Gezondheid aan je handen.quote:
He vallah.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met dit lied heeft ze goed gekoymakt.
Dat is een jongetje uit een oldskool Turkse film.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie is deze kerel nou die steeds gepost wordt?
[ afbeelding ]
Nikolas deden, Alexander, baban; x2quote:
Hij kan wel goed acteren, volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is een jongetje uit een oldskool Turkse film.
HAHAHAH.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nikolas deden, Alexander, baban; x2
Hep kahraman Rus milleti.
Orduların, pek çok zaman, vermiştiler dünyaya şan. x2
Rus milleti!, Rus milleti!; x2
Aşk ile sev milliyeti,
Kahret vatan düşmanını, çeksin o mel'un zilleti. x2
Prachtig!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Degisik yorum yapmis, mooi.
Deze is de laatste tijd heel populair:
Het is echt een overdreven drama film. Hij kent zijn vader niet, zijn moeder wordt verkracht, hij en zijn zusje blijven alleen achter en dat soort dingen. Dus als iemand zielig doet gaan Turken deze jongen steeds nadoen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij kan wel goed acteren, volgens mij.
Je plaatje werkt nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is echt een overdreven drama film. Hij kent zijn vader niet, zijn moeder wordt verkracht, hij en zijn zusje blijven alleen achter en dat soort dingen. Dus als iemand zielig doet gaan Turken deze jongen steeds nadoen.
Kijk hier heb je Emo Emrah.
[ afbeelding ]
En kijk dit plaatje... Vrij vertaald staat onderaan ''The power has never been with me''...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet. Oh, wel als ik op de link druk. Lol
, wat een dramatisch verhaal
.
Hij is dus zeg maar een Turkse volksheld op sokken?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En kijk dit plaatje... Vrij vertaald staat onderaan ''The power has never been with me''...![]()
[ afbeelding ]
OMG... Alle clichés komen erin voor.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
OMG... Alle clichés komen erin voor.
Met het verschil dat de films van Emrah helemaal niet grappig bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Is hij zo bekend? Hij doet mij denken aan een Turkse versie van Adje of zo.
Dat geluid bij dat brekende glasquote:
Ik ga echt stuk hier...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |