Hey er was echt een stroomuitval!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Komt door de Aswolken, die vliegen nu boven je huis, daarom ben je nu ook ziek
De volgende keer dat ik een muis vermoord zal ik er soep van maken.quote:
Pakistan had ook meteen als enige land Noord-Cyprus herkend, maar werd als ik me niet vergis teruggefloten door de VS.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een muis vermoord zal ik er soep van maken.
Btw, wisten jullie dat Pakistan Armenie niet erkent?![]()
quote:In feite erkenden ook Bangladesh en Pakistan al heel snel de Turkse Republiek van Noord-Cyprus, maar onder druk van vooral de Verenigde Staten moesten ze hun erkenning weer intrekken.
Wat is daar de bron van trouwens.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ja dat van Cyprus wist ik, maar dat ze Armenie als land niet erkennen is best grappig.
In Duitsland maken ze lekker Alexander kebab.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef hamzter9 het volgende:
ik heb zin in een Alexander op zijn Turks
ikke maake menschen daudquote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
En Trifko is volgens mij weer een kloon van Erotica nog wat volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
Een persoon die soortgelijke topics als hamzter opende.quote:
Ik lust Egyptische kebab RAWquote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een persoon die soortgelijke topics als hamzter opende.
Kijk maar eens in zijn postgeschiedenis.
nee effe serieus.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
Nee Rookert komt uit Jemen, wik is een Libanees.
Zei ik Syrier? Ik bedoelde Pakistaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef hamzter9 het volgende:
Syrische wijven zijn geil netals die blonde wijf van die ene topic, Bortecinem weetz wat ik bedoelz..
![]()
demi giz...
Pakistaanse chicks hebben natte poes die naar kerrie smaaktquote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zei ik Syrier? Ik bedoelde Pakistaan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zei ik Syrier? Ik bedoelde Pakistaan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:50 schreef IHVK het volgende:
Man ga naar de hoeren ofzo, met je seksuele frustratie.
naber fistik, wanneer ga je weer naaktpics naar me sturenquote:
Orospu cocugu...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
naber fistik, wanneer ga je weer naaktpics naar me sturen, die andere beginnen onderhand te vervelen..
he wikwakka zeg even eerlijk waar je vandaan komt, want ik wil namelijk een arabische chick trouwen..quote:
wat ben je voor afkomst?????quote:Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben niet Arabisch én geen chick. Toch nog trouwen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
eerste ben jij, tweede ben ik
als je met mij trouwt heet je van je achternaam Orospu-Cocugu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |