Ik denk niet dat we het lang zouden volhouden in een huwelijk, om jou te beschermen had ik waarschijnlijk nee gezegdquote:
Onstabiele omgeving vermoed ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder en je studie ermee te maken?.
Heeft veel te maken met mijn bruiloft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder en je studie ermee te maken?.
Wali = derde persoonquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
foto's wisselen, webcame elkaar zien kijken of het geen engerd is en daarna mschn wel een meet met wali
Ik ook. Ik kan ook wel zoenen met een meisje enzo als ze echt super mooi en aantrekkelijk is. Maar het is niet dat ik bi of lesbisch ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik val niet op vrouwen, maar sommige vrouwen vind ik wel echt sexyahahaha
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan ook wel zoenen met een meisje enzo als ze echt super mooi en aantrekkelijk is. Maar het is niet dat ik bi of lesbisch ben.
Jij bent ook een Burak hequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, uit Aksaray. Ligt wel tegen Konya aan.
Dat doe ik ook, maakt me ook niet homosensueel of zo. Sowieso, onze ballen raken elkaar niet aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan ook wel zoenen met een meisje enzo als ze echt super mooi en aantrekkelijk is. Maar het is niet dat ik bi of lesbisch ben.
niet goed. maar ik vind zijn rijgedrag ook niet goed. dus we zijn quitquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat vindt hij eigenlijk van je postgedrag?
Ehmm.. Ja dat gaat me te verquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Aha. Hele goeie vergelijking trouwensquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
niet goed. maar ik vind zijn rijgedrag ook niet goed. dus we zijn quit
Hij leest mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja, heel normaal om dan te gaan zoenen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden en d'r mee zoenen enzo maar daarom ben ik nog geen bi. Volgens mij moet je dan echt verliefd worden wil je zeggen dat je biseksueel of lesbisch of hetero bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maakt me ook niet homosensueel of zo. Sowieso, onze ballen raken elkaar niet aan.
Want?quote:
evetquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Triggershot het volgende:
Wali betekent vriend, beschermer of voogd, ook wel Turks voor 'Veli'.
Hallo geliefde BirTurk, toekomstige man van Joablabla, als je dit leest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je moet alles een keer hebben gedaan zal ze waarschijnlijk denkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, heel normaal om dan te gaan zoenen.
Mwuah, biseksueel is vooral, eeh, seksueel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden en d'r mee zoenen enzo maar daarom ben ik nog geen bi. Volgens mij moet je dan echt verliefd worden wil je zeggen dat je biseksueel of lesbisch of hetero bent.
[..]
Want?
Ik geef je gelijk hoor. Een keer ben ik in een gekke bui in bed beland met een jongen, maar dat zegt niets natuurlijk; ik was niet verliefd op hem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden en d'r mee zoenen enzo maar daarom ben ik nog geen bi. Volgens mij moet je dan echt verliefd worden wil je zeggen dat je biseksueel of lesbisch of hetero bent.
Als ik geen gevoelens voor een persoon heb zoen ik er ook niet mee of wat dan ook, dus met een meisje zal dat never nooit gebeurenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Want?
Ik ben vreemd hij houd van mij zoals ik benquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hallo geliefde BirTurk, toekomstige man van Joablabla, als je dit leest.
Je vrouw doet een beetje vreemd, onthoud deze gouden regel.
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kotektir
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
wat is deze man nog geen uur over een topic
NKFVAS![]()
ik zit helemaal in die wedstrijd modus voor zaterdag gvd
Gast, de helft snapt niet eens wat het allemaal betekend dus beter kan je kappen met die wijsheid van jequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hallo geliefde BirTurk, toekomstige man van Joablabla, als je dit leest.
Je vrouw doet een beetje vreemd, onthoud deze gouden regel.
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kotektir
zarGon, wat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Een keer ben ik in een gekke bui in bed belandt met een jongen, maar dat zegt niets natuurlijk; ik was niet verliefd op hem..
Hopelijk is die geen taalnazi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben vreemd hij houd van mij zoals ik ben
helaas ken ik niemand die net zo fanatiek is als ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]. Rerere rarara Galatasaray Galatasaray Cimbombom.
Google is je vriendquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast, de helft snapt niet eens wat het allemaal betekend dus beter kan je kappen met die wijsheid van je
quote:
Nee, ik vind het eerder zonde van je moeite.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Google is je vriend, atasözleri kulanmak yasik mi - het lijkt er eerder op dat alles wat ik zeg je irriteert.
Ook niet in een discotheek ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als ik geen gevoelens voor een persoon heb zoen ik er ook niet mee of wat dan ook, dus met een meisje zal dat never nooit gebeuren
Waarom niet? Als je allebei die verlangens hebt ofzo. En sowieso wil ik inderdaad veel uitproberen en ben ik van het experimenteren. Niks raars aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, heel normaal om dan te gaan zoenen.
Precies. Is niks raars aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Een keer ben ik in een gekke bui in bed beland met een jongen, maar dat zegt niets natuurlijk; ik was niet verliefd op hem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |