Uit één van de 10.000 Turkse paparazziprogramma's?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
van naam wel, zou nie weten waar ik haar van moet kennen
ik kijk nooit naar zulke dingenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uit één van de duizend Turkse paparazziprogramma's?
Ze was vroeger best beroemd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
van naam wel, zou nie weten waar ik haar van moet kennen
Ik ook niet hoor. Word er misselijk van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar zulke dingen
Geen bloed, doden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze was vroeger best beroemd.
Beroemde Turkse vrouwen zijn echt sletjes. Deze vrouw ging vreemd met een Griek terwijl haar man in dienst zat. Haar man betrapte haar toen hij eerder thuis kwam om haar te verassen, alleen was hij degene die verrast werd.
[ afbeelding ]
je bent anders goed ingelicht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Word er misselijk van.
En dat voor een soldaat, teringquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niks. Wat een mietje he.
Gewoon op het Turkse journaal gezien. Dat is daar ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je bent anders goed ingelicht.
Ik ga jou koppelen aan een Nederlanderquote:
Ja idd. Ik denk dat zijn omgeving hem echt wel heeft uitgekotst hahaha.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dat voor een soldaat, tering
Ja, idd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon op het Turkse journaal gezien. Dat is daar ook gewoon.
Nederlanders zijn oke hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jou koppelen aan een Nederlander
laat staan haarquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Ik denk dat zijn omgeving hem echt wel heeft uitgekotst hahaha.
Die boodschap ook echt op het einde.quote:
Die Grieks-Turkse oorlogen op YouTube zijn echt erg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die boodschap ook echt op het einde.Adi serefsizler.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan en mag je er mee thuis komen?
Serieus élk willekeurig filmpje heeft daar last van, slaat nergens op, maar blijkbaar zijn er duizenden YT-ers die er op geilenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die oorlogen op YouTube zijn echt erg.
Ja, man. Dikke globale fittie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die Grieks-Turkse oorlogen op YouTube zijn echt erg.
Wat ben je toch ook een kankerdebiel. Ik zou me niet verbazen als je een kloon bent van die trifko-mongool.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:29 schreef mezzy het volgende:
Griekse meisjes zijn mooier dan Turkse meisjes.. Waarom denk je dat meisjes uit Izmir zo mooi zijn, omdat hun moeder is genaaid door Grieken..
Waarom zijn Izmir meisjes zo mooi dan? jeweetzelf swa je zit in de ontkenningsfase.. meisjes uit Anadolu hebben grote neus, dikke wenkbrauwen, een snor, en behaard overal waar het maar kan..quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kankerdebiel. Ik zou me niet verbazen als je een kloon bent van die trifko-mongool.
In Izmir wonen veel Yoruks, net zoals in de rest van de Egische zee. In Anadolu en Trabzon/Giresun woonden er vroeger meer Grieken dan in het westen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef mezzy het volgende:
[..]
Waarom zijn Izmir meisjes zo mooi dan? jeweetzelf swa je ziet in de ontkenningsfase.. meisjes uit Anadolu hebben grote neus, dikke wenkbrauwen, een snor, en behaard overal waar het maar kan..
op?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
Dat ik er nog serieus op reageer.
Ah, trifko, dat was diegene waar ik ook aan moest denken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kankerdebiel. Ik zou me niet verbazen als je een kloon bent van die trifko-mongool.
quote:Geweigerde klant deelt kopstoot uit
ZWOLLE - Een portier en een klant van een café in de Voorstraat kregen het vrijdagmorgen in alle vroegte met elkaar aan de stok.
De cafébezoeker, een 25-jarige Zwollenaar, werd de toegang geweigerd omdat hij zich niet kon legitimeren. Hij liep weg, om niet veel later terug te keren. Hij begon de portier te bedreigen en gaf hem op een gegeven moment zelfs een kopstoot. De cafébeveiliger slaagde erin de man in de houdgreep te nemen.
De gealarmeerde politie kon de man vervolgens aanhouden. Hij werd naar een politiecel overgebracht en kan een proces-verbaal tegemoet zien.
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ik heb geen grote neus, wel dikke wenkbrauwen (is niet pe rse fout), geen snor, en niet overal behaardquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef mezzy het volgende:
[..]
Waarom zijn Izmir meisjes zo mooi dan? jeweetzelf swa je zit in de ontkenningsfase.. meisjes uit Anadolu hebben grote neus, dikke wenkbrauwen, een snor, en behaard overal waar het maar kan..
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb geen grote neus, wel dikke wenkbrauwen (is niet pe rse fout), geen snor, en niet overal behaard
en al was ik behaard, alsof dat bepalend is voor schoonheid
maar hijs serieusquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in.
dat komt omdat jij gisteren die Brazilian Wax hebt gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb geen grote neus, wel dikke wenkbrauwen (is niet pe rse fout), geen snor, en niet overal behaard
en al was ik behaard, alsof dat bepalend is voor schoonheid
grappig dat je dat denktquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:40 schreef mezzy het volgende:
[..]
dat komt omdat jij gisteren die Brazilian Wax hebt gedaan.
Ik heb nooit een kloon gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
Mezzy is een cloon van Arya.
Milli Gorus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:41 schreef mezzy het volgende:
[..]
hangi is, geld inzamelen voor Milli Görüs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |