Hey er was echt een stroomuitval!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Komt door de Aswolken, die vliegen nu boven je huis, daarom ben je nu ook ziek
De volgende keer dat ik een muis vermoord zal ik er soep van maken.quote:
Pakistan had ook meteen als enige land Noord-Cyprus herkend, maar werd als ik me niet vergis teruggefloten door de VS.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een muis vermoord zal ik er soep van maken.
Btw, wisten jullie dat Pakistan Armenie niet erkent?![]()
quote:In feite erkenden ook Bangladesh en Pakistan al heel snel de Turkse Republiek van Noord-Cyprus, maar onder druk van vooral de Verenigde Staten moesten ze hun erkenning weer intrekken.
Wat is daar de bron van trouwens.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ja dat van Cyprus wist ik, maar dat ze Armenie als land niet erkennen is best grappig.
In Duitsland maken ze lekker Alexander kebab.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef hamzter9 het volgende:
ik heb zin in een Alexander op zijn Turks
ikke maake menschen daudquote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
En Trifko is volgens mij weer een kloon van Erotica nog wat volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
Een persoon die soortgelijke topics als hamzter opende.quote:
Ik lust Egyptische kebab RAWquote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een persoon die soortgelijke topics als hamzter opende.
Kijk maar eens in zijn postgeschiedenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |