quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:
quote:
Als je neus daarnaast ook heel droog is heb je neusverkoudheid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
waarom bloedt mijn neus al dagen lang
quote:
Mooi nummer toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bu gala dasli gala, cingilli dasli galaaa.
hoe zou dat moeten voelen? neus is niet droog ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je neus daarnaast ook heel droog is heb je neusverkoudheid.
Voortaan zal ik je geen Azeri meer noemen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Haray, haray, haray, men Trkem!
Azeri muziek is altijd de shitbom, ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voortaan zal ik je geen Azeri meer noemen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Azeri muziek is altijd de shitbom, ja.
hoe maak ik het goed?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo snel kom je er niet vanaf.
quote:
Alle nagels hebben een wit randje, tenzij je ze zo kort bijt dat je geen nagel hebt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heeft zo'n sexy randje en ziet er gewoon vies uit
Ik geef je een deadline van 3 minuten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. Ik denk er even over na, kom er later wel op terug.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alle nagels hebben een wit randje, tenzij je ze zo kort bijt dat je geen nagel hebt.
Het lijkt me ook een beetje een domme vraag, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
no offence mezzy, maar als dit soort vragen aan mij gesteld worden vind ik het heel irritant.
Vandaar dat die foto in 2007 is gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ] dit zijn mijn nagels
ja, dus? het waren mijn nagels in 2007quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vandaar dat die foto in 2007 is gemaakt.
..quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geef je een deadline van 3 minuten.
Degisik yorum yapmis, mooi.quote:
Met dit lied heeft ze goed gekoymakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Degisik yorum yapmis, mooi.
Deze is de laatste tijd heel populair:
Een portie, is goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
..
Koop maar baklava voor mij dan.
Gezondheid aan je handen.quote:
He vallah.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met dit lied heeft ze goed gekoymakt.
Dat is een jongetje uit een oldskool Turkse film.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie is deze kerel nou die steeds gepost wordt?
[ afbeelding ]
Nikolas deden, Alexander, baban; x2quote:
Hij kan wel goed acteren, volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is een jongetje uit een oldskool Turkse film.
HAHAHAH.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nikolas deden, Alexander, baban; x2
Hep kahraman Rus milleti.
Orduların, pek ok zaman, vermiştiler dnyaya şan. x2
Rus milleti!, Rus milleti!; x2
Aşk ile sev milliyeti,
Kahret vatan dşmanını, eksin o mel'un zilleti. x2
Prachtig!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Degisik yorum yapmis, mooi.
Deze is de laatste tijd heel populair:
Het is echt een overdreven drama film. Hij kent zijn vader niet, zijn moeder wordt verkracht, hij en zijn zusje blijven alleen achter en dat soort dingen. Dus als iemand zielig doet gaan Turken deze jongen steeds nadoen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij kan wel goed acteren, volgens mij.
Je plaatje werkt nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is echt een overdreven drama film. Hij kent zijn vader niet, zijn moeder wordt verkracht, hij en zijn zusje blijven alleen achter en dat soort dingen. Dus als iemand zielig doet gaan Turken deze jongen steeds nadoen.
Kijk hier heb je Emo Emrah.
[ afbeelding ]
En kijk dit plaatje... Vrij vertaald staat onderaan ''The power has never been with me''...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet. Oh, wel als ik op de link druk. Lol
, wat een dramatisch verhaal
.
Hij is dus zeg maar een Turkse volksheld op sokken?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En kijk dit plaatje... Vrij vertaald staat onderaan ''The power has never been with me''...![]()
[ afbeelding ]
OMG... Alle clichs komen erin voor.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
OMG... Alle clichs komen erin voor.
Met het verschil dat de films van Emrah helemaal niet grappig bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Is hij zo bekend? Hij doet mij denken aan een Turkse versie van Adje of zo.
Dat geluid bij dat brekende glasquote:
Ik ga echt stuk hier...quote:
Een beetje als een horrorfilm die, als je het op een andere manier bekijkt, hilarisch blijkt te zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met het verschil dat de films van Emrah helemaal niet grappig bedoeld zijn.
Kijk dit eens, pareltjes uit de Turkse cinema van toen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje als een horrorfilm die, als je het op een andere manier bekijkt, hilarisch blijkt te zijn?
Koca kafalar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef Triggershot het volgende:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=A9647D8D86425A33&playnext=1&playnext_from=PL&v=HivOwpUwN2A
Ja, serieus. Ik ging echt dood.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk dit eens, pareltjes uit de Turkse cinema van toen...
Vooral de scne vanaf 03:25.
de kafirquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze is ook leuk. Gaat over die Griek die met een Turkse model is getrouwd.
Ze is inmiddels weer moslima.quote:
quote:However, later on in February 2009, she became a Muslim again by saying the Shahadah.
Bron: Wikipedia
Whehe, die kende ik alquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk dit eens, pareltjes uit de Turkse cinema van toen...
Vooral de scne vanaf 03:25.
1. Ze trouwt met een Griek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze is inmiddels weer moslima.![]()
![]()
[..]
Hepimiz kardesiz.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is echt een vieze film.Turkse modellen met Griekse soldaten. Je ziet ze op het eind ook echt halfnaakt tussen die Griekse soldaten dansen enzo. En het ergste is dat die meisjes ook nog eens echt Turks zijn.
hoe heet ze?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
1. Ze trouwt met een Griek.
2. Bekeerd zich tot het Christendom
3. Verhuisd naar Griekenland en zegt 'Griekenland is vanaf nu mijn land'
4. Het gaat uit.
5. Verhuist naar Turkije en bekeerd zich weer tot de Islam
6. Zegt 'Er gaat niks boven je eigen land en volk'
![]()
![]()
Echt een domme hoer eerste klas.
quote:
Jezus, hoe verzinnen ze hetquote:
van naam wel, zou nie weten waar ik haar van moet kennenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tugce Kazaz. Nooit van gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |