SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al klaar met GTL'en?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]ja man wat denk je dat ik die originele TT zelf heb bedacht.. wat een kut TT..
Ik denk niet dat zG dat dacht nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]ja man wat denk je dat ik die originele TT zelf heb bedacht.. wat een kut TT..
ben bezig met de Gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben altijd al jewish geweest dus...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aleichem Shalom, je geloof ingeruild?
Sefardiem?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben altijd al jewish geweest dus...
Niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef EL_Presidente het volgende:
wanneer zet iemand mij in die Memleket kaart?
ik ben een Turk, zij nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, laten we ervoor zorgen dat de kaart helemaal niets meer voorstelt.
Ik stel niks voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, laten we ervoor zorgen dat de kaart helemaal niets meer voorstelt.
Wat is je memleket dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef EL_Presidente het volgende:
wanneer zet iemand mij in die Memleket kaart?
We maken speciaal voor jou een Nederlandse provinciekaart.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Discriminatie! Mijn zoontje is Turks, kan je toch erbij zetteuhh!
Doe!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We maken speciaal voor jou een Nederlandse provinciekaart.
Nee hoor, ken je niet, nooit geclaimd, volgens mij ken jij jezelf niet eens, maar goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
You think you know me you don't have a clue
Hé! Leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We maken speciaal voor jou een Nederlandse provinciekaart.
Wat niet doet in het vorige topic: zoveel praten met iemand die je nog nooit hebt gezien dat je een vertrouwensband opbouwt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent geen Turk. En dat is nou net die ene belangrijke voorwaarde.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik sta er niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2012 20:16:15 ]
Wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat niet doet in het vorige topic: zoveel praten met iemand die je nog nooit hebt gezien dat je een vertrouwensband opbouwt.
Foto van je paspoort en je komt erop.quote:
Wat is deze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat niet doet in het vorige topic: zoveel praten met iemand die je nog nooit hebt gezien dat je een vertrouwensband opbouwt.
alsof iedereen zijn paspoort heeft laten zien..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.
Je bent de kloon van een kloon van een kloon van een kloon. Kom nou zeg.
Weet niet, je manier van reageren lijkt anders vandaag, kan ook aan mij liggen aangezien ik weinig heb geslapenquote:
Ohjaaa... Interessantquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje Julis, snapte nooit wat zG in jou zag, maar eerlijk, je hebt wel wat
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef EL_Presidente het volgende:
ZarGon als je niet doet wat ik zeg, dan ga ik Julis regelen..
Ik heb geen zin in mensen die allerlei conclusies trekken en niet eens een foto durven te posten. Normaal gesproken duurt een discussie met zo iemand onnodig lang, maar als je vraagt om foto's blijkt het plotseling een hele korte discussie te worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet, je manier van reageren lijkt anders vandaag, kan ook aan mij liggen aangezien ik weinig heb geslapen
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef EL_Presidente het volgende:
ik heb Julis op Twitter dus wie weet what's next
Geen foto van jezelf (na al die stoerdönerij) en ook geen foto van je paspoort.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef EL_Presidente het volgende:
ZarGon als je niet doet wat ik zeg, dan ga ik Julis regelen..
Waar zijn jouw foto's.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:24 schreef Che_ het volgende:
Om de paar dagen gaat het hier over foto's, foto's, foto's.....
je lijkt mijn vriendin wel...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:25 schreef Arcadia het volgende:
Presidente, doe iedereen een plezier en doe normaal, een idioot kapt, begint de ander, heb het gevoel dat we bijna nooit normaal kunnen praten.
Aan jou vraag ik geen foto's, jij geeft er dan ook geen aanleiding tot. Ik zou weleens willen zien hoe Che_ eruitziet, maar kan er prima leven als het niet zo ver komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:24 schreef Che_ het volgende:
Om de paar dagen gaat het hier over foto's, foto's, foto's.....
Nergens. Tuurlijk, iedereen is wel nieuwsgierig hoe de ander eruit ziet, maar men is er hier constant mee bezig. Ga dan gewoon meeten met z'n allen (en niet dat er 2 opdagenquote:
wa ben je dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehoord van iemand. Is het een compliment?
[..]
Nee.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nergens. Tuurlijk, iedereen is wel nieuwsgierig hoe de ander eruit ziet, maar men is er hier constant mee bezig. Ga dan gewoon meeten met z'n allen (en niet dat er 2 opdagen)
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehoord van iemand. Is het een compliment?
Muazzesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch al getrouwd op je 19e met Mukaddes?
Echt hè, nee soms zijn foto's toch gewoon leuk? Is ook leuk gesprekstof, de hoeveelheid hoe mensen ermee bezig zijn is soms wel storend ja, maar dat ligt vooral aan de mannen meestal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nergens. Tuurlijk, iedereen is wel nieuwsgierig hoe de ander eruit ziet, maar men is er hier constant mee bezig. Ga dan gewoon meeten met z'n allen (en niet dat er 2 opdagen)
ik zag je twee zoontjes op het pleintje voetballen vandaag.. ik vroeg nog naar je..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar mag tot de 4 toch, no worries.
Mja, zouden zij ook niet weten, vanwege dit topic heb ik weinig tijd voor ze, kunnen ze al een beetje voetballen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik zag je twee zoontjes op het pleintje voetballen vandaag.. ik vroeg nog naar je..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zouden zij ook niet weten, vanwege dit topic heb ik weinig tijd voor ze, kunnen ze al een beetje voetballen?
Degene die altijd anderen beoordelen zonder dat ze zichzelf laten zien moet je dan ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan jou vraag ik geen foto's, jij geeft er dan ook geen aanleiding tot. Ik zou weleens willen zien hoe Che_ eruitziet, maar kan er prima leven als het niet zo ver komt.
Aan de andere kant heb je mensen zoals EL_Presidente die heel makkelijk met woorden zoals 'onzeker' strooein. Ja, dan vraag ik ook gewoon heel makkelijk om een foto, puur om te kijken of die persoon zeker genoeg is over zichzelf om een foto te posten.
Weet niet zeker of ze 100% van mij zijn, wel mooie jongens die Recep en Hilmi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ga eens minder Fokken en meer tijd aan ze besteden man..
Necmettin degil miydi? of is dat weer die zoon van je 2e huwelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ze 100% van mij zijn, wel mooie jongens die Recep en Hilmi.
Nu je het zegt, zou ook kunnen idd, weet niet precies.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Necmettin degil miydi? of is dat weer die zoon van je 2e huwelijk![]()
Ja, maar er wordt constant erover gepraat terwijl niemand wat post (op sommige na).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt hè, nee soms zijn foto's toch gewoon leuk? Is ook leuk gesprekstof, de hoeveelheid hoe mensen ermee bezig zijn is soms wel storend ja, maar dat ligt vooral aan de mannen meestal.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zou ook kunnen idd, weet niet precies.
Integendeel, ondanks meerdere huwelijken nog steeds maagd, daarom weet ik dus niet zeker of ze van mij zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
heb je weleens gehoord van anticonceptie.. tja ik had niet anders verwachtjij ziet die vrouwen ook alleen als kinderfabriek.
onbevlekte ontvangenisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel, ondanks meerdere huwelijken nog steeds maagd, daarom weet ik dus niet zeker of ze van mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |