quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah mooi, leeftijdsgenoot dus- ik schatte je wel ouder dankzij je volwassen gedrag.
Wie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
Ik ken 1 Turk met groene ogen op FOK!...
Maar geloof niet dat hij het is
Ik mag alleen Jenny eigenlijk. Maar als ik echt moest kiezen van de jongens, dan Ronny & Vinny.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
He iedereen in dat huis is gewoon nep (alleen Vinny is wel ok). Maar ik haat het als die andere zogenaamd aardig doen maar echt schijnheilig zijn. Mike zorgt tenminste voor wat actie
Liefde vind je niet zomaar. Het overkomt je. Hij werd ook mijn eerste vriendje. Met Wali ofcourse was onze eerste date.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het populair btw voor Turken om je liefde hier te vinden?
Wali is zijn Fok naam? zegt me nietsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Liefde vind je niet zomaar. Het overkomt je. Hij werd ook mijn eerste vriendje. Met Wali ofcourse was onze eerste date.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het populair btw voor Turken om je liefde hier te vinden?
Ronnie vind ik echt zo'n meeloper. Vooral hoe die ook Pauly nadoet altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik mag alleen Jenny eigenlijk. Maar als ik echt moest kiezen van de jongens, dan Ronny & Vinny.
Nee een Wali! Dat hoor je toch te weten met je Islam Studie. Hij is ook naar hajj geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wali is zijn Fok naam? zegt me niets
Hoe kan je met een Turk gaan terwijl je zegt dat je niet met ze wil gaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
HHAHAHHAHAH DIT ZEI IK PRECIES ook een jaar geleden. En precies wat je over dikke mannen zegt.... .
maar mijn verloofde is gelukkig niet dik.
Maar ben nu wel verloofd met een Turk. Hij is wel anders dan alle andere Turken. Drama vrij enzo.Gewoon echt een schatje. Heb hem via Fok leren kennen trouwens.
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Arcadia het volgende:
Zou me echt heel erg verbazen als ik mijn droomvrouw op het internet vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |