oh nee he shit me nachtmerrie komt uit dat word oorlog thuis. Ik denk dat ik maar bij iemand ga logeren geen zin in die shitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Ontknoping van de Turkse competitie; Fenerbahce - Galatasaray.
Ik ben Fenerliquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
Ontknoping van de Turkse competitie; Fenerbahce - Galatasaray.
Niks..quote:
Ik ben verliefd op ronniequote:
Ik kom eraan! Adres?quote:
Jij vond Turkse mannen toch niks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
Borte ik heb een nieuwe omslag geplaatst, kijk zijn blikkk.
[ afbeelding ]
wie is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij Turks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij vond Turkse mannen toch niks?
Ronnie is gewoon onwijs schattig en grappigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je valt op Turken en dan is je type ronnie?
Oh myyyyyyy................quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Venlo.quote:
Echt, die verloving heeft jou niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zei ik een jaar geleden ook, kijk mij nu.... pfffffff 1 uitzondering gemaakt
Ah mooi, leeftijdsgenoot dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Bülent Ersoy repliği bu, ya. Ik ben 20.
Lijkt me de type voor huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ronnie is gewoon onwijs schattig en grappig
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Alev alev ah, her yer yaniyor..kaldir kaldir ellerini fener geliyoooor
Hij maakt me een beter mensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt, die verloving heeft jou niet goed gedaan.
Hoelaat. Ik kom echt hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadii hadii, hou mij nou niet op Jale... Ik ben weg, kom je Tab morgen maar ophalen..
x
Ik ga sowieso nooit met een Turkse jongen, weet ik nu al. Net zoals ik nooit met een dik iemand ga bijvoorbeeld. Gewoon voorkeuren zegmaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zei ik een jaar geleden ook, kijk mij nu.... pfffffff 1 uitzondering gemaakt
Vinny vind ik dus echt wel onwijs sexy in het laatste seizoen.. Wowquote:
Meisje toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit met een Turkse jongen, weet ik nu al. Net zoals ik nooit met een dik iemand ga bijvoorbeeld. Gewoon voorkeuren zegmaar.![]()
Hij is echt Turks.Hij ziet eruit als een knappe (uitzondering) Arabier ofzo. Dat dacht ik.
Die Situation is echt zo'n kanker mongool he. Echt een El_Presidente. Ik snap niet hoe ze het uithouden met hem.quote:
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... .quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit met een Turkse jongen, weet ik nu al. Net zoals ik nooit met een dik iemand ga bijvoorbeeld. Gewoon voorkeuren zegmaar. :P
Hij is echt Turks.Hij ziet eruit als een knappe (uitzondering) Arabier ofzo. Dat dacht ik.
Wie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... hij precies mij ...
maar mijn verloofde is niet dik.
Maar ben nu wel verloofd met een Turk. Hij is wel anders dan alle andere Turken. Drama vrij enzo.Gewoon echt een schatje. Heb hem via Fok leren kennen trouwens.
Oké vertel, wat is er mis met hem?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... hij precies mij ...
maar mijn verloofde is niet dik.
Maar ben nu wel verloofd met een Turk. Hij is wel anders dan alle andere Turken. Drama vrij enzo.Gewoon echt een schatje. Heb hem via Fok leren kennen trouwens.
Ik haat mikequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die Situation is echt zo'n kanker mongool he. Echt een El_Presidente. Ik snap niet hoe ze het uithouden met hem.
He iedereen in dat huis is gewoon nep (alleen Vinny is wel ok). Maar ik haat het als die andere zogenaamd aardig doen maar echt schijnheilig zijn. Mike zorgt tenminste voor wat actiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die Situation is echt zo'n kanker mongool he. Echt een El_Presidente. Ik snap niet hoe ze het uithouden met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |