SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij bir?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zargon.ik zie mij weer niet staan?
vergeten misschien.
![]()
Kurt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kiro ne?
Google geeft dit:
[ afbeelding ]
Ja kwarts. Ik kom uit Agri, dat is vlakbij Erzurum. Ik volg momenteel ook Turkse taal les, mij verloofde is volbloed Turks en komt uit Konya. Turkse taal is eigenlijk best leuk. En Hayat Devam Ediyor ben ik echt verslaafd aan!quote:
Che_, is hij/zij (persoon op de foto) knap genoeg voor jou voor in een relatie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kiro ne?
Google geeft dit:
[ afbeelding ]
Kwarts?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja kwarts. Ik kom uit Agri, dat is vlakbij Erzurum. Ik volg momenteel ook Turkse taal les, mij verloofde is volbloed Turks en komt uit Konya. Turkse taal is eigenlijk best leuk. En Hayat Devam Ediyor ben ik echt verslaafd aan!
Hoezo verbitterd gedoe? Ik ben helemaal niet verbitterd. Ik zeg gewoon waar het op staat. Als je lang genoeg mee gaat op forums (en geloof me, de meeste forums zijn hetzelfde wat betreft trollen etc.) dan weet je dat je niet iedereen kunt vertrouwen. Ok, ik overdrijf natuurlijk ook een beetje. Het is niet zo dat ik echt aan iedereen twijfel maar meer aan de mensen die zich als een mongool gedragen (zie El_Presidente). En meestal is het zo dat mensen als hij niet degene zijn die ze zeggen of laten zien dat ze zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar jij allemaal komt en kwam.Verbitterd gedoe.
Nee, niet mijn type.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Che_, is hij/zij (persoon op de foto) knap genoeg voor jou voor in een relatie?
Ik weet waar Agri ligt heurquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja kwarts. Ik kom uit Agri, dat is vlakbij Erzurum. Ik volg momenteel ook Turkse taal les, mij verloofde is volbloed Turks en komt uit Konya. Turkse taal is eigenlijk best leuk. En Hayat Devam Ediyor ben ik echt verslaafd aan!
Je maakt me wel verdrietig hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kwarts?
Je moet minimaal diamant zijn om in de OP te mogen komen.
Ik ben californium
Ik ben geen EMO!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent zo'n wolf die in zijn eigen poten snijdt?
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zie aan zijn/haar uiterlijk wel dat het een intelligent persoon is. Vooral de blik in die ogen. Sprekend. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou zou zijn.quote:
Saol.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet waar Agri ligt heur![]()
Van mij mag je er best in
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Weet je, eerlijk gezegd heb ik geen zin om met jou te praten. Wat op het eind komt het zelfde verhaal op neer. Jij blijft bij jou punt en ik blijf bij mijn punt.
Jij bent een type dat houd van eindeloze discussies, anders zou je hierop niet ingaan. Zulke mensen moeten niet in mijn buurt komen. Jou mag je eigen mening hebben, dat respecteer ik. Maar geen fag uithangen met eindeloze discussies en achterlijke vragen stellen.En trouwens je kent het halve verhaal amper. Koerden en Turken zijn een heel apart volk. En met Turkije heb ik niks. Mijn familie komt oorspronkelijk niet uit Turkije. Praatjesmaker. kuri keri
[..]
Bedankt.
Oh ja? Beoordeel mij es..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zie aan zijn/haar uiterlijk wel dat het een intelligent persoon is. Vooral de blik in die ogen. Sprekend. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou zou zijn.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kankerdebiel. Ik zou me niet verbazen als je een kloon bent van die trifko-mongool.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
Oh, nog een foto.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zie aan zijn/haar uiterlijk wel dat het een intelligent persoon is. Vooral de blik in die ogen. Sprekend. Ik dacht dat het misschien wel iets voor jou zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |