SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al klaar met GTL'en?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]ja man wat denk je dat ik die originele TT zelf heb bedacht.. wat een kut TT..
Ik denk niet dat zG dat dacht nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]ja man wat denk je dat ik die originele TT zelf heb bedacht.. wat een kut TT..
ben bezig met de Gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben altijd al jewish geweest dus...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aleichem Shalom, je geloof ingeruild?
Sefardiem?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben altijd al jewish geweest dus...
Niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef EL_Presidente het volgende:
wanneer zet iemand mij in die Memleket kaart?
ik ben een Turk, zij nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, laten we ervoor zorgen dat de kaart helemaal niets meer voorstelt.
Ik stel niks voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, laten we ervoor zorgen dat de kaart helemaal niets meer voorstelt.
Wat is je memleket dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef EL_Presidente het volgende:
wanneer zet iemand mij in die Memleket kaart?
We maken speciaal voor jou een Nederlandse provinciekaart.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Discriminatie! Mijn zoontje is Turks, kan je toch erbij zetteuhh!
Doe!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We maken speciaal voor jou een Nederlandse provinciekaart.
Nee hoor, ken je niet, nooit geclaimd, volgens mij ken jij jezelf niet eens, maar goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
You think you know me you don't have a clue
Hé! Leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We maken speciaal voor jou een Nederlandse provinciekaart.
Wat niet doet in het vorige topic: zoveel praten met iemand die je nog nooit hebt gezien dat je een vertrouwensband opbouwt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent geen Turk. En dat is nou net die ene belangrijke voorwaarde.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik sta er niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2012 20:16:15 ]
Wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat niet doet in het vorige topic: zoveel praten met iemand die je nog nooit hebt gezien dat je een vertrouwensband opbouwt.
Foto van je paspoort en je komt erop.quote:
Wat is deze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat niet doet in het vorige topic: zoveel praten met iemand die je nog nooit hebt gezien dat je een vertrouwensband opbouwt.
alsof iedereen zijn paspoort heeft laten zien..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.
Je bent de kloon van een kloon van een kloon van een kloon. Kom nou zeg.
Weet niet, je manier van reageren lijkt anders vandaag, kan ook aan mij liggen aangezien ik weinig heb geslapenquote:
Ohjaaa... Interessantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |