Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehoord van iemand. Is het een compliment?
Muazzesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch al getrouwd op je 19e met Mukaddes?
Echt hè, nee soms zijn foto's toch gewoon leuk? Is ook leuk gesprekstof, de hoeveelheid hoe mensen ermee bezig zijn is soms wel storend ja, maar dat ligt vooral aan de mannen meestal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nergens. Tuurlijk, iedereen is wel nieuwsgierig hoe de ander eruit ziet, maar men is er hier constant mee bezig. Ga dan gewoon meeten met z'n allen (en niet dat er 2 opdagen)
ik zag je twee zoontjes op het pleintje voetballen vandaag.. ik vroeg nog naar je..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar mag tot de 4 toch, no worries.
Mja, zouden zij ook niet weten, vanwege dit topic heb ik weinig tijd voor ze, kunnen ze al een beetje voetballen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik zag je twee zoontjes op het pleintje voetballen vandaag.. ik vroeg nog naar je..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zouden zij ook niet weten, vanwege dit topic heb ik weinig tijd voor ze, kunnen ze al een beetje voetballen?
Degene die altijd anderen beoordelen zonder dat ze zichzelf laten zien moet je dan ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan jou vraag ik geen foto's, jij geeft er dan ook geen aanleiding tot. Ik zou weleens willen zien hoe Che_ eruitziet, maar kan er prima leven als het niet zo ver komt.
Aan de andere kant heb je mensen zoals EL_Presidente die heel makkelijk met woorden zoals 'onzeker' strooein. Ja, dan vraag ik ook gewoon heel makkelijk om een foto, puur om te kijken of die persoon zeker genoeg is over zichzelf om een foto te posten.
Weet niet zeker of ze 100% van mij zijn, wel mooie jongens die Recep en Hilmi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ga eens minder Fokken en meer tijd aan ze besteden man..
Necmettin degil miydi? of is dat weer die zoon van je 2e huwelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ze 100% van mij zijn, wel mooie jongens die Recep en Hilmi.
Nu je het zegt, zou ook kunnen idd, weet niet precies.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Necmettin degil miydi? of is dat weer die zoon van je 2e huwelijk![]()
Ja, maar er wordt constant erover gepraat terwijl niemand wat post (op sommige na).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt hè, nee soms zijn foto's toch gewoon leuk? Is ook leuk gesprekstof, de hoeveelheid hoe mensen ermee bezig zijn is soms wel storend ja, maar dat ligt vooral aan de mannen meestal.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zou ook kunnen idd, weet niet precies.
Integendeel, ondanks meerdere huwelijken nog steeds maagd, daarom weet ik dus niet zeker of ze van mij zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
heb je weleens gehoord van anticonceptie.. tja ik had niet anders verwachtjij ziet die vrouwen ook alleen als kinderfabriek.
onbevlekte ontvangenisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel, ondanks meerdere huwelijken nog steeds maagd, daarom weet ik dus niet zeker of ze van mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |