Dat is onzin.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
In al zijn films werden moslims neergezet als gekken, oplichters, cahil volk. Het was ook bekend dat hij veel van zijn scripten zelf schreef.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik heel wat films van hem heb gezien, ook minder bekende films, maar veel van zijn films zijn maatschappijkritisch, niet specifiek tegen moslims of de Islam gericht. Dat is onzin.
Gebeurd de afgelopen jaar? Veel. Elhamdulilah. Shukran Allah.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alhoewel ik jou nooit echt heb gemogen, kwam je een jaar terug eens stuk normaler over. Zie onze discussie hier. Wat is er met je gebeurd?
Koerden op fok! #2 fasulya
Ah, dat kan. Hij komt ook uit Malatya. Daar zitten bij mijn weten best veel Alevieten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry, ik vergis me. Hij was idd, Alevi.
Iyi geceler evladimquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadii Turkmenschen, ik ben slapen..
Take care.. x
Truste Jaleciigiim..quote:
Kom maar halen, je was toch zo in de buurt..?quote:
ii geceler kocumquote:
Wat moet ik betalen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Truste Jaleciigiim..
[..]
Kom maar halen, je was toch zo in de buurt..?
[..]
ii geceler kocum
Fener gaat winnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Ontknoping van de Turkse competitie; Fenerbahce - Galatasaray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |