Es tut mir Leeeeid?!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurkunde verkiezen boven Barca - Inter
Ga dan alleen het tweede en lever een briefje in voor het zevende.. als je alleen het zevende gaat, komt het over alsof je wilde uitslapen (of wil je dat ook?)quote:Op donderdag 22 april 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Morgen alleen 2e en 7e uur lesdat wordt dus of nog langer uitslapen of na het 2e naar huis.. Hmm misschien ga ik wel helemaal niet, ik zie wel
Ben je nou pas wakker dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:12 schreef Ayca het volgende:
Wtf ik zie net dat iemand mijn wekker heeft uitgedaan en weer aangedaan want hij knippert op 00:13 vet vaagmaar 13 min. geleden was er niemand thuis
of ik heb het zelf gedaan? of er is een geest in huis
![]()
Ik heb me iig verslapen_
Was jaquote:Op donderdag 22 april 2010 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar je bent/was ziek? Dan mag het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2010 12:23:29 ]
Maar dat gebeurt nooitquote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Stroom uitgevallen misschien een logische verklaring..?
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was janu alleen nog last van mijn keel maar dat gaat wel over
![]()
Beterschap WikHet gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Komt door de Aswolken, die vliegen nu boven je huis, daarom ben je nu ook ziekquote:
Die aswolken verpesten ook alles!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Komt door de Aswolken, die vliegen nu boven je huis, daarom ben je nu ook ziek
Jaaquote:Op donderdag 22 april 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, wil je nog het recept voor de pizzapan pizza?
Ga naar de boerenbond, koop daar meel voor witbrood van Soezie (of soezie suprema plus ofzo), en zout en gist als je dat niet in huis hebt.quote:
Als ze daar Italiaanse type 00 bloem verkopen, dan wel. Die van soezie is geen Italiaanse meel, maar komt er wel in de buurt.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Ayca het volgende:
Oehmoet dat perse van de boerenbond? kan ik het niet gewoon in de supermarkt halen?
Geen idee..quote:Op donderdag 22 april 2010 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ze daar Italiaanse type 00 bloem verkopen, dan wel. Die van soezie is geen Italiaanse meel, maar komt er wel in de buurt.
Dat lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
Je moet trouwens de oven en de pizzapan pas voorvervarmen nadat het deeg 24 uur heeft gerezen, niet daarvoor.
Dude, je vader heeft een pizzaria toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen idee..ik zal wel even kijken
en anders aan mijn vader vragen of hij wat bij de groothandel kan kopen (daar zullen ze het vast wel hebben toch?
)
Dat is het eerste wat ik dacht toen ik het lasquote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
Je moet trouwens de oven en de pizzapan pas voorvervarmen nadat het deeg 24 uur heeft gerezen, niet daarvoor.
Sorryquote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Cuus niet zo veel zeuren jij zeurpiet
Niet stressen, krijg je rimpels van... Ga ma weer leren jijquote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry. Maar dat komt door de stress
, denk ik
.
Ik ga om twee uur beginnenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet stressen, krijg je rimpels van... Ga ma weer leren jij![]()
Ik ben weg, Doeii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |