Hadi hadi, yemezler.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik was echt benieuwd wat ze zou zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo niet duidelijk..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch is dat wat ik denk als ik ga filosoferen over zijn mogelijke leven.Ik vind dat sowieso leuk om te doen als ik in de stad zit. Denken wat mensen doen enzovoort.
[..]
Had gezien maar is niet duidelijk.
[..]
Nou en.
Oh dus jij ziet een Pakistaan op straat lopen en denkt gelijk: "Ha, een neger"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch is dat wat ik denk als ik ga filosoferen over zijn mogelijke leven.Ik vind dat sowieso leuk om te doen als ik in de stad zit. Denken wat mensen doen enzovoort.
Niet alleen in Turkije.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Allah rahmet eylesin. Geliefd bij iedereen in Turkije.
Dus jij mag alleen een kwart in de OP, ik zeg dat alleen "Joa" in de OP mag. Je bent Turk of niet - zo simpel is het.quote:
Ben je geen Turk dan? Niet zo snel boos worden jij menier. Beetje lachen enzo is goed voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over steeds? Je praat echt onzin hele tijd.
Turkse gezegde, in een grapje zit een halve waarheid. De etniciteit-gekleurde grappen van haar kun je niet halal verklaren, het is de grappen van haar dat ook een beetje stoortquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over steeds? Je praat echt onzin hele tijd.
Niet dat ik hem hierdoor minder ga mogen, hoor, maar ik hoor dit inderdaad voor het eerst van jou. Zijn zoon heet bijvoorbeeld Ali; niet echt een naam die een niet-moslim aan zijn kind zou geven, dacht ik zo.quote:
Nee, ik heb Turks paspoort, dus ik Toerk! Mijn bloed is wel Kwart Turks bloed. BLUUUDDDD zeg ik je Blude.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jij mag alleen een kwart in de OP, ik zeg dat alleen "Joa" in de OP mag. Je bent Turk of niet - zo simpel is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |