SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef Weissman het volgende:
Julis en zarGon bij elkaar zijn beter dan FOK! search.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:13 schreef Che_ het volgende:
Ziba beoordeel mij eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Stuur maar en ik zal mijn mening eerlijk geven. Ik vind het wel leuk om te geven.
Ziba beoordeel mij eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op cami moesten we het vroeger altijd zingen.quote:
Ziba beoordeel mij eens:Ethiopid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ne nogwattes, zo gaat het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Op cami moesten we het vroeger altijd zingen.
[b]Korkma, sonmez bu safaklarda yuzen al sancak
Sonmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak en nogwattes
Een beetje respect, aub.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Op cami moesten we het vroeger altijd zingen.
Korkma, sonmez bu safaklarda yuzen al sancak
Sonmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak[b] en nogwattes
De man op de foto lijkt op Goofy. Het is zo'n neger die iedere zondag op het balkon van zijn flatje zit met een joint in een joggingbroek. Hij spreekt meiden aan op straat en in de trein met als openingszin: 'mag ik je ping' en zodra een meisje nee zegt is ze een hoer. Hij heeft een uitkering en is niet intelligent. Hij handelt waarschijnlijk in drugs. Zoiets.quote:
Heeft ie nog echt gestuurd ook...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Ziba het volgende:
[..]?
Arcadia heeft ook niet het gezicht wat ik had verwacht. En lichaam ook niet.![]()
Is dat positiefquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Ziba het volgende:
[..]?
Arcadia heeft ook niet het gezicht wat ik had verwacht. En lichaam ook niet.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt constant erover gepraat terwijl niemand wat post (op sommige na).
En soms is het ook wel leuk, vooral wanneer iemand een foto post en Bortecinem gaat beoordelen waar diegene vermoedelijk vandaan komt/op lijkt
Hier stopte ik alquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
De man op de foto lijkt op Goofy. Het is zo'n neger
En toch is dat wat ik denk als ik ga filosoferen over zijn mogelijke leven.quote:
Had gezien maar is niet duidelijk.quote:
Nou en.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft ie nog echt gestuurd ook...
Ik was echt benieuwd wat ze zou zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft ie nog echt gestuurd ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |