Een beetje als een horrorfilm die, als je het op een andere manier bekijkt, hilarisch blijkt te zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met het verschil dat de films van Emrah helemaal niet grappig bedoeld zijn.
Kijk dit eens, pareltjes uit de Turkse cinema van toen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje als een horrorfilm die, als je het op een andere manier bekijkt, hilarisch blijkt te zijn?
Koca kafalar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef Triggershot het volgende:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=A9647D8D86425A33&playnext=1&playnext_from=PL&v=HivOwpUwN2A
Ja, serieus. Ik ging echt dood.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk dit eens, pareltjes uit de Turkse cinema van toen...
Vooral de scne vanaf 03:25.
de kafirquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze is ook leuk. Gaat over die Griek die met een Turkse model is getrouwd.
Ze is inmiddels weer moslima.quote:
quote:However, later on in February 2009, she became a Muslim again by saying the Shahadah.
Bron: Wikipedia
Whehe, die kende ik alquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk dit eens, pareltjes uit de Turkse cinema van toen...
Vooral de scne vanaf 03:25.
1. Ze trouwt met een Griek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze is inmiddels weer moslima.![]()
![]()
[..]
Hepimiz kardesiz.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is echt een vieze film.Turkse modellen met Griekse soldaten. Je ziet ze op het eind ook echt halfnaakt tussen die Griekse soldaten dansen enzo. En het ergste is dat die meisjes ook nog eens echt Turks zijn.
hoe heet ze?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
1. Ze trouwt met een Griek.
2. Bekeerd zich tot het Christendom
3. Verhuisd naar Griekenland en zegt 'Griekenland is vanaf nu mijn land'
4. Het gaat uit.
5. Verhuist naar Turkije en bekeerd zich weer tot de Islam
6. Zegt 'Er gaat niks boven je eigen land en volk'
![]()
![]()
Echt een domme hoer eerste klas.
quote:
Jezus, hoe verzinnen ze hetquote:
van naam wel, zou nie weten waar ik haar van moet kennenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tugce Kazaz. Nooit van gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |